• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • klantenbinding

Resultaten voor

Fabrikant Producent - Klantenbinding

Fabrikant/producent
  1. CC-INTERACTIVE

    Denemarken

    Het bedrijf CC-INTERACTIVE, is een Fabrikant/ Producent, en actief in de sector Managementsoftware voor ondernemingen. Het is tevens aanwezig in de sectoren CRM toepassingen, klantenbinding, Beheer van klantenondersteuning, CRM toepassingen, en Software voor gesprekkenbeheer. Het is gevestigd in Gentofte, Denemarken.

  2. PERI SANTROYO

    Turkije

    Het bedrijf PERI SANTROYO, is een Fabrikant/ Producent, en actief in de sector Confectiekleding. Het is tevens aanwezig in de sectoren jassen, en klantenbinding. Het is gevestigd in Istanbul, Turkije.

  3. SUMERASOFT INH. SUZANN SUMERA

    Duitsland

    Het bedrijf SUMERASOFT INH. SUZANN SUMERA, is een Fabrikant/ Producent, en actief in de sector Utilities en antivirus - software. Het is tevens aanwezig in de sectoren klantenbinding. Het is gevestigd in Timmendorfer Strand, Duitsland.

  4. SIMPO ROMANIA

    Roemenië

    Het bedrijf SIMPO ROMANIA, is een Fabrikant/ Producent, en actief in de sector Werkplaatsmeubels. Het is tevens aanwezig in de sectoren klantenbinding. Het is gevestigd in Satu Mare, Roemenië.

  5. JOSS PRODUCTS & SERVICE GMBH

    Duitsland

    Wij leveren slotmachines voor één-op-één promoties en allerlei soorten evenementen.Aanvankelijk werden de apparaten nog geïmporteerd uit Las Vegas, maar ze waren erg zwaar met een gewicht van 120 kg en niet aan te passen aan de spelbehoeften van onze klanten. Daarom zijn we zelf begonnen met het ontwikkelen en produceren van slotmachines .Nu na 25 jaar bieden we voor elk gebruik de juiste afmeting: van de MAXI-versie, via de winkelvariant tot het merchandisingproduct.De apparaten zijn lichtgewicht en kunnen perfect worden afgestemd op uw branding. Wij produceren een verscheidenheid aan promotionele spellen, variërend van het normale rad van fortuin, behendigheidsspelletjes zoals. de gloeidraad, het doolhofspel, onze lampreactietest of de compleet nieuwe Com.Schätz volgens uw wensen en eisen. We zullen een individueel concept creëren voor de klantenbinding, uw passende promotionele spellen produceren en leveren.

Office Building Outline icon
Een pagina voor uw onderneming
Kunt u dit zien? Uw potentiële klanten ook Word ook lid van europages en word gezien!
  1. CALUX

    België

    Sedert 1995, het oprichtingsjaar, is Calux thuis in de wereld van het poederlakken. Dankzij de sterke organisatie en een goed kwaliteitsbeleid is Calux in staat om kwalitatief hoogstaand lakwerk aan te bieden aan zijn klanten. Calux profileert zich vooral als een industriële elektrostatische poederlakkerij. Calux streeft naar een wisselwerking tussen de eisen van de klant en de klantentevredenheid weergegeven in onderstaand schema. Het kwaliteitsmanagementsysteem omvatten processen voor besturingsactiviteiten, het beschikbaar stellen van middelen, het realiseren van het product en het meten, analyseren en verbeteren ! Dit resulteert in Goede prijzen Héél hoge flexibiliteit Vertrouwen Klantenbinding

  2. CONTACTCENTER4ALL

    Nederland

    Het laatste decennium wijzigde de verwachtingen van de klant grondig. De bekende ‘9 to 5’-mentaliteit verdwijnt stilaan en maakt plaats voor een verlangen naar continue bereikbaarheid en eenvoud. Een gepersonaliseerde ervaring, een sterke klantenbinding, eenvoudig en makkelijk bereikbaar doorheen de dag ongeacht het kanaal dat de klant gebruikt, het zijn maar enkele nieuwe sleutelpunten. ContactCenter4All ontwikkelde een uniek stuk software “CC4ALL” dat heel wat extra functionaliteiten binnen eenzelfde scherm biedt voor contact centers die gebruik maken van Microsoft Teams (CC4Teams), Microsoft Dynamics (CC4Dynamics) of Microsoft Skype for Business (CC4Skype). Waarom CC4ALL software toevoegen aan uw bestaande Microsoft Teams/Microsoft Dynamics/Skype for Business account? 1) Behandel uw klantcontacten uiterst professioneel aan 2) Een volledig klantbeeld middels een eenvoudige koppeling met software als Microsoft Teams / Microsoft Dynamics / Skype for Business 3) Dankzij de juiste routering komt de interactie meteen bij de meest geschikte medewerker terecht wat positief bijdraagt aan de algemene klantentevredenheid 4) De medewerker heeft alle resources in één scherm bij de hand waardoor de productiviteit stijg ten er minder fouten kunnen worden gemaakt 5) Flinke tijdsbesparing: medewerkers halen de contactinformatie meteen uit een Active Directory die steeds up-to-date is 6) De software is snel operationeel

  3. HORMANN

    België

    Op de markt van de bouwelementen is de naam Hörmann vandaag de dag een begrip op het gebied van garagedeuren, huisdeuren, kozijnen en aandrijvingen voor woning en industrie. De Hörmann-groep is op dit vlak dan ook de grootste aanbieder in Europa, dankzij tientallen jaren bestendige groei van een familiebedrijf in het teken van vernieuwing, kwaliteitsgarantie en klantenbinding.