• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • channel

Resultaten voor

Channel - Dienstverlener - Nederland

NederlandDienstverlener
  1. DUTCH IT-CHANNEL

    Nederland

    Dutchitchannel.nl is een platform dat zijn lezers en volgers dagelijks informeert over actuele ontwikkelingen en trends in de IT-channel. Het accent ligt op de business rond IT-oplossingen (hardware, software, diensten, cloud, etc.) en de spelers die op deze markt actief zijn. Naast nieuws uit binnen- en buitenland, interviews, onderzoeken, cases en dossiers besteedt Dutchitchannel.nl in ruime mate aandacht aan de mensen die in de branche werkzaam zijn.

  2. BEDBUG

    Nederland

    In onze eigen B&B liepen we tegen problemen aan waar geen oplossingen voor waren. Hierdoor besloten we het zelf op te lossen! Nu helpen we andere om diezelfde problemen te overwinnen. Wij vinden dat het runnen van een B&B al tijd en energie genoeg kost, daarom maken we de dingen die we kunnen veranderen zo gemakkelijk mogelijk! Dit doen wij voor iedereen die een B&B heeft en met bestaande technologie. De technologieën die we gebruiken komen van grote bedrijven zoals Hotelrunner en Wix. Zo zijn wij er altijd van verzekerd dat het werkt en dat het goed is! Met behulp van Bedbug kun je het makkelijkste een B&B runnen. Bedbug maakt namelijk professionele websites voor B&B’s, koppelt kanalen via een channel manager en maakt een reserveringssysteem voor op een eigen website of een reeds bestaande website. Met Bedbug kun je kosten verminderen, meer boekingen accepteren en veel efficiënter werken als B&B zodat je tijd hebt voor de belangrijke dingen; De gasten! Waarom Bedbug? Wij zijn ervaringsdeskundige op het gebied van B&B's en IT, wij vragen geen torenhoge kosten, wij bieden hulp en advies ook na oplevering, en wij kunnen alles voor je regelen.

  3. OMNISENSE COMMUNICATIE EN ONLINE MARKETING

    Nederland

    Doordachte online communicatie en marketing zorgen voor betere vindbaarheid en zichtbaarheid. Meer tijd, klanten en omzet. Wij delen kennis en vaardigheden. Informeren en helpen zzp’ers, ondernemers en organisaties bij het maken van de beste keuze uit talrijke online communicatiemogelijkheden, dienstverleners & tools. Bij de toegepaste methodiek worden mobile, social en klassieke marketing met elkaar verenigd en geoptimaliseerd. De focus bij deze aanpak ligt vooral op digitale toepassingen die aansluiten bij cross- en omni channel communicatie. Hierin staat niet het kanaal, maar de consument centraal. Omnisense is een one person enterprize die samen met een compleet team van ‘online’marketingcommunicatie- vakspecialisten klanten helpt om beter online vindbaar en zichtbaar te worden en daardoor succesvoller. Dat doen we bij voorkeur met eenvoudige, meestal al beschikbare middelen en tools die bijzonder effectief en voordelig zijn. Om dat mogelijk te maken worden mobile, social en klassieke marketing, tijdens een kort programma, met elkaar verenigd en geoptimaliseerd. De focus bij deze aanpak ligt vooral op kennisoverdracht, revitalisering van het aanwezige potentieel en combinaties van bestaande methodieken met online toepassingen. Toepassingen die perfect aansluiten bij cross- en omni channel marketing. Bij alle door ons ontwikkelde strategieën en tactieken staat de klant als mens centraal. De QR code en Augmented Reality op klassieke media zijn daar goede voorbeelden van.

  4. FROOZZOO B.V.

    Nederland

    FROOZZOO bv is specialized in purchasing, storing and transferring frozen foods. We help reducing food waste by repacking, reworking and selling frozen and chilled residual stock such as rejects, seconds, over makes, damaged and short coded or cancelled orders. Brand leaders in the Food Manufacturing sector work with us because we assure none of their products are being sold to existing customers at a discounted price. Our success and ability can be measured by the ever increasing portfolio of leading suppliers choosing FROOZZOO bv to reduce waste and protect their brand at the same time. Does your company have products in stock that are hard to sell? For example remaining products due to overproduction, incomplete orders or cancelled orders that you can no longer sell in the regular market. Like nutrition with official expiry dates or with a missing ingredient. Products you invested in. We are FROOZZOO bv and want to prevent food waste together with you. We buy your stock remains, in little or in big amounts and redistribute it through our network. To do this we have, amongst others, our own sales channel.

  5. SYNCFORCE

    Nederland

    SyncForce is an unique software system that connects product development with the distribution of product information. The SyncForce Product Success Platform helps consumer & professional packaged goods manufacturers accelerate product development through better end-2-end communication. Another key hallmark of the solution is the ability to ensure complete and consistent digital availability across all channels and customers. SyncForce lists products digitally on every channel and in the appropriate format, all with one click. The out-of-the-box SyncForce SaaS platform is continuously being improved and expanded through intensive cooperation with the market.