• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • logistieke trein

Resultaten voor

Dienstverlener - Logistieke trein

Dienstverlener
  1. PAX INTEGRATED LOGISTICS

    Nederland

    PAX Integrated Logistics is aanbieder van een logistiek totaalpakket. Wij zijn een betrouwbare organisatie voor alle ondernemers die invoer, uitvoer en/of doorvoer goed geregeld willen hebben. Wij plannen en regelen het gehele vervoersproces voor u. Hierbij maken we gebruik van alle mogelijke modaliteiten. Naast vervoer over de weg, zetten wij schepen, treinen en vliegtuigen in als dit wenselijk is. Ook regelen wij nauwkeurig al uw douaneformaliteiten. Dat bespaart u tijd en geld. Ons voortdurende streven naar verbetering leidde ertoe dat we, als één van de eerste logistieke dienstverleners van Nederland, AEO gecertificeerd zijn.

  2. K LOGISTICS SERVICES

    België

    K Logistics is een private expeditie firma, gebaseerd in antwerpen. De kracht van K Logistics ligt in bijzonder in de ontwikkeling en realisering van geïntegreerde, totale logistieke verrichtingen. Onze service portefeuille includeert een grote variëteit aan diensten: - Transport overzee van general cargo, bulk goederen, FCL en consolidatie containers. - Transport per vliegtuig van luchthaven Antwerpen of Brussel . - Transport per trein, weg of inland waterwegen. - Wereldwijde crosstrades. - Douane vertollingen. - Haven behandeling zoals laden / lossen van vrachtwagens en wagons, laden en lossen van containers etc. - Gespecialiseerde (douane) magazijnen voor opslag en / of physical distribution van alle soorten goederen in en buiten het haven gebied. - Documentatie en behandeling van gevaarlijke goederen. - Behandeling van project cargo zowel inkomend als uitgaand.

  3. ERTSOVERSLAGBEDRIJF EUROPOORT

    Nederland

    Ertsoverslag Europoort C.V. (EECV) is een overslagbedrijf voor erts en kolen, gevestigd Rotterdam-Europoort. EECV heeft een jaarlijkse overslag van ongeveer 20 miljoen ton erts en 7 miljoen ton kolen. EECV is in eigendom van de Duitse staalindustrie, te weten ThyssenKrupp Steel AG en Hüttenwerke Krupp Mannesmann GmbH en is opgericht om de aanvoerstromen van de staalindustrie logistiek te optimaliseren. Het bedrijf bestaat sinds 1970 en richtte zich op de overslag van erts. Sinds 2004 is het bedrijf uitgebreid met een kolenterminal. EECV heeft een opslagterrein van 82 hectare. Er is ruimte voor 3, 5 miljoen ton ijzererts en 1, 3 miljoen steenkool. Het terrein wordt begrensd door: Het Calandkanaal met een zeekade van 1100 meter lang. Deze biedt plaats aan een kolenschip en twee ertsschepen met een diepgang tot 23 meter. De ertskranen grijperkranen met een hefcapaciteit van 60-65 ton. De kolen worden gelost met een continuelosser met een capaciteit van 3000 ton/uur. De Dintelhaven met een kade van 1250 meter lang met drie lichterbeladers voor de binnenscheepvaart. Er is plaats voor zes binnenvaartschepen. Het grootste deel van de afvoer vindt plaats per schip. Daarnaast is het vervoer per spoor nog belangrijk; hiervoor heeft EECV een wagonbelader die treinen tot 44 wagons automatisch kan beladen.