Producten voor agv-systeem (20)

Aangepaste Navenversnelling - voor Onbemande Transport Systemen (DTS), voor Geautomatiseerde Geleide Voertuigen (AGV)

Aangepaste Navenversnelling - voor Onbemande Transport Systemen (DTS), voor Geautomatiseerde Geleide Voertuigen (AGV)

Voordelen in het overzicht: • Aandrijfsysteem inclusief motor, rem, encoder en besturing • Individuele motoraanpassing • Grote flexibiliteit bij klant specifieke aanpassingen volgens het bouwsteensysteem • Individueel ontworpen radiale belastingen • Klantspecifieke bouwgroottes • Schuinverzahnde planetentraps • Individuele materialen, bijv. thermoplasten • Verdere vertalingen (bijv. i=25, 40 en 64:1) • Individuele PU-laufradmaterialen, -profielen en -groottes (Ø140 – Ø200×50 mm) Wielnaaf aandrijvingen als compleet systeem inclusief motor, versnellingsbak en wiel De decennialange ervaring van Framo Morat is door niets te vervangen: Wij ondersteunen u bij de conceptie en ontwikkeling van individuele aandrijflösingen of bouwgroottes, inclusief de berekening van de vereiste vertalingen, radiale belastingen, materialen en tandwieltypes. Bij gangbare varianten en radiale belastingen biedt de modulaire constructie van de door Framo Morat ontwikkelde naafversnellingsbakken NG250 en NG500.
Toepassingsgebied

Toepassingsgebied

Kruising van verkeersroutes en waterwegen bij pijpleidingconstructie HDD Assistentie & Redden Installatie van beschermbuizen Dynamisch buisbreken Verticale toepassingen Bouw van cirkelvormige ondersteuningsstructuren voor tunnelbouw Boomverplaatsing
Axmat - Detectie van de meststofverdeling

Axmat - Detectie van de meststofverdeling

Systeem voor het meten van de laterale verdeling van de kunstmeststrooiers van Rauch Landmaschinen
Rondrailsystemen - Geautomatiseerde geleide voertuigen (AGV's)

Rondrailsystemen - Geautomatiseerde geleide voertuigen (AGV's)

uTrack is het autonome transportsysteem (ATS) voor veeleisende toepassingen en de maatstaf voor Lean Production. Het uTrack-systeem is spoorgeleid en heeft ten opzichte van traditionele ATS onverslaanbare voordelen: bijvoorbeeld het efficiënte zware transport, de hoogprecisie positionering en vlootnauwkeurigheid, evenals onderhoudsvrije componenten. Vanwege deze uitstekende eigenschappen en de extreme toepassingsgebieden noemen we ons ATS Ultra-Track of in de verkorte vorm: uTrack.
Rocla AGV Autonome Transport Systemen

Rocla AGV Autonome Transport Systemen

De AGV (Automated Guided Vehicles), onbemande transportsystemen van Rocla, zijn gebaseerd op beproefde magazijntechnologie van de Finse fabrikant. De transportsystemen zijn aanpasbaar aan elk magazijnmodel en rijden automatisch, zonder bestuurder. De AGV's zijn flexibel, modulair en belastbaar. Rocla heeft jarenlange ervaring in de gebieden materiaalhandling en automatisering. Al meer dan 50 jaar produceren de Finnen transportvoertuigen en hebben ze duizenden onbemande transportvoertuigen geleverd.
Opslagtechnologie - Intralogistiek / AGV / Pallettransporttechnologie

Opslagtechnologie - Intralogistiek / AGV / Pallettransporttechnologie

Flexibel verpakken en opslaan – dat is ook het vakgebied van AFT. Zo zijn systemen en componenten voor materiaalbehandeling en opslag in vrijwel alle sectoren en industrieën te vinden – door alle productie-stadia heen. Om de materiaalstroom en de inventaris efficiënt te beheersen, zijn geautomatiseerde opslagsystemen de juiste keuze. De combinatie van hoogbouwstellingen met stapelaars en geschikte bodemtransporteurs tot een geautomatiseerd systeem is geen eenvoudige taak. AFT beschikt over alle competenties en technologieën om uw optimale oplossing voor de identificatie, opslag en afroep van goederen te vinden, of het nu in een hoogbouwmagazijn of een volledige bevoorradingsinstallatie is. Daarom vindt u onze systemen en componenten in bijna alle bedrijven en sectoren. Een voorbeeld is het compacte opslagsysteem Megaroll. Een intelligente oplossing voor de behandeling, opslag en orderpicking van grote hoeveelheden van dezelfde pallets.
AGV-oplossingen van IDH voor geautomatiseerde materiaalstromen in productie en opslag

