Producten voor agv-systeem (10)

Aangepaste Navenversnelling - voor Onbemande Transport Systemen (DTS), voor Geautomatiseerde Geleide Voertuigen (AGV)

Aangepaste Navenversnelling - voor Onbemande Transport Systemen (DTS), voor Geautomatiseerde Geleide Voertuigen (AGV)

Voordelen in het overzicht: • Aandrijfsysteem inclusief motor, rem, encoder en besturing • Individuele motoraanpassing • Grote flexibiliteit bij klant specifieke aanpassingen volgens het bouwsteensysteem • Individueel ontworpen radiale belastingen • Klantspecifieke bouwgroottes • Schuinverzahnde planetentraps • Individuele materialen, bijv. thermoplasten • Verdere vertalingen (bijv. i=25, 40 en 64:1) • Individuele PU-laufradmaterialen, -profielen en -groottes (Ø140 – Ø200×50 mm) Wielnaaf aandrijvingen als compleet systeem inclusief motor, versnellingsbak en wiel De decennialange ervaring van Framo Morat is door niets te vervangen: Wij ondersteunen u bij de conceptie en ontwikkeling van individuele aandrijflösingen of bouwgroottes, inclusief de berekening van de vereiste vertalingen, radiale belastingen, materialen en tandwieltypes. Bij gangbare varianten en radiale belastingen biedt de modulaire constructie van de door Framo Morat ontwikkelde naafversnellingsbakken NG250 en NG500.
Tmsa

Tmsa

Geschikt voor het schoffelen tussen rijen van planten zoals katoen, suikerbieten, zonnebloemen, maïs, soja, tomaat, bonen, meloen of watermeloen die in de rij zijn geplant en het bestrijden van onkruid. Het beschermt het veld tegen onkruid. Zorgt voor beluchting en zonlichttoegang tot de grond door deze te verdunnen en los te maken. Zorgt voor een betere opname van meststoffen in de grond. Dankzij de veer-voetjes compacteren ze de ondergrond niet en belemmeren ze de ontwikkeling van de grond niet. Het is een machine die geschikt is voor gebruik op steenachtige grond. Ongeacht het vermogen van de tractor, kan het worden gebruikt op tractors met een lager vermogen. Zorgt voor een besparing van 70 tot 80% op de arbeidskosten voor schoffelen. Kan kluiten grond breken dankzij de rollen die achter de machine zijn gemonteerd en de grond egaliseren; een meststofdispenser kan optioneel op de machine worden aangesloten.
Toepassingsgebied

Toepassingsgebied

Kruising van verkeersroutes en waterwegen bij pijpleidingconstructie HDD Assistentie & Redden Installatie van beschermbuizen Dynamisch buisbreken Verticale toepassingen Bouw van cirkelvormige ondersteuningsstructuren voor tunnelbouw Boomverplaatsing
Axmat - Detectie van de meststofverdeling

Axmat - Detectie van de meststofverdeling

Systeem voor het meten van de laterale verdeling van de kunstmeststrooiers van Rauch Landmaschinen
Ultra Motorcross Commander 180

Ultra Motorcross Commander 180

Ultra Motorcross Commander 180 Maximale snelheid: 60 KM/H VERMOGEN: 12PK (9KW) Aandrijving: 180CC 4-TAKT MOTOR VERSNELLINGSBAK: SEMI-AUTOMATISCH AFMETINGEN: 167 X 102 X 110CM GEWICHT: 160KG Maximale belasting: 150KG BANDMAAT: 10 INCH
AGV-oplossingen van IDH voor geautomatiseerde materiaalstromen in productie en opslag

AGV-oplossingen van IDH voor geautomatiseerde materiaalstromen in productie en opslag

Automated Guided Vehicles (AGV) van IDH zijn de ideale oplossing voor bedrijven die hun intralogistieke processen efficiënt willen automatiseren en optimaliseren. AGV's nemen het interne transport over en verplaatsen materialen, goederen en pallets veilig en nauwkeurig tussen verschillende opslagruimtes en productiestations. Deze intelligente systemen zijn veelzijdig inzetbaar en kunnen perfect worden aangepast aan de eisen van uw sector – of het nu in de auto-industrie, de detailhandel, de farmaceutische of de voedingsindustrie is. AGV's maken gebruik van moderne besturingstechnologieën zoals lasernavigatie en sensortechniek om nauwkeurig en betrouwbaar door uw magazijnen en productiegebieden te navigeren. Ze werken autonoom en vereisen geen handmatige ingrepen, waardoor menselijke fouten worden geminimaliseerd en de arbeidssafety wordt verbeterd. Onze AGV's kunnen naadloos worden geïntegreerd in bestaande logistieke systemen en bieden daarmee een centrale controle voor alle transportprocessen. Tot de andere voordelen behoren de eenvoudige schaalbaarheid, energie-efficiëntie en een verminderd onderhoudsverbruik, wat de operationele kosten duurzaam verlaagt. Dankzij de hoge flexibiliteit kunnen AGV-systemen worden aangepast aan groeiende productie-eisen en indien nodig worden uitgebreid. Onze systemen ondersteunen een efficiënte, kostenbesparende automatisering en zorgen voor soepele interne processen. Of het nu gaat om orderpicking, productievoorziening of verzending – met onze AGV-oplossingen bereikt u een nieuw niveau van logistieke automatisering en creëert u een duidelijk concurrentievoordeel.
Nabentransmissie NG250 - voor Onbemande Transport Systemen (FTS), voor Geautomatiseerde Geleide Voertuigen (AGV)

