• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • print professionals

Resultaten voor

Print professionals - België

België
  1. IMPRENTA

    België

    Imprenta Print Professionals IMPRENTA Print Professionals in Antwerpen, is een all round reclamebedrijf met een geweldige geschiedenis. De reclametak van het bedrijf, opgericht in 1982 onder de naam Van Bortel & co, is de referentie voor reclame. Al 40 jaar werd er geïnvesteerd in nieuwe machines, nieuwe gebouwen en de uitbreiding van het team. Onze passie voor fotografie komt van het in 1992 opgerichte ASAP Photographic services. Dit Antwerpse fotolabo specialiseerde zich tot fotoprints op groot formaat. Ook hier worden de digitale printtechnieken tot op de dag van vandaag verbeterd tot ongeziene resultaten op alle formaten. Van Bortel & co en ASAP bundelen hun krachten in IMPRENTA, maar blijven trouw aan principes van service, snelheid, ecologie en super-kwaliteit. Onze toonzaal kan u bezoeken op het adres Industrieweg 11, Aartselaar. Hier bent u steeds welkom voor al uw vragen en interesses. Imprenta denkt innovatief, handelt oplossingsgericht en in functie van onze klanten. Ambitieus staan wij klaar om uw project van A tot Z uit te voeren tot een fantastisch resultaat. U kan bij ons terecht voor: autobelettering, reclamepanelen, spandoeken, kleefletters, signalisatie, en nog veel meer. Maar ook voor fotografie en grafisch ontwerp kan u terecht bij ons. Neem gerust een kijkje op onze vernieuwde website voor ons volledig assortiment. Wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op!

  2. PMG

    België

    Professional Media Group is ruim 30 jaar actief als vakbladuitgever. We zijn van pionier uitgegroeid tot de belangrijkste Belgische vakbladuitgever en bieden met 34 titels in 9 sectoren een uniek platform voor uw campagnes. Als innovatief en toonaangevend uitgever zijn we in het laatste decennium geëvolueerd van traditionele printuitgever naar multimediale uitgever en we garanderen zo een maximaal rendement op uw campagnes. PMG bereikt sterk afgelijnde vakdoelgroepen, hoofdzakelijk beslissingsnemers bij aankopen en investeringen. PMG brengt unieke vakinformatie op maat geschreven, in de vaktaal van iedere doelgroep. PMG werkt multimediaal en bereikt zijn vakdoelgroepen via een complementaire mediamix van print, online en mobile.

  3. PMG BELGIË

    België

    Professional Media Group is ruim 30 jaar actief als vakbladuitgever. We zijn van pionier uitgegroeid tot de belangrijkste Belgische vakbladuitgever en bieden met 34 titels in 9 sectoren een uniek platform voor uw campagnes. Als innovatief en toonaangevend uitgever zijn we in het laatste decennium geëvolueerd van traditionele printuitgever naar multimediale uitgever en we garanderen zo een maximaal rendement op uw campagnes. PMG bereikt sterk afgelijnde vakdoelgroepen, hoofdzakelijk beslissingsnemers bij aankopen en investeringen. PMG brengt unieke vakinformatie op maat geschreven, in de vaktaal van iedere doelgroep. PMG werkt multimediaal en bereikt zijn vakdoelgroepen via een complementaire mediamix van print, online en mobile.

  4. PROPAGANDA

    België

    Propaganda is een no-nonsense content marketing agency dat communicatie- en marketing knowhow combineert met editorial skills. Met meer dan 28 gedreven en gepassioneerde professionals die van 'publishing with purpose' hun core business hebben gemaakt is Propaganda uitgegroeid tot het grootste onafhankelijke content marketing agency in België. Propaganda realiseert ROI gedreven content platformen, blogs, e-letters, print en digitale magazines, social media, websites … voor verschillende gereputeerde Belgische merken en organisaties en dit in uiteenlopende sectoren. Propaganda gelooft - dat succesvolle (marketing-) communicatie steeds meer gebaseerd is op relevante en helpende content - dat merken uitgevers worden of toch minstens leren denken en handelen als uitgevers - dat unique buying proposition primeert boven unique selling proposition - dat geconfronteerd met een overvloed aan content het streven naar ‘premium’ content key is - dat owned media in veel gevallen veel ROI performanter zijn dan paid media - dat content vooral goed werkt als er een heldere en duidelijke content marketing strategie aanwezig is