AGV-oplossingen van IDH voor geautomatiseerde materiaalstromen in productie en opslag

Automated Guided Vehicles (AGV) van IDH zijn de ideale oplossing voor bedrijven die hun intralogistieke processen efficiënt willen automatiseren en optimaliseren. AGV's nemen het interne transport over en verplaatsen materialen, goederen en pallets veilig en nauwkeurig tussen verschillende opslagruimtes en productiestations. Deze intelligente systemen zijn veelzijdig inzetbaar en kunnen perfect worden aangepast aan de eisen van uw sector – of het nu in de auto-industrie, de detailhandel, de farmaceutische of de voedingsindustrie is. AGV's maken gebruik van moderne besturingstechnologieën zoals lasernavigatie en sensortechniek om nauwkeurig en betrouwbaar door uw magazijnen en productiegebieden te navigeren. Ze werken autonoom en vereisen geen handmatige ingrepen, waardoor menselijke fouten worden geminimaliseerd en de arbeidssafety wordt verbeterd. Onze AGV's kunnen naadloos worden geïntegreerd in bestaande logistieke systemen en bieden daarmee een centrale controle voor alle transportprocessen. Tot de andere voordelen behoren de eenvoudige schaalbaarheid, energie-efficiëntie en een verminderd onderhoudsverbruik, wat de operationele kosten duurzaam verlaagt. Dankzij de hoge flexibiliteit kunnen AGV-systemen worden aangepast aan groeiende productie-eisen en indien nodig worden uitgebreid. Onze systemen ondersteunen een efficiënte, kostenbesparende automatisering en zorgen voor soepele interne processen. Of het nu gaat om orderpicking, productievoorziening of verzending – met onze AGV-oplossingen bereikt u een nieuw niveau van logistieke automatisering en creëert u een duidelijk concurrentievoordeel.
VR-technologie

VR-technologie

Voor een beoordeling van het ruimtegevoel en de analyse van zichtlijnen in meeslepende Virtual Reality-installaties zoals CAVE of Powerbench, moet de zitpositie van de kijker overeenkomen met de werkelijkheid. In nauwe samenwerking met de BMW Group heeft Fa. Langer een zitopstelling ontwikkeld die aan alle eisen voldoet. De eenheid, vervaardigd uit koolstofvezelversterkte kunststof, is volledig verstelbaar en kan snel worden omgebouwd dankzij een adaptieve zitverbinding. Bovendien voorkomt een zwarte anodisatielaag op aluminium onderdelen reflecties die het trackingsysteem van de installatie zouden kunnen verstoren. Voor de montage van bedieningspanelen zijn rondom standaard ITEM-profielen geïntegreerd, evenals een arm van composietmateriaal voor het bevestigen van een achteruitkijkspiegel. Meerdere van deze installaties zijn al aan BMW geleverd en hebben zich in de praktijk uitstekend bewezen.
Planetaire versnellingsbak voor AGVs NGV - Planetaire versnellingsbak voor Geautomatiseerde Geleide Voertuigen. Compact en zeer veerkrachtig

Planetaire versnellingsbak voor AGVs NGV - Planetaire versnellingsbak voor Geautomatiseerde Geleide Voertuigen. Compact en zeer veerkrachtig

AGV's zijn ontworpen om zware lasten continu te vervoeren. De specifieke structurele en mechanische eisen zijn extreem hoog. Wij voldoen echter op een betrouwbare manier aan deze eisen met onze NGV-planetaire tandwielkasten. De tandwielkasten imponeren met hun compacte ontwerp, efficiëntie en duurzaamheid. En we hebben ze specifiek geoptimaliseerd voor gebruik in AGV's.
Zuurstofvoorzieningssystemen

Zuurstofvoorzieningssystemen

Optimale zuurstofvoorziening - veilig en economisch
Agro-Service

Agro-Service

Diverse dienstenaanbiedingen in de agrarische sector voor gewasbescherming • Uitgebreid en deskundig advies • Computergestuurde toepassing en handel van gewasbeschermingsmiddelen • Stalhygiëne
STKVF Frontsystemen voor Claas Tractors

