• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • call centers

Resultaten voor

Call centers

BelgiëLeuven en Vlaams-BrabantDienstverlener
  1. THE RING RING COMPANY

    België

    RINGRING Verbeter uw Customer Experience met Stem, E-Mail en SMS notificaties! SMS Notificaties Waarschuw uw klanten met een geautomatiseerde en personaliseerbare SMS bij allerhande gebeurtenissen. Automatische Oproepen Verbeter uw ondernemingscommunicatie met geautomatiseerde stem oproepen. Transactionele Email Integreer transactionele e-mails naar uw eindklanten toe voor nauwkeurige communicatie en vlottere conversies. Cloud VxP Zorg voor een onberispelijke klantervaring op alle kanalen en bespaar kosten dankzij contact center software in de cloud. RingRing bedenkt, ontwikkelt en implementeert al uw applicaties voor SMS, IVR & APPS om de interactiviteit met uw doelpubliek te stimuleren. Op basis van onze knowhow en met behulp van spitstechnologie ontwikkelt RingRing oplossingen voor efficiënte, geoptimaliseerde communicatie met de klant. Daarvoor gebruiken we Interactive Voice Response (IVR) en sms-applicaties. We hechten bijzonder veel belang aan de relatie met onze klanten. Naargelang de vooraf bepaalde doelstellingen leveren we hen een service op maat of een (goedkopere) gestandaardiseerde versie. RingRing is actief in drie specifieke domeinen van de interactieve telefonie : 1. Geautomatiseerde telefonische applicaties ten dienste van bedrijven 2. Mobiele technologie, VOICE & SMS Notifications – cloud development op maat 3. Apps voor smartphones & tablets – Concept, ontwikkeling en publicatie

  2. IPG

    België

    IPG benut het hele scala van contactcenter diensten. Door de juiste combinatie van mensen en technologie brengen we elk project tot een succesvol einde. Hoe die combinatie er in de praktijk uitziet, is voor elk project en elk bedrijf verschillend. We creëren unieke oplossingen op maat van onze unieke klanten.