• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • financiele dienstverlening

Resultaten voor

Financiele dienstverlening - Import export

  1. CS FACTORING

    Nederland

    CS Factoring (Credit Sales) is als onafhankelijke factoringmaatschappij lid van de International Factoring Association en actief op het gebied van factoring en debiteurenbeheer. CS Factoring helpt ondernemers die hun liquiditeitspositie willen verbeteren. Inmiddels verzorgt CS Factoring voor een groot aantal midden- en kleinbedrijven (MKB) de factoring en debiteurenbeheer. U heeft de term vast wel eens gehoord: factoring. Maar wat houdt dit nu precies in en hoe gaat dit in z’n werk? Eigenlijk is het heel simpel. Een factormaatschappij neemt uw factuur over. Binnen 24 uur wordt het factuurbedrag op uw rekening overgemaakt. Iets wat CS Factoring uniek maakt is onze werkwijze factoring. Wij leveren maatwerk doordat we per bedrijf bekijken wat we voor u kunnen betekenen. Hoe werkt factoring? Factoring is het financieren van facturen. Deze moderne manier van financieren kent verschillende vormen, maar blijft in de basis hetzelfde. U als ondernemer draagt uw facturatie over aan een gespecialiseerd bedrijf. In ruil voor een vergoeding aan dit bedrijf ontvangt de ondernemer direct het uitstaande bedrag. De factormaatschappij neemt het debiteurenbeheer over en u hoeft niet te wachten op onbetaalde facturen. Zo kan uw bedrijf sneller groeien.

  2. ADMINISTRATIEKANTOOR ERMEN

    Nederland

    Administratiekantoor Ermen brengt uw administratie op orde en geeft u overzicht in uw financiële situatie. Dit doen wij voor particulieren, ZZP-ers en het MKB. Onze dienstverlening wordt geheel afgestemd op uw behoefte, zo kunnen wij uw complete administratie overnemen of geven u enkel advies waar u daar behoefte aan heeft. Wilt u een onderneming starten, wij begeleiden u bij het opzetten van de onderneming, het schrijven van een ondernemingsplan en begeleiden bij eventuele investeringsaanvragen. Persoonlijk contact en het nakomen van afspraken staat bij ons hoog in het vaandel. Wij staan voor u klaar wanneer het u schikt, zo is het ook mogelijk om buiten kantoortijden bij u thuis of bij ons op kantoor een afspraak te maken.

  3. ROCHE FINANCIEEL ADVISEURS

    Nederland

    ROCHE Financieel Adviseurs: verzekeringen, hypotheekadvies en financieel adviseur (ook bij echtscheidingen), voor Oirschot en omgeving.

  4. BOERHOF FINANCIËLE DIENSTEN

    Nederland

    Administratiekantoor Zwolle. Zoek je een boekhouder? Wil je jouw administratie en/of boekhouding uitbesteden? Dan ben je hier aan het juiste adres! Boerhof Financiële Diensten tilt financiële dienstverlening naar een nieuw niveau! Geen verhalen over saaie belastingregels, onbegrijpelijke jaarrapporten en opmerkingen over hoe lastig ondernemen wel niet is, maar duidelijkheid, heldere financiële overzichten op het moment dat jij daar behoefte aan hebt. We hebben er bewust voor gekozen om niet met uurtarieven te werken. Met uurtarieven weet je als klant namelijk nooit vooraf waar je aan toe bent en betaal je als klant teveel wanneer de boekhouder niet efficiënt werkt. Wij streven er naar om het aantal handmatige boekingen zo laag mogelijk te houden, door te focussen op vergaande automatisering. Dankzij onze automatisering kunnen wij werken met vaste tarieven. Neem gerust vrijblijvend contact met ons op om te zien wat wij voor je kunnen betekenen!