STKVF Frontsystemen voor Claas Tractors

STEMPLINGER - Frontaftas  volledig belastbare aandrijving  elektro-hydraulisch geschakelde koppeling  met automatische aanrijdingsregeling  met vervangbaar oliefilter  in oliebad draaiende lamellenkoppeling  toerental 1000 t/min (i= 1,93:1)  rechtsdraaiend (in rijrichting)  inclusief trekveerophangingen voor ontlastingsveren STEMPLINGER - Fronthydrauliek  hefvermogen 2,4 ton  dubbelwerkende hefcilinders met afsluitkraan  geïntegreerde fronttrekhaak  onderarmen zijn afzonderlijk opklapbaar (zonder gereedschap)  onderarmen met Walterscheid vanghaak Cat. 3L  zijwaartse hellingscompensatie is vergrendelbaar  geen belemmering van de bodemvrijheid  geen belemmering van de stuurhoek  inclusief spindel bovenarm met houder  inclusief hydroslinger
Gemeentelijke Bouwsystemen voor Tractors

Gemeentelijke Bouwsystemen voor Tractors

Uitgebreid productassortiment - Oplossingen beschikbaar voor veel tractormerken Meer informatie op aanvraag!
MAALMACHINE GMA 4500

MAALMACHINE GMA 4500

Mengcomputer voor 99 verschillende mengsels met elk 99 componenten Uitrustingsdetails van de GMA-reeks in één oogopslag: - Mengcomputer voor 99 verschillende mengsels met elk 99 componenten - Vloeistofcomponentencontainer - Vaststofcomponentencontainer van RVS voor zakgoed - Terugslagkleppen ter beveiliging van de ventilator - Filtersysteem met 12 patronen. Reiniging gebeurt via pneumatische kleppen - Vacuüm- en drukmanometer - Hamerwerk met 72 Widia-beklede hamers met zeefraam voor draadszeven in 10 verschillende maten - Hoofdaandrijving via 8 V-riemen voor trekkers met 1000 toeren aftakas - Verticale dwangmenger met een 400 mm schroef - Magneet in het afzuigtraject voor het scheiden van metaaldeeltjes
WFTPF280

WFTPF280

Het Modulaire Individuele Transportsysteem (M.I.T.) is ontworpen voor gewichten tot 90.000 kg. De bediening kan zowel handmatig via een afstandsbediening als automatisch via een bovenliggende besturing (bijv. leidingsysteem) plaatsvinden. Een geïntegreerde hydraulische lift inclusief hoeveelheidverdeler maakt het mogelijk om transportpallets te onderrijden en gelijkmatig op te tillen, waardoor het zeer geschikt is voor taktproductie. De speciaal ontwikkelde en gepatenteerde omnidirectionele aandrijftechnologie maakt besturing in alle richtingen mogelijk. Hierdoor is een zeer ruimtebesparend en millimeterprecies transport, zelfs met lasten tot 90.000 kg, mogelijk. Afmetingen: 4.400 mm x 2.640 mm x 615 mm Maximale belasting: tot 90.000 kg Automatisering: Mogelijk Hefsysteem: Mogelijk
IdentPro - Collaboratief gebruik met AMR - Autonome mobiele robot (AMR)

IdentPro - Collaboratief gebruik met AMR - Autonome mobiele robot (AMR)

IdentPro's AMR's revolutioneren de intralogistiek. De volledig autonome transportrobots (Autonomous Mobile Robot, AMR) zijn ontwikkeld om te voldoen aan de eisen van samenwerking met handmatige vorkheftrucks. De AMR's bedienen elke bron/afvoer en - optioneel via een integratie in het Warehouse Execution System - stellen scanloze, end-to-end pallettracking mogelijk. Deze kunnen stand-alone worden gebruikt of geïntegreerd in de algehele magazijnoptimalisatie via het Warehouse Execution System. identpro® AMR werkt aan repetitieve taken en werkt op een zeer flexibele manier samen met bemande heftrucks. Het opladen van de batterij tijdens het proces maakt een echte 24/7 werking mogelijk.
Nabentransmissie NG250 - voor Onbemande Transport Systemen (FTS), voor Geautomatiseerde Geleide Voertuigen (AGV)

Nabentransmissie NG250 - voor Onbemande Transport Systemen (FTS), voor Geautomatiseerde Geleide Voertuigen (AGV)

