• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • center

Resultaten voor

Center

NederlandUtrecht en omgeving, Den Haag, Zuid-Holland, Middelburg en Zeeland
  1. GLOMACHT BV

    Nederland

    GLOMACHT is een internationale handelsonderneming, actief in de inkoop en verkoop van nieuwe en gebruikte machines en werkend met de modernste technologie en een vakbekwaam team. Wij commercialiseren een brede selectie van gebruikte en nieuwe machines voor sectoren van metaalbewerking, houtbewerking, bouw, voedingsmiddelen, kunststoffen en 3d-druk. Wij beschikken over een grote voorraad industriële machines van de bekendste merken op de markt: Mazak, LVD, Koike, Amada, Homag, Biesse, Masterwood, SCM en meer. Neem contact met ons op voor verdere informatie.

  2. DE HOLLANDSE CENTRALE

    Nederland

    We zijn er om uw werk te verlichten tegen een scherpe prijs, in de nieuwe wereld om ons heen draait alles om flexibiliteit. De Hollandse Centrale maakt het makkelijk om uw werk zo flexibel mogelijk te maken zonder dat u ergens aan vast zit. De Hollandse Centrale is uitgerust met een tool die ons toestaat om meerdere uitgaande en binnenkomende gesprekken, chat, sms en IVR-systemen te beheren. Een project begint bij een goede voorbereiding en een gedegen opleiding die voor de opdracht staat! Al ons personeel wordt begeleid zodat wij de kwaliteit kunnen garanderen. Wij beschikken : VoIP Telefonie via een betrouwbare premium partner Geavanceerd telefoonnummerbeheer Wij verzorgen de volgende diensten: • telefonische verkoop, • afsprakenplanning, • retentie, • winback, • klantenservice, • telefonische enquêtes • Bestellingen opnemen De Hollandse Centrale regelt het voor u!

  3. CONTACTCARE

    Nederland

    ContactCare is een zakelijke dienstverlener die zorg draagt voor klantcontact en relatiebeheer. Bij ContactCare constateren wij een groeiende vraag naar optimaal klantcontact en virtual offices. Onze diensten richten zich onder andere op Telefoonservice, Inbound, 0800 & 0900 nummers en Outbound. Met de Telefoonservice verzekeren bedrijven zich van een continue telefonische bereikbaarheid voor hun klanten. Met Inbound en Outbound kan ContactCare zorg dragen voor de volledige afhandeling van klantcontact en relatiebeheer. Een 0800 of 0900 nummer kan hierbij een mooie aanvullende optie zijn, maar is eventueel ook los af te nemen. Zo heeft u één totaalpartner voor al uw klantcontact.

  4. IN GOOD COMPANY

    Nederland

    Wij geloven in het talent van mensen. Dat mensen het best functioneren wanneer ze werken vanuit hun talenten en drijfveren. Werken vanuit eigen kracht, drijfveren en persoonlijke motivatie levert het meest op; voor zowel medewerker als werkgever. Wanneer mensen groeien, groeien organisaties immers vanzelf mee. In alles wat wij doen ligt onze focus op talent. Dit doen we door te complimenteren en te confronteren. We helpen medewerkers hun talenten en ontwikkelpotentieel te ontdekken. We geven zelfvertrouwen en laten medewerkers zelf regie pakken over hun eigen ontwikkeling. Vanuit onze expertise op het gebied van talent gericht werken weten we onze dienstverlening altijd aan te laten sluiten op de behoefte van de klant. Wij zijn hét bureau voor talentmanagement. We assessen, coachen, trainen en adviseren. We ontzorgen organisaties volledig als het gaat om ontwikkeling van talent. Met creativiteit, humor en passie voor groei!