  5. VAN KOOTEN FINANCIËLE RAADGEVERS

    Nederland

    Wij zijn sinds 1999 gespecialiseerd in het geven van hypotheekadvies en in financiële planning. Het advies is helder, afgestemd op uw persoonlijke situatie en wij stellen uw wensen centraal. Wij werken uitsluitend tegen een uurtarief en kunnen hierdoor volledige onafhankelijkheid waarborgen. Het kiezen van een specialisatie binnen de financiële dienstverlening is een bewuste keuze. Wij kunnen ons hierdoor focussen en hebben diepgaande kennis en ervaring in de financiële planning en bij het adviseren en bemiddelen in hypotheken. Naast het adviseren van onze eigen klanten worden wij geregeld ingeschakeld door accountants om ons licht te laten schijnen over complexe financiële vraagstukken. Onze kennis, ervaring en creativiteit maakt dat u bij ons aan het juiste adres bent voor een in meerdere opzichten goed advies. Met onze creativiteit zorgen wij voor de beste financiële oplossing. Een goed advies is namelijk meer dan alleen de laagste rente selecteren en een hypotheek afsluiten.

Office Building Outline icon
Een pagina voor uw onderneming
Kunt u dit zien? Uw potentiële klanten ook Word ook lid van europages en word gezien!
  1. ADVIES ARENA

    Nederland

    Advies Arena is gespecialiseerd in hypotheken en financieel advies, gevestigd in Nijverdal. We zijn er zowel voor particulieren als ondernemers. Het advieskantoor is opgericht door Marco ten Zende, omdat hij vindt dat service en deskundigheid naar een hoger niveau getild kunnen worden. Het is onze passie om te helpen bij complexe financiële vraagstukken. Dat kan zijn de financiering van een nieuwe woning, het maken van een inkomens- en pensioenanalyse, of het uitwerken van een volledig financieel plan. Ook met vragen over kapitaal- en lijfrenteverzekeringen, overlijdensrisico en arbeidsongeschiktheid, helpen we u graag verder. Met meer dan 20 jaar ervaring in de financiële dienstverlening is uw advies in vertrouwde handen. Advies Arena staat voor: Onafhankelijk advies Professioneel Deskundig (FFP gecertificeerd financieel planner) Persoonlijk en betrokken We bedienen klanten in Nijverdal en Hellendoorn, maar ook in de omliggende plaatsen Haarle, Raalte, Luttenberg, Lemele, Daarle, Den Ham, Vroomshoop, Vriezenveen, Wierden, Rijssen, Holten, Markelo en Almelo. Nieuwsgierig wat Advies Arena voor jou kan betekenen? Neem gerust eens contact met ons op. We helpen u graag verder!

  2. HYPOTHEKENUNIE

    Nederland

    HypothekenUnie in Weert is een hypotheekadviseur voor mkb'ers, zzp'ers en ook consumenten. Wij functioneren als intermediair tussen u en de organisatie die voor u de hypotheek of financiering regelt. Wij geven u niet niet alleen deskundig advies, maar zijn ook nog eens volledig onafhankelijk. Wij zijn gespecialiseerd op het gebied van zakelijk krediet en ook financieringen voor particulieren. Ons financiële advieskantoor is gespecialiseerd in hypotheken, verzekeringen, pensioenen, financieringen en vastgoed. Ons advies is altijd professioneel en wij zullen u ten alle tijden zo goed mogelijk ondersteunen. Wilt u graag wat meer informatie omtrent onze financiële dienstverlening, bezoek dan onze website op https: //www.hypotheken-unie.nl/. Ook kunt u bij ons kantoor in Weert binnenlopen voor een gesprek met ons.

  3. VERBEEK MAKELAARS

    Nederland

    Verbeek Makelaars is met haar jarenlange ervaring als full-service NVM makelaar helemaal thuis in Nijmegen en omgeving en helpt u graag bij het realiseren van uw woonwensen. Bent u op zoek naar een nieuwe woning, zou u willen weten wat uw woning waard is of heeft u een taxatierapport nodig? Bij Verbeek Makelaars bent u hiervoor aan het juiste adres. Ook op het gebied van financiële dienstverlening met betrekking tot het kopen van uw woning kunt u bij ons terecht. Met hart voor de stad en passie voor woningmakelaardij streven wij ernaar u zo goed mogelijk te begeleiden. Verbeek Makelaars ontzorgt, adviseert en helpt u bij het laten uitkomen van uw woonwensen. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel, onze aanpak is helder en persoonlijk!