Nabentransmissie NG250 - voor Onbemande Transport Systemen (FTS), voor Geautomatiseerde Geleide Voertuigen (AGV)

Max. draaglast 250 kg Standaard wielgrootte 125 mm Totale versnellingslengte 64 mm Voordelen in het overzicht: • Compacte constructie door integratie van de planetenfase in het loopwiel • Hoge radiale belastingen door directe krachtinvoer in het voertuigframe • Lange levensduur & lage geluidsuitstoot door scheiding van versnellingsbak en loopwiel • Eenvoudige wielvervanging door onderhoudsvriendelijke opbouw De navenversnellingssystemen van Framo Morat zijn geschikt voor verschillende toepassingsgebieden in zowel binnen- als buitentoepassingen. Ze worden bijvoorbeeld gebruikt in hoogbouwmagazijnen binnen de intralogistiek, bij het transport van medicijnen in ziekenhuizen of in de geautomatiseerde en toekomstgerichte landbouw. De aandrijvingseenheid NG250 kan lasten tot 250 kg per wiel aan. De compacte constructie van de aandrijvingseenheid maakt een ideale toepassing mogelijk, zelfs bij beperkte ruimte.
Navenoverbrenging NG500 - voor Bestuurdersloze Transport Systemen (DTS), voor Geautomatiseerde Geleide Voertuigen (AGV)

Navenoverbrenging NG500 - voor Bestuurdersloze Transport Systemen (DTS), voor Geautomatiseerde Geleide Voertuigen (AGV)

Max. draaglast 500 kg Standaard wielgrootte 160 mm Totale versnellingslengte 64 mm Voordelen in het overzicht: • Compacte constructie door integratie van de planetenfase in het loopwiel • Hoge radiale belastingen door directe krachtinvoer in het voertuigframe • Lange levensduur & lage geluidsuitstoot door scheiding van versnellingsbak en loopwiel • Eenvoudige wielvervanging door onderhoudsvriendelijke opbouw De navenversnellingssystemen van Framo Morat zijn geschikt voor verschillende toepassingsgebieden in zowel binnen- als buitenomgevingen. Ze worden bijvoorbeeld gebruikt in hoogbouwmagazijnen binnen de intralogistiek, bij het transport van medicijnen in ziekenhuizen of in de geautomatiseerde en toekomstgerichte landbouw. De aandrijvingseenheid NG500 kan lasten tot 500 kg per wiel aan. De compacte constructie van de aandrijvingseenheid maakt een ideale toepassing mogelijk, zelfs bij beperkte ruimte.
Voltron

Voltron

Veerontspanner; Het wordt gebruikt om de verharde basis in de grond te breken. Het verhoogt de productiviteit door een beschermend grondwerk uit te voeren, omdat het de grond opblaast zonder deze om te keren. Dankzij de onafhankelijke mechanismen van de veervoet wordt de voet die wordt blootgesteld aan de impact, in overeenstemming met harde en steenachtige plekken, gedeactiveerd. Vervolgens blijft de voet, die is vrijgegeven van de impact, dankzij dit automatische mechanisme verder werken. Op deze manier worden schade aan de mes- en voetsets voorkomen. Het heeft de mogelijkheid om te schoffelen en diep in de grond te werken. Het zorgt ook voor de breuk van de harde laag die in de loop van de tijd is gevormd op de plek waar de diepte van de ploeg niet kan komen.
VOLTRON - Decompactor

VOLTRON - Decompactor

Veerontspanner; Het wordt gebruikt om de verharde basis in de grond te breken. Het verhoogt de productiviteit door een beschermende grondbewerking uit te voeren, omdat het de grond opblaast zonder deze om te keren. Dankzij de onafhankelijke mechanismen van de veervoet wordt de voet die wordt blootgesteld aan de impact in overeenstemming met harde en steenachtige plekken gedeactiveerd. Vervolgens blijft de voet, die is vrijgegeven van de impact, dankzij dit automatische mechanisme verder werken. Op deze manier worden schade aan de mes- en voetsets voorkomen. Het heeft de mogelijkheid om te schoffelen en diep in de grond te werken. Het zorgt ook voor de breuk van de harde laag die in de loop van de tijd is gevormd op de plek waar de diepte van de ploeg niet kan komen. Onze onderdelen, die zijn geproduceerd met speciale materialen, zijn onderworpen aan een warmtebehandeling en zijn nog duurzamer gemaakt. · Het verhoogt de vruchtbaarheid van de grond omdat het de grond opblaast zonder deze om te keren.