Madagaskar, Antananarivo
NOSYCOM is een bedrijf gevestigd in Antananarivo, gespecialiseerd sinds 1997 in het beheer van inkomende en uitgaande oproepen en de computerverwerking van gegevens. Wij zijn een callcenter, evenals een invoer- en computerverwerkingscentrum voor gegevens, goedgekeurd door de CNIL en in strikte naleving van de RGPD. Ons doel is om te voldoen aan de behoeften van een Franstalig cliënteel uit Frankri...
Portfolio (193)
Frankrijk, Le Mans
...Mediphone is al meer dan 22 jaar de leider in callcenters in Madagaskar. Het bureau biedt u de mogelijkheid om het beheer van uw inkomende oproepen uit te besteden. Nosycom beschikt over de vereiste vaardigheden om deze dienst volledig uit te voeren. Bovendien maakt het gebruik van de belangrijkste software op de markt voor telefonische permanenties. Of u nu een bedrijf of een vrij beroep bent, Mediphone heeft effectieve oplossingen voor uw behoeften. Wacht niet langer, vertrouw ons de uitbesteding van de ontvangst van uw inkomende oproepen toe.
Portfolio (186)
Portugal, Lisboa
... interacties tussen uw bedrijf en uw klanten/leden om in: - Gekwalificeerde Prospects - Verkoopkansen (Leads) - Verkoop (Closing) - Upselling - Vernieuwing (Herhaalaankopen of Repeat Purchase) - Conversie van Verlaten Wagentjes (Hooking) DEFINITIE VAN DE DIENSTEN VAN UBINAWEB - Outsourcing van callcenter, klantenservice en klantenondersteuning - Uitbesteding van callcenters, klantenservice, klantenondersteuning en televerkoop - Contactcentra en telemarketing: inkomende oproepen, uitgaande oproepen en inkomende oproepen...
Portfolio (8)
Duitsland, Forst (lausitz)
...Weergave van bloeddruk en hartslag. Stappenteller in combinatie met afstands- en calorieverbruikweergave. Weergave van slaaptijd en slaapkwaliteit, trilwekker. Weergave van bloeddruk en hartslag. Stappenteller in combinatie met afstands- en calorieverbruikweergave. Waterdicht volgens IP67-norm. Weergave van slaaptijd en slaapkwaliteit, trilwekker. Trilalarm bij binnenkomende oproepen en...
Portfolio (9)
Frankrijk, Dun Le Palestel
... telefonische ontvangst, filtert de oproepen, neemt berichten op van 8.00 tot 20.00 uur... Dankzij de internetinterface heeft u toegang tot alle informatie in real-time. Central Téléphonique Excellence verbindt zich ertoe u een uitzonderlijke kwaliteit te bieden, terwijl u ook bespaart. Central Téléphonique Excellence zet zich ook in voor duurzame ontwikkeling door zijn personeel de mogelijkheid te bieden om thuis te werken, met de juiste en veilige tools.
Bijpassende producten
Callcenter - Klantrelatiedienst
Callcenter - Klantrelatiedienst
Portfolio (1)
... uw individuele richtlijnen. U wordt onmiddellijk per e-mail, fax en/of sms op de hoogte gesteld van binnenkomende oproepen. Belangrijke gesprekken kunnen op verzoek en na overleg direct naar uw momenteel bezette telefoon (bijv. uw mobiele telefoon) worden doorgeschakeld. Geen enkele oproep gaat meer verloren!
België, Sint-Stevens-Woluwe
.../prospects, updaten en uitbreiden van database, op zoek gaan naar projecten, marktonderzoeken, ... Gehele of gedeeltelijke verwerking van uw oproepen, call blending, gelijktijdige verwerking van uw binnenkomende en uitgaande oproepen, detachering van personeel, alsook consultancy.

De europages app is er!

Gebruik onze verbeterde zoekfunctie voor leveranciers of maak onderweg uw aanvragen met de nieuwe europages-app voor kopers.

Downloaden in de App Store

App StoreGoogle Play