  4. HORIZON HYPOTHEEK EN PENSIOEN

    Nederland

    Horizon Hypotheek BV is sinds november 2017 de nieuwe handelsnaam van Instracon Verzekeringen BV en bestaat inmiddels alweer 10 jaar . Haar bestuurders: Jan van Kilsdonk Register SPD Aschwin Schreiber Pensioen Adviseur, Vermogens- en hypotheekadviseur Beiden komen ze uit de ING-familie en hebben ruim 30 jaar ervaring binnen de financiële dienstverlening. De Pensioen Adviseur onderscheidt zich door zijn of haar specialisme in Pensioenvraagstukken voor met name bedrijven, DGA en ZZP-ers. De Pensioen Adviseur volgt maandelijks speciale bijeenkomsten en houdt zich dagelijks op de hoogte van de actuele Pensioenwet-en regelgeving. En zoals u weet wijzigt er veel binnen het pensioenlandschap. Uiteraard betekent dit dat de Pensioen Adviseur alle vakbekwaamheid heeft en vergunning om pensioenadvies te geven aan particulieren. De combinatie van Pensioen en Hypotheek Vakbekwaamheid in een adviseur is bijzonder. Dat betekent voor u dat u niet doorverwezen wordt ( en apart gefactureerd) als u een pensioenadvies nodig heeft bij het aangaan of aanpassen van uw hypotheek. Dat scheelt u kosten. De Register SPD is gespecialiseerd in administratie en belastingzaken. U als onze client kunt er dus van op aan dat uw advies gebaseerd is op de meest actuele fiscale regelgeving.

  5. FINANCIAL RESOURCES AND PROJECTS

    België

    De markt van de “financiële dienstverlening” is een zeer competitieve markt. Wat maakt ons anders? Waarom zou u als financieel directeur of als hoofdboekhouder een beroep doen op ons? Onze toegevoegde waarde is de expertise die we hebben in het vinden van de juiste financiële professionals die aan uw specifieke wensen beantwoorden, en dat binnen de strakke deadlines waar uw project om vraagt. De medewerkers van FR&P worden grondig en persoonlijk gescreend door ons managementteam. We vormen een evenwichtig team van junior en ervaren financiële medewerkers die hun financiële kennis voortdurend via tal van opleidingen verder uitdiepen. Uit elke opdracht blijkt de passie en de professionaliteit van onze medewerkers.

  1. CDF COURS DE FRANÇAIS

    Nederland

    CDF Cours de Français is een modern en dynamisch instituut voor Franse cursussen in Amsterdam. Wij zijn gespecialiseerd op het gebied van Franse taalcursussen en trainingen voor zowel de zakelijke markt als particulieren. CDF Cours de Français werkt uitsluitend met professionele taaltrainers, een team van native speakers, allemaal experts in hun vakgebied. Alle cursussen van CDF Cours De Français kunt u volgen als individuele cursus of als groepscursus. Deze cursussen zijn van alle niveaus, van beginner tot gevorderde (A1, A2, B1, B2, C1 de door de Raad van Europa vastgestelde taalniveaus ERK). Onze expertise beslaat onder andere de volgende gebieden. sales en marketing HRM financiële dienstverlening juridische dienstverlening ICT techniek automotive management/directie/bestuur logistiek/transport administratie luchtvaartsector Wij weten hoe belangrijk het is om goed bij de praktijk aan te sluiten. Daarom besteden wij bij onze in-company zakelijke cursussen naast het leren van de Franse taal ook ruime aandacht aan het specifieke jargon dat in uw branche gebruikt wordt. De cursussen sluiten bovendien naadloos aan bij de situatie in uw bedrijf. Het geleerde is daardoor direct in de praktijk toepasbaar.