Max. draaglast 250 kg Standaard wielgrootte 125 mm Totale versnellingslengte 64 mm Voordelen in het overzicht: • Compacte constructie door integratie van de planetenfase in het loopwiel • Hoge radiale belastingen door directe krachtinvoer in het voertuigframe • Lange levensduur & lage geluidsuitstoot door scheiding van versnellingsbak en loopwiel • Eenvoudige wielvervanging door onderhoudsvriendelijke opbouw De navenversnellingssystemen van Framo Morat zijn geschikt voor verschillende toepassingsgebieden in zowel binnen- als buitentoepassingen. Ze worden bijvoorbeeld gebruikt in hoogbouwmagazijnen binnen de intralogistiek, bij het transport van medicijnen in ziekenhuizen of in de geautomatiseerde en toekomstgerichte landbouw. De aandrijvingseenheid NG250 kan lasten tot 250 kg per wiel aan. De compacte constructie van de aandrijvingseenheid maakt een ideale toepassing mogelijk, zelfs bij beperkte ruimte.
Navenoverbrenging NG500 - voor Bestuurdersloze Transport Systemen (DTS), voor Geautomatiseerde Geleide Voertuigen (AGV)

Navenoverbrenging NG500 - voor Bestuurdersloze Transport Systemen (DTS), voor Geautomatiseerde Geleide Voertuigen (AGV)

Max. draaglast 500 kg Standaard wielgrootte 160 mm Totale versnellingslengte 64 mm Voordelen in het overzicht: • Compacte constructie door integratie van de planetenfase in het loopwiel • Hoge radiale belastingen door directe krachtinvoer in het voertuigframe • Lange levensduur & lage geluidsuitstoot door scheiding van versnellingsbak en loopwiel • Eenvoudige wielvervanging door onderhoudsvriendelijke opbouw De navenversnellingssystemen van Framo Morat zijn geschikt voor verschillende toepassingsgebieden in zowel binnen- als buitenomgevingen. Ze worden bijvoorbeeld gebruikt in hoogbouwmagazijnen binnen de intralogistiek, bij het transport van medicijnen in ziekenhuizen of in de geautomatiseerde en toekomstgerichte landbouw. De aandrijvingseenheid NG500 kan lasten tot 500 kg per wiel aan. De compacte constructie van de aandrijvingseenheid maakt een ideale toepassing mogelijk, zelfs bij beperkte ruimte.
Stäubli WFTFL090

Stäubli WFTFL090

WFTFL090 is een autonoom rijdende, ultra-compacte tegengewichtstapler voor het transport van verschillende pallets, gaasboxen, enz. Met de WFTFL090 kunnen lasten tot 1.000 kg worden vervoerd. Het systeem is zowel ontworpen voor binnen- als buitentoepassingen. Voor de WFTFL090 zijn hallen in- en uitgangen, drempels en ook grotere voegen geen probleem. Daarnaast kenmerkt de WFTFL090 zich door zijn hoge wendbaarheid, goede EMV-compatibiliteit en de geautomatiseerde palletdetectie. De WFTFL090 wordt aangedreven door een speciaal ontwikkelde en gepatenteerde aandrijving. De aandrijving heeft een hoge energie-efficiëntie en is zeer robuust.
WFTPF100

WFTPF100

De WFTPF100 is een autonoom en handmatig rijdend intern transportvoertuig voor het transport van pallets, gaasboxen, enz. De WFTPF100 is ontworpen voor een maximale draagcapaciteit van 5.000 kg. Het transportsysteem is onder bepaalde voorwaarden zowel voor binnen- als buitentoepassingen geschikt. De EWS kenmerkt zich door zijn bijzonder compacte en toch robuuste constructie. Aangedreven wordt het door een speciaal ontwikkelde en gepatenteerde aandrijving. Deze onderscheidt zich vooral door zijn energie-efficiëntie en robuustheid. De energievoorziening gebeurt via krachtige lithium-accu's. De onderhoudsvrije batterijen worden opgeladen via een geïntegreerde oplader. Een bijzonder kenmerk van de WFTPF100 is de modulaire koppelbaarheid van meerdere EWS. De EWS kan als enkelvoudig voertuig differentieel worden aangestuurd. Door mechanische en elektrische koppeling kunnen meerdere EWS aan elkaar worden gekoppeld, waardoor een omnidirectionele rijmodus mogelijk wordt. Afmetingen: 1.725 mm x 970 mm x 350 mm Geautomatiseerd: Mogelijk Hefsysteem: Mogelijk Draaglast: 5.000 kg