• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • retail data

Resultaten voor

Retail data - Nederland

Nederland
  1. RELAYTER

    Nederland

    At Relayter we automate the design & production process of large volume marketing content for retailers. Wether they work with weekly ad folders, product brochures & magazines, daily product banners or regularly changing POS material. We help them generate it quickly and efficiently. Everything in one platform Stay on track, reduce production costs, focus on what really matters by improving your internal processes and manage everything from one place with our true SaaS solution for Retail. Campaigns & Briefing Process large data sets from your ERP, DAM or PIM into clear briefings and collaborate on it with your team. Products & Assets Only use and manage the data you need to create great marketing materials, don’t clutter your workflow with unnecessary product data. Templates & Content From data to layout without legacy InDesign plugins or custom made software. Easily create templates in your own formats. Generate files you can really work with. Workflows & Proofing Collaborate with your team, setup workflows. Generate layouts, review them, proof materials efficiently and publish amazing work as a team with less effort and faster time-to-market.

  2. DATACREATIEF

    Nederland

    Data Driven Marketing De digitale transformatie levert veel data op. Maar welke kansen bieden ze? DataCreativiteit verwijst naar het vermogen om iets nieuws te scheppen uit data. Het gaat niet alleen om het verzamelen, ordenen en ontsluiten van data, maar om de “actionable insights” en vooral de toepassing van de data in (nieuwe) bedrijfsproposities en (real-time) marketingacties. Technologie verandert het marketingvak in snel tempo. De huidige digitale wereld biedt marketeers enorme kansen om klanten op een creatieve manier aan een merk te binden. Ik help organisaties bij het zoeken naar slimme data driven toepassingen. Advies en Interim Ik help organisaties die strategische veranderingen ondergaan, een bepaalde gekozen (marketing)strategie willen invoeren, of die op zoek zijn naar iemand om een kritieke management positie op te vullen. Soms ingezet om snel een manager of executive op een strategische positie te vervangen. Ook als de bedoelde functie niet full-time is of wanneer een permanente manager of executive niet op korte termijn te vinden is. Gericht op overdragen van kennis.