  2. CDF COURS DE FRANÇAIS

    Nederland

    CDF Cours De Français is een modern en dynamisch instituut voor Franse cursussen in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd op het gebied van Franse taalcursussen en trainingen voor zowel de zakelijke markt als particulieren. CDF Cours De Français werkt uitsluitend met professionele taaltrainers, een team van native speakers, allemaal experts in hun vakgebied. Of u nu in de sector sales en marketing, juridische dienstverlening, financiële dienstverlening of logistiek en transport werkt, wij bieden u efficiënte Franse taalcursussen op maat. Wij weten hoe belangrijk het is om goed bij de praktijk aan te sluiten. Daarom besteden wij bij onze in-company zakelijke cursussen naast het leren van de Franse taal ook ruime aandacht aan het specifieke jargon dat in uw branche gebruikt wordt. De cursussen sluiten bovendien naadloos aan bij de situatie in uw bedrijf. Het geleerde is daardoor direct in de praktijk toepasbaar. Onze expertise beslaat onder andere de volgende gebieden. sales en marketing HRM financiële dienstverlening juridische dienstverlening ICT techniek automotive management/directie/bestuur logistiek/transport administratie luchtvaartsector

  1. GAD

    Nederland

    GAD verzorgt zakelijke ondersteuning: boekhouding, administratie, voorraadbeheer, webdesign en financiële dienstverlening op maat; in het bijzonder voor eenmanszaken, ZZP-ers en (startende) ondernemers.

  2. THOMSON REUTERS BELGIUM

    België

    Thomson Reuters is 's werelds grootste aanbieder van intellectuele informatie voor bedrijven en professionals. Het bedrijf combineert branche-expertise met innovatieve technologie voor het verstrekken van cruciale informatie aan belangrijke besluitnemers die actief zijn op het gebied van financiële en juridische dienstverlening, belastingen, administratie, zorg, wetenschap en media, mogelijk gemaakt door de meest betrouwbare nieuwsorganisatie ter wereld.

  3. ERINN

    Nederland

    Erinn adviseert organisaties in de juridische en financiele dienstverlening hoe zij vanuit het oogpunt van medewerkers- en klantbeleving de ruimtes in hun kantoorpand zoals werkplekken, entree, vergaderruimtes optimaal kunnen inrichten/indelen met als uiteindelijk doel een lager ziekteverzuim, een betere productiviteit, tevreden klanten & meer omzet.

  4. YTO TEKSTIL MERMER SAN. VE TIC LTD. ŞTI.

    Turkije

    Uw firma Turkey Office Trading is een wereldwijde goedereninkooporganisatie, die de wereldwijde vraag naar inkoopgoederen beheert. Onze globale invloed en 14-jarige ervaring garandeert onze klanten het beste product tegen de best mogelijke prijs. Deze klanten bestaan onder meer uit enkelen van de voornaamste merken, speciaalzaken en warenhuizen, winkelbedrijven en importeurs in Noord-Amerika, Europa, Azië en Australië. Wij zijn een pure dienstverlenende firma, wij nemen geen financiële posities in bij leveranciers of in goederen die wij voor rekening van onze klanten inkopen. Wij bieden een volledig transparante bevoorradingsketen zonder verborgen kosten en nodigen onze klanten uit voor een bezoek aan de fabrieken, tussenpersonen en leveranciers van grondstoffen waarmee wij samen werken, in hun naam. Uw firma Turkey Office Trading wordt uitsluitend door haar klanten beloond en alle klantenzaken blijven strikt vertrouwelijk. Wij hebben een streng beleid op het gebied van schending of misbruik van mensenrechten, wetten inzake kinderarbeid en fabrieksveiligheidsnormen.

  5. TRIFINANCE

    België

    Expertise TriFinance: unieke combinatie van dienstverlening Consulting, ondersteuning en rekrutering & selectie in finance Naast adviesverlening en projectimplementatie kunnen klanten bij ons ook terecht voor tijdelijke ondersteuning in operationele omgevingen en projecten, vaste aanwervingen en interim management. Met deze unieke mix wil TriFinance één aanspreekpunt bieden aan CFO’s, COO's, CIO's, CEO's en andere managers die op zoek zijn naar oplossingen voor diverse knelpunten in hun organisatie. We hebben zelfs de expertise in huis om de werking van een volledig finance-departement over te nemen. Onze mensen hebben de nodige conceptuele kennis en brengen ook steeds hun ruime ervaring vanuit de praktijk mee. We richten ons naar grote en middelgrote bedrijven, financiële instellingen en de publieke sector. Dit zijn onze expertises en diensten in een oogopslag: Expertisegebieden: Strategie & organisatie, Management Information, Accounting & Consolidatie, Controlling, Financial Business Applications, Treasury & Working Capital Management, Risk & Compliance, Advanced Analytics, Talent Management, Credit Management. Diensten: Adviesverlening, Project implementatie, Tijdelijke ondersteuning, Vaste aanwerving, Interim Management, Controllertraining. Projectexpertise: Project Management & PMO, Change Management, Business Process Management & Improvement.