  5. BEL&TELL

    Nederland

    Bel&Tell is een professioneel Callcenter gevestigd in Den Haag. Door een goed gesprek met u klanten te hebben bellen wij niet met een vast script maar geven wij bij elk telefoongesprek een een personal touch mee. Met onze schat aan ervaring en kennis, zijn wij de geschikte partij die voor uw kwalitatieve B2B leads genereert!

Office Building Outline icon
Een pagina voor uw onderneming
Kunt u dit zien? Uw potentiële klanten ook Word ook lid van europages en word gezien!
  1. NOVETEC B.V.

    Nederland

    Het bedrijf NOVETEC B.V., is een Fabrikant/ Producent, en actief in de sector Energie en grondstoffen - diensten voor de industrie. Het is tevens aanwezig in de sectoren Geluidsarme stroomgenerator, ventilatie, koeling, en Data centers. Het is gevestigd in Alblasserdam, Nederland.

  2. HOFCON TECHNOLOGIES

    Nederland

    HOFCON Technologies is de specialist op het gebied van portofoon communicatie. Voor het kopen en huren van portofoons moet u bij HOFCON zijn. HOFCON heeft jaren ervaring in missie critische communicatie ook wel mission critical communication genaamd. Wij hebben een brede groep van klanten die gebruik van onze portofoons maken, zoals data centers, scholen, beveiligingsbedrijven, gemeenten, boa's, horeca, zwembaden en containerterminals. Onze innovatieve ontwikkelingen worden zowel nationaal als internationaal toegepast.Voor evenementen zoals festivals, concerten, hardloopwedstrijden, roeiwedstrijden, paardenrennen kunt u bij ons portofoons huren. HOFCON beschikt over een zeer groot aantal moderne digitale portofoons met portofoon accessoires zoals microfoons en oortjes. Het bereik van onze verhuur portofoons kunnen wij vergroten met een mobiele zendmast en portofoon steunzenders/repeaters.

  3. CONTACTCENTER4ALL

    Nederland

    Het laatste decennium wijzigde de verwachtingen van de klant grondig. De bekende ‘9 to 5’-mentaliteit verdwijnt stilaan en maakt plaats voor een verlangen naar continue bereikbaarheid en eenvoud. Een gepersonaliseerde ervaring, een sterke klantenbinding, eenvoudig en makkelijk bereikbaar doorheen de dag ongeacht het kanaal dat de klant gebruikt, het zijn maar enkele nieuwe sleutelpunten. ContactCenter4All ontwikkelde een uniek stuk software “CC4ALL” dat heel wat extra functionaliteiten binnen eenzelfde scherm biedt voor contact centers die gebruik maken van Microsoft Teams (CC4Teams), Microsoft Dynamics (CC4Dynamics) of Microsoft Skype for Business (CC4Skype). Waarom CC4ALL software toevoegen aan uw bestaande Microsoft Teams/Microsoft Dynamics/Skype for Business account? 1) Behandel uw klantcontacten uiterst professioneel aan 2) Een volledig klantbeeld middels een eenvoudige koppeling met software als Microsoft Teams / Microsoft Dynamics / Skype for Business 3) Dankzij de juiste routering komt de interactie meteen bij de meest geschikte medewerker terecht wat positief bijdraagt aan de algemene klantentevredenheid 4) De medewerker heeft alle resources in één scherm bij de hand waardoor de productiviteit stijg ten er minder fouten kunnen worden gemaakt 5) Flinke tijdsbesparing: medewerkers halen de contactinformatie meteen uit een Active Directory die steeds up-to-date is 6) De software is snel operationeel

  4. CAD CENTER

    Nederland

    CAD Center, opgericht in 1997, is een onderneming met een enthousiast team van medewerkers dat zich richt op het verbeteren van de design en engineering processen bij MKB bedrijven, multinationals en semi-overheden in de gehele industrie. Als enige Solution Partner van Siemens PLM Software leveren en ondersteunen wij Solid Edge (3D CAD), Femap (CAE) en Teamcenter Express (PDM) door de gehele Benelux.