• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • key business

Resultaten voor

Key business - België

België
  1. KEY BUSINESS

    België

    Het bedrijf KEY BUSINESS, is een Groothandelaar, en actief in de sector Informatica - software. Het is tevens aanwezig in de sectoren Financiën - adviesbureaus, Financiën - adviesbureaus, Boekhouding, en Software voor boekhouding. Het is gevestigd in Ottignies-Louvain-La-Neuve, België.

  2. VIPACK NV

    België

    VIPACK is a family business specialized in furniture for young people. Our strength is the continuous development of new products, following the latest trends, to offer a wide range of commercial products with a contemporary look at an affordable price. All our developments have been tested and produced according to European regulations and all pictures, models and branding are protected, patented registered by VIPACK. By keeping a permanent stock level of all products, we guarantee a swift and punctual service to all our customers. Service is a major key to our success. Our range is entirely made from high-quality materials with a very detailed finishing. Packaging and protection are also important aspects in our developments. We are a growing company, and we export to 40+ countries. We offer 2 brands. VIPACK FURNITURE is our kids-, youth- and student furniture. JAXX FURNITURE is our baby- and toddler furniture.

  3. PROPAGANDA

    België

    Propaganda is een no-nonsense content marketing agency dat communicatie- en marketing knowhow combineert met editorial skills. Met meer dan 28 gedreven en gepassioneerde professionals die van 'publishing with purpose' hun core business hebben gemaakt is Propaganda uitgegroeid tot het grootste onafhankelijke content marketing agency in België. Propaganda realiseert ROI gedreven content platformen, blogs, e-letters, print en digitale magazines, social media, websites … voor verschillende gereputeerde Belgische merken en organisaties en dit in uiteenlopende sectoren. Propaganda gelooft - dat succesvolle (marketing-) communicatie steeds meer gebaseerd is op relevante en helpende content - dat merken uitgevers worden of toch minstens leren denken en handelen als uitgevers - dat unique buying proposition primeert boven unique selling proposition - dat geconfronteerd met een overvloed aan content het streven naar ‘premium’ content key is - dat owned media in veel gevallen veel ROI performanter zijn dan paid media - dat content vooral goed werkt als er een heldere en duidelijke content marketing strategie aanwezig is