• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • klantenservice

Resultaten voor

Klantenservice - Dienstverlener - Frankrijk

FrankrijkDienstverlener
  1. BATIGAZ

    Frankrijk

    Het bedrijf BATIGAZ, is een Dienstverlener, en actief in de sector Loodgieterswerk - uitvoering. Het is tevens aanwezig in de sectoren verwarming, airconditioning, en verwarmingsketels klantenservice. Het is gevestigd in Antony, Frankrijk.

  2. VERSE IT - COFFEE BEINS

    Frankrijk

    Verified by europages badge

    Welkom bij Coffee Beins, waar uitmuntende landbouw samenkomt met een wereldwijd bereik.Als pionier in de agrarische exportsector hebben we nieuwe normen gesteld op het gebied van kwaliteit en efficiëntie en hebben we het landschap van agrarische leveringen opnieuw gedefinieerd. Coffee Beins is een innovatief, klantgericht landbouwexportbedrijf dat zich inzet om wereldwijd landbouwproducten van hoge kwaliteit te leveren. We richten ons vooral op Afrikaanse gewassen, met een divers aanbod waaronder cacao, cashewnoten, sesamzaad, palmpitten, sheaboter, knoflook, kidneybonen, sojabonen, zwartoogerwten, sheaboterzaden, kurkuma en nog veel meer. We exporteren ook koffiebonen uit Brazilië (Minas Gerais), Kenia, Tanzania, Rwanda en Burundi! Coffee Beins is veel meer dan een landbouwexportbedrijf; we zijn voorstanders van duurzame en milieuvriendelijke landbouwpraktijken, toegewijd aan het leveren van kwaliteitsproducten en het bieden van een ongeëvenaarde klantenservice. Vergezel ons terwijl we het verhaal van de landbouwexport veranderen, zending na zending.

  3. MASTERNAUT

    Frankrijk

    Masternaut, een firma van de Groep Michelin, is gespecialiseerd in de verbetering van de operationele efficiëntie van wagenparken dankzij technologie voor connected voertuigen en data science oplossingen. Onder de operationele aspecten is een efficiënt vlootmanagement cruciaal voor het succes van een onderneming. Masternaut begeleidt en helpt zijn klanten om: Hun kosten te beperken en hun productiviteit te verhogen (door een globaal zicht op de vloot om snel niet-efficiënte punten en groeimogelijkheden te identificeren). Een betere klantenservice te bieden (door de klanttevredenheid te verbeteren dankzij een realtime follow-up van de missies en een onmiddellijke oplossing van problemen met de planning). De impact op het milieu te beperken (door een vermindering van de CO2-uitstoot van de onderneming en een overgangsstrategie naar een groene vloot). De veiligheid van de bestuurders te verbeteren (door het invoeren van tools en programma's waarmee het gedrag aan het stuur kan worden beoordeeld en verbeterd).

Filters

Resultaten voor

Klantenservice - Dienstverlener - Frankrijk

Aantal resultaten

3 Bedrijven

Type bedrijf