  6. GOEDKOPE BOEKHOUDER ROTTERDAM

    Nederland

    Opgericht in 2008, administratiekantoor Goedkope Boekhouder Rotterdam, is uitgegroeid tot een betrouwbare en deskundige partner als het gaat om boekhouden, belastingen en financiële verslaggeving. Wij werken vanuit vestigingen in Rotterdam en Schiedam. Vanuit deze locaties bieden wij onze diensten aan ZZP'ers, kleine zelfstandigen, freelancers, BV's, DGA's, particulieren etc. Ons doel is om uw leven makkelijker te maken. Wij doen waar wij goed in zijn en u bent van die late avonden met boekhoudklusjes af. En dat tegen een voordelig tarief. Bovendien staan wij voor transparante, kwalitatieve dienstverlening en dat tegen een vaste, lage prijs. Het moet voor u compleet duidelijk zijn wat er van ons verwacht mag worden. Het is daarnaast ons streven om een betrokken zakelijke partner voor u te zijn. Wat o.a. inhoudt dat wij de relevante fiscale wijzigingen met u doornemen. Ook leeft er binnen ons administratiekantoor de overtuiging dat het verzorgen van de boekhouding en de belastingaangiften tegen een lagere prijs aangeboden kan worden. Profiteer daarvan!

  7. GRANT THORNTON

    België

    Grant Thornton biedt een breed pakket aan financiële, fiscale, juridische en gespecialiseerde diensten. Wij richten ons daarbij zowel op het volledige spectrum van nationale en multinationale bedrijvigheid als op de public sector. Bent u directeur of controller bij een internationaal opererende onderneming? Of bent u ondernemer? Bent u actief in een specifieke branche of is uw onderneming een familiebedrijf? De specialisten van Grant Thornton stemmen hun dienstverlening specifiek af op uw situatie. Onze focus, uw meerwaarde. Behalve gekwalificeerde accountants, bedrijfsrevisoren en belastingconsulenten hebben wij professionals in huis op juridisch gebied en specialisten in onder meer bedrijfsopvolging, IT audit, risk management, financiële planning en transaction support.

  8. ADMINISTRATIENET

    Nederland

    Al jouw zakelijke administratie kun je bij ons uitbesteden. Verder verzorgen wij alle soorten aangiftes, voor de inkomstenbelasting, de omzetbelasting en de vennootschapsbelasting. We houden jouw financiële gegevens bij, stellen de jaarrekening op en geven je fiscaal advies. Daarnaast kunnen wij de loonadministratie voor je verzorgen. Het maakt niet uit of je starter bent, of niet. Wij helpen je graag met jouw administratie en fiscale zaken. Na de intake ontvang je een offerte waarin we een vast bedrag vastleggen voor de gevraagde dienstverlening. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en weet je waar je aan toe bent. Wij verwerken alles digitaal, maar dit is geen verplichting. Omdat we persoonlijke contact heel belangrijk vinden, vindt de intake bij voorkeur bij jou plaats. Daarnaast spreken we je graag minimaal 1x per jaar, zodat we een goede afstemming houden van jouw wensen en onze diensten. Ondernemen is leuk. Vooral als je aan het einde van de maand voldoende overhoudt. Jij wilt je natuurlijk focussen op je opdrachten, je klanten of jouw eigen projecten. Daarom doen wij de rest. Wij kijken al je bonnetjes na en kijken welke kosten voor aftrek in aanmerking komen. Wij verzorgen je aangiftes en wij geven je inzicht in hoe jouw bedrijf ervoor staat. Ben jij er klaar voor? Wij spreken je graag.

