• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • directe reclame

Resultaten voor

Directe reclame

BelgiëLeuven en Vlaams-Brabant
  1. ADVERTYPE

    België

    Advert’HYPE is een full-service reclame-agentschap. Vertrekkend vanuit een gedegen methodologie bedenken en ontwikkelen onze creatieve talenten originele en performante campagnes die ze u met plezier komen voorstellen. Sterke ideeën brengen we online of op papier tot leven dankzij onze gestructureerde aanpak en gedegen vervangen door uitmuntende technische kennis. Catalogi, brochures en folders, POS-materiaal, affiches, abribus, tv en radiospots, websites, direct marketing en e-mailcampagnes, beheer van sociale media, content marketing, … wat ook de invalshoek is, wij optimaliseren de ervaring die de consument heeft met uw merk

  2. PAC-PAC MEDIA

    België

    BESTSELLER RECLAMEMATERIAAL - MADE IN BELGIUM Pac-Pac's worden vlot in ieders privé-leefsfeer bewaard. Een uniek product media concept, speciaal ontwikkeld om reclame geliefd te maken en te bewaren. WAT Een aantrekkelijk design pakje met 3 of 5 papieren zakdoeken samen met een full color bedrukt kaartje in een hersluitbare transparante folie. Multifunctionele toepassingen voor bedrijven, hotels en evenementen: - Branding, brand activation, field marketing - Past ook in een direct mailing - Optioneel: counter display voor winkel, onthaalbalie, ..; - Optioneel: Verdeling via Kinepolis mogelijk regionaal of nationaal..

  3. BDMA

    België

    La BDMA (Belgian Direct Marketing Association) est l’association professionnelle du marketing direct en Belgique. La BDMA promeut, défend et diffuse les connaissances et l’utilisation éthique du marketing direct. La BDMA informe ses membres sur les techniques de MD les plus récentes, la protection de la vie privée et la législation en vigueur. Organisatrice d’événements, d’Inspirational Journeys, de workshops et d’enquêtes, la BDMA apporte des éclaircissements sur les toutes dernières tendances dans le ‘direct marketing journey’, des fondements du MD (c’est-à-dire la législation, la technologie et les data) aux outils de mesure du MD, en passant par la création et les canaux. La BDMA garantit ainsi une relation de confiance à long terme avec le consommateur et contribue en permanence à la croissance du secteur du DM.