• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • simon simon

Resultaten voor

Simon simon - Nederland

Nederland
  1. LOODGIETERSBEDRIJF SIMON B.V.

    Nederland

    Het bedrijf LOODGIETERSBEDRIJF SIMON B.V., en actief in de sector Energie en grondstoffen - diensten voor de industrie. Het is tevens aanwezig in de sectoren Water - productie en distributie, Gas en olie - exploitatie, Water - productie en distributie, en Gas en olie - exploitatie. Het is gevestigd in Sliedrecht, Nederland.

  2. OTTO SIMON B.V.

    Nederland

    Het bedrijf OTTO SIMON B.V., is een Groothandelaar, en actief in de sector Speelgoed. Het is tevens aanwezig in de sectoren Speelgoed, elektrisch, Poppen, Speelgoed, elektrisch, en Poppen. Het is gevestigd in Almelo, Nederland.

  3. SIMON LEVELT B.V.

    Nederland

    Het bedrijf SIMON LEVELT B.V., is een Fabrikant/ Producent, en actief in de sector Koffie en thee. Het is tevens aanwezig in de sectoren Thee, en Thee. Het is gevestigd in Haarlem, Nederland.

  4. DE SLIMME WERKBON APP - SIMPLE-SIMON

    Nederland

    Versimpel je werkbonnen proces, verhoog je kwaliteit, bespaar tijd & geld! Simple-Simon, de slimme werkbon app is dé ideale oplossing om af te komen van de papieren rompslomp en om je werkprocessen te versimpelen. Niet langer werken met papieren werkbonnen maar makkelijk en snel online registreren van alle informatie en taken op je smartphone of tablet die realtime worden gesynchroniseerd. Versnel je proces, maak minder fouten én communiceer met je klant. De slimme werkbon app van Simple-Simon biedt al 5 jaar ondernemers de mogelijkheid om makkelijker te werken.

  5. BLOOMTOWN

    Nederland

    Moderne marketing-communicatie gaat over menselijke ‘waarden’ en ‘motivaties’. De wereld om ons heen is enorm ‘luidruchtig’ en keuzes maken wordt steeds ingewikkelder. Jouw ideale klant kampt daardoor met een onzekerheid, waarvan hij hoopt dat jij die wegneemt via communicatie die aansluit bij zijn of haar wereld. BloomTown gaat bij alles uit van de mens en het creëren van vertrouwen, dat vooral gewonnen kan worden door helder en consistent vanuit je ‘why’ te communiceren (Simon Sinek: “People don’t buy ‘what’ you do. People buy ‘why’ you do it…”). Jouw ‘waarom’, oftewel de motivatie achter jouw keuzes als mens en ondernemer (mission statement), zijn essentieel voor je ideale klant om je te vertrouwen.