  1. VAN BENTHEM & KEULEN

    Nederland

    Van Benthem & Keulen is het toegankelijke topkantoor met 80 juridische professionals in advocatuur en notariaat. Wij zijn een ambitieus full-service kantoor en richten ons op grote en middelgrote ondernemingen en instellingen. Wij zijn sterk vertegenwoordigd in de financiële, onderwijs-, overheids-, retail- en zorgsector. Particulieren zijn wij graag van dienst op het gebied van familie- & erfrecht. Ons kantoor is actief lid van SCG Legal, een internationaal netwerk van 148 advocatenkantoren in 82 landen. Wij zijn gevestigd in Utrecht. Wij maken hoogwaardige dienstverlening toegankelijk door vanDienst: een uniek serviceconcept met onder meer permanente nascholing, modelcontracten, een kosteloze helpdesk en prijszekerheid vooraf. Onze dienstverlening is pro-actief en gericht op praktische oplossingen.

  2. A2Z SERVICES

    België

    Als ondernemer hebt u nood aan een duidelijk beeld van uw cijfers en financiële situatie. Dat is echter niet vanzelfsprekend want dergelijk inzicht vergt tijd en expertise.Veel kmo’s ontbreken het werkvolume of de financiële draagkracht om full-time een CFO of financial controller in dienst te nemen. Onze virtuele CFO dienst is de oplossing. Haal een ervaren finance expert en businesspartner in huis, wanneer u het nodig heeft en krijg veel waarde voor een fractie van de kostprijs. Wij gaan voor een duurzame band dus wij hebben het over partnerships in plaats van een dienstverlening! Krijg duidelijkheid in uw cijfers zodat u met een gerust gemoed snel de juiste beslissingen kan nemen. Wij zijn zelf ondernemer dus wij kijken naar het hele plaatje en niet alleen naar het financieel domein, want alles is met elkaar verbonden!

  3. CGI NEDERLAND

    Nederland

    CGI, opgericht in 1976, werkt met 68.000 professionals in 400 kantoren in 40 landen. CGI hecht grote waarde aan lokale verantwoordelijkheid voor het succes van haar klanten, maar biedt tegelijkertijd wereldwijde dienstverlening. Door toepassing van een gedisciplineerde aanpak heeft CGI een leidende positie binnen de sector wat betreft on-time en on-budget projecten. Door onze kwalitatief hoogwaardige business consultancy, systeemintegratie en outsourcing services halen klanten het beste rendement op hun investeringen. En dankzij de nieuwste technologieën afgestemd op de bedrijfsstrategie worden de beste financiële resultaten behaald. De gemiddelde klanttevredenheid scoorde de afgelopen tien jaar steeds hoger dan een 9. Een duidelijk bewijs van CGI’s toewijding.

  4. FINANCIAL PLAZA

    Nederland

    ADMINISTRATIE FINANCIËLE ADMINISTRATIE Iedere ondernemer krijgt te maken met administratieve verplichtingen. Denkt u hierbij aan het voeren van een deugdelijke administratie voor bijvoorbeeld de inkomstenbelasting of omzetbelasting. Maar de administratie is meer dan een verplicht nummer: financiële informatie biedt u de mogelijkheid optimaal uw bedrijf te sturen. Zo kunt u vroegtijdig liquiditeitsproblemen aan zien komen en daar alvast actie op ondernemen. SALARISADMINISTRATIE Het voeren van een salarisadministratie is een belangrijk en kwetsbaar onderdeel van uw bedrijfsvoering. Uw werknemers reageren (terecht) direct op onjuistheden. Maar ook de fiscus en uitvoerende instanties verlangen tijdig informatie en betaling van belasting en premies. JAARREKENING De kwaliteit van onze dienstverlening komt naar voren in de duidelijkheid van onze rapporten en de begrijpelijke uitleg die u van ons hierover krijgt. Alleen als u begrijpt wat in de jaarrekening staat, zal dit rapport voor u van toegevoegde waarde zijn. Vanuit de analyse van de jaarrekening kijken wij met u naar de toekomst. Geen geschiedschrijving, maar het benutten van de jaarrekening om de resultaten van uw onderneming te verbeteren.

