• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • huismerk

Resultaten voor

Huismerk

ItaliëMilaan en Lombardije
  1. NEW TRADE INTERNATIONAL

    Italië

    Het bedrijf NEW TRADE INTERNATIONAL, is een Distributeur, en actief in de sector Olijfolie. Het is tevens aanwezig in de sectoren Import-export - levensmiddelen, import van voedingsmiddelen, Import-export - levensmiddelen, Voedingsproducten vernietiging, en Huismerk. Het is gevestigd in Milano, Italië.

  2. F.B.F. SPA

    Italië

    F.B.F. is een onderneming van de Groep Bauli, eerste bedrijf van de sector voor tussendoortjes en snacks in Italië, leider binnen de fabricage van producten op basis van gerezen bladerdeeg. Vervaardigt en verhandelt croissants, fagottini, gevlochten broodjes, tot de recente specialiteit van suikervrije croissants, panini met chocolade korrels en dubbelgeknede fagottini. In de bedrijfsruimte van de hoofdonderneming van de groep produceert FBF pandoro, panettoni en colombes.

  3. CAFFÈ DE ROCCIS

    Italië

    Verified by europages badge

    Caffè De Roccis is de ideale partner voor kwaliteit aan een schappelijke prijs! Onze producten: - Koffiebonen - gemalen koffie - capsules en machines compatibel met de systemen van Nespresso, Dolce Gusto, Lavazza, Keurig, K-Cup, Caffitaly, Cafissimo Tchibo - Papieren koffiepads - Productie van gepersonaliseerde koffie en capsules, in mengeling of onder het huismerk. Koffiebranderij De Roccis onderscheidt zich door het brede keuzegamma waarmee u koffie kunt selecteren, mengen en roosteren met de nieuwste technologieën. Bovendien garanderen we een voortdurende en strenge kwaliteitscontrole. De Roccis garandeert het volgende: - Internationale dienstverlening - meertalig personeel - samenwerking met internationale expediteurs - aanwezigheid in meer dan 40 landen wereldwijd - 30 jaar ervaring in de koffiesector - Lidmaatschap bij de tweede Italiaanse koffiebranderij - Mogelijkheid om grote hoeveelheden te produceren - Mogelijkheid om ad hoc koffiemengelingen van hoge kwaliteit te ontwikkelen met de beste prijs-kwaliteitverhouding.