• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • klantenbinding

Resultaten voor

Klantenbinding

BelgiëGent en Oost-Vlaanderen
  1. MIFRATEL

    België

    Waarom het contacteren van uw klanten aan een contactcenter overlaten? Heel eenvoudig. Een contactcenter is specialist in het contacteren van mensen. Klanten bellen, mailen, schrijven is onze job, dag in dag uit. Onze agenten weten er dan ook alles van. Ze krijgen voortdurend opleiding, zijn op de hoogte van wat er vandaag bij de mensen leeft en weten daardoor als geen ander hoe uw klanten te overtuigen.

  2. CALUX

    België

    Sedert 1995, het oprichtingsjaar, is Calux thuis in de wereld van het poederlakken. Dankzij de sterke organisatie en een goed kwaliteitsbeleid is Calux in staat om kwalitatief hoogstaand lakwerk aan te bieden aan zijn klanten. Calux profileert zich vooral als een industriële elektrostatische poederlakkerij. Calux streeft naar een wisselwerking tussen de eisen van de klant en de klantentevredenheid weergegeven in onderstaand schema. Het kwaliteitsmanagementsysteem omvatten processen voor besturingsactiviteiten, het beschikbaar stellen van middelen, het realiseren van het product en het meten, analyseren en verbeteren ! Dit resulteert in Goede prijzen Héél hoge flexibiliteit Vertrouwen Klantenbinding