  5. INTERLEUVEN

    België

    Intergemeentelijk samenwerkingsverband Interleuven is een 'Intergemeentelijke dienstverlenende Vereniging' conform het decreet. Een intergemeentelijke samenwerking is een samenwerkingsvorm tussen twee of meer gemeenten en OCMW's, die over rechtspersoonlijkheid beschikt, evenals over eigen bestuursorganen. Ze wordt opgericht en bestuurd op grond van statuten die op vrijwillige basis tussen de betrokken gemeenten worden overeengekomen. Gemeenten en OCMW's nemen deel aan een intergemeentelijke samenwerking om projecten te realiseren die wegens hun complexiteit, financiële impact, grensoverschrijdende effecten, organisatorische redenen, ……. beter gezamenlijk worden aangepakt. De gemeenten/steden en OCMW's van het arrondissement Leuven alsook de provincie Vlaams-Brabant zijn vennoot bij Interleuven. Deze gemeenten/steden en OCMW's zijn: Aarschot, Begijnendijk, Bekkevoort, Bertem, Bierbeek, Boortmeerbeek, Boutersem, Diest, Geetbets, Glabbeek, Haacht, Herent, Hoegaarden, Holsbeek, Huldenberg, Keerbergen, Kortenaken, Kortenberg, Landen, Leuven, Linter, Lubbeek, Oud-Heverlee, Rotselaar, Scherpenheuvel-Zichem, Tervuren, Tielt- Winge, Tienen, Tremelo, Zoutleeuw.

  6. DEBCARE NEDERLAND

    Nederland

    Debcare voorziet in de behoefte van ondernemers in het verkrijgen van onafhankelijk professioneel advies. Haar dienstverlening voor het midden- en kleinbedrijf (MKB) en multinationals is, naast advisering, gericht op het ontwikkelen van strategisch beleid. Debcare neemt de commerciële en financiële belangen van de ondernemer als indicator voor het vaststellen van de gewenste doelen. Debcare adviseert organisaties over het doelconflict tussen omzet- en zekerheidsdoelen; samenwerking tussen finance & sales creëert een toegevoegde waarde in krediet- aannamebeleid. Debcare zorgt voor de juiste begeleiding. Debcare analyseert uw debiteurenportefeuille. Zij geeft inzicht in risico's en kansen, bemiddelt in reclamaties, doelconflicten tussen afdelingen en individuen. Medewerkers binnen organisaties hebben tegenwoordig te maken met veel weerstand. Debcare verzorgt trainingen om medewerkers op een passend niveau te krijgen en zorgt voor 'coaching on the job' om het geleerde te borgen. Van debiteurenbeheer tot Credit Management, Debcare ontzorgt. Waarom Debcare Professioneel advies, acceleratie in bedrijfskracht en kansen, optimalisatie werkkapitaal, risicomanagement, credit management, juridisch advies, adviesraad, segmentatie, kredietinformatie, debiteurenbeheer, screening, coaching, begeleiding, trainingen, workshops, bemiddeling.

  7. BRUGRECHT ADVOCATEN

    Nederland

    Brugrecht advocaten is een jong, enthousiast en gedreven kantoor dat is gevestigd in het centrum van Den Haag. Brugrecht advocaten is een niche advocatenkantoor dat gespecialiseerd is in huurrecht, bouwrecht, vastgoedrecht en VVE recht. De advocaten van Brugrecht hebben passie voor hun vak, zijn door de wol geverfd en willen winnen. Ze kennen alle kanten van het spel en weten wat ze kunnen verwachten bij een zaak. Daardoor kunnen ze anticiperen op alle mogelijke scenario’s en snel schakelen. De advocaten van Brugrecht kunnen goed luisteren, bieden cliënten alle aandacht en zij kunnen er dan ook vanuit gaan dat hun belang voorop staat. De dienstverlening van Brugrecht kenmerkt zich door snel handelen, goede bereikbaarheid, concreet en praktisch advies en eerlijkheid over de zaak en de kosten. Brugrecht advocaten biedt toegankelijke juridische dienstverlening tegen concurrerende tarieven. Indien u een juridisch probleem voorziet, dan kunt u voor een kort advies altijd contact opnemen, zonder dat u direct kosten in rekening worden gebracht. Voorkomen is beter dan genezen. Wanneer de kwestie diepgaander advies respectievelijk actief handelen van Brugrecht advocaten behoeft, dan worden eerst financiële afspraken gemaakt, zodat u weet waar u aan toe bent. Wist u dat als u een rechtsbijstandsverzekering heeft, u in het geval van procedure altijd zelf uw advocaat mag kiezen? U kunt ook dan terecht bij Brugrecht advocaten.

  8. MIJNACCOUNTANT.ONLINE

    Nederland

    Nog steeds zit Nederland vol met accountants en accountantskantoren die op een traditionele oubollige werken terwijl de wereld om hun heen in rap tempo aan het veranderen is. Het digitale tijdperk raakt ook de manier van werken en denken voor deze beroepsgroep. Wij hebben inmiddels afscheid genomen van deze manier van werken en denken, wij denken vooruit en sluiten onze dienstverlening aan bij een tijdperk van digitaliseren waar alles in een hoog tempo met een hoge mate van geautomatiseerde processen wordt verwerkt. Mijnaccountant.online is een accountantskantoor welke haar diensten zoals de naam al doet vermoeden online aan biedt. In deze snelle moderne wereld willen we liefst zoveel mogelijk automatiseren en digitaliseren. Van de administratie tot de jaarstukken, belastingaangiften tot advisering. Wij breken met tradities door u financiële service aan te bieden en gebruik te maken van geavanceerde software en tools waar u op mee kunt liften. Uw administratie up-to-date? Uw administratie en jaarrekening digitaal en online toegankelijk? Online communiceren met uw accountant-adviseur? Bij ons kan dit tegen scherpe vaste prijzen omdat wij online werken en de software en tools gebruiken om ons werk efficiënt uit te voeren zonder daarbij de kwaliteit uit het oog te verliezen.

  9. ADMINISTRATIEKANTOOR KEI

    Nederland

    Administratiekantoor KEI is een administratiekantoor dat gespecialiceerd is in alle voorkomende werkzaamheden op het gebied van de financiële administratie, salaris administratie en fiscale dienstverlening. Administratiekantoor KEI is een administratiekantoor voor het MKB, de ZZP’er, particulieren en starters Administratiekantoor KEI staat voor kwaliteit tegen een betaalbare prijs. Als u op zoek bent naar een administratiekantoor dat eigenschappen als professionaliteit, betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid als vanzelfsprekend beschouwd, dan is Administratiekantoor KEI de juiste partner voor u. Met deze website wil ik (potentiële) klanten vooral uitgebreid informeren en faciliteren op het gebied van administratie en belastingen. Graag nodig ik u uit om verder te lezen en te ontdekken wat ik voor u kan betekenen. Als u meer wilt weten of een vrijblijvende offerte wilt ontvangen, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

  10. PREVERO

    Nederland

    ooplossingen op het gebied van Corporate Performance Management (CPM) en Business Intelligence (BI). Prevero helpt meer dan 4.000 klanten wereldwijd met het optimaliseren van hun financiële en operationele functies op basis van data-analyses. De CPM- en BI-oplossingen van prevero zijn een aanvulling op Unit4's self-driving business-oplossingen voor dienstverlenende organisaties. Klanten kunnen hierdoor hun bedrijfsvoering optimaliseren op basis van strategische, financiële en operationele data. De software van prevero omvat onder meer: Predictive analytics Modelling en simulaties Toegang tot informatie via in-memory technologie Bedrijfsbrede collaboratie en planning Voorgedefinieerde content voor specifieke managementfuncties en sectoren

Offerteaanvraag

Maak één aanvraag en ontvang meerdere offertes van geverifieerde leveranciers

  • Alleen relevante leveranciers
  • Voldoet aan gegevensprivacy
  • 100% gratis