• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • eigen merk

Resultaten voor

Eigen merk

BelgiëGent en Oost-VlaanderenDistributeur
  1. MOLCON INTERWHEELS

    België

    Banden en wielen voor landbouw en industrie. Banden : Alliance, BKT, Techking, Nokian, Titan, Carlisle, Kingstyre, Kabat, Stone. Standaard wielen : GKN, Jantsa. Manufacturing wielen : In Heinkenszand beschikt Molcon Interwheels over een aparte business unit, Molcon Interwheels Manufacturing. Hier worden de maakwielen, tailormade en volledig naar behoefte van de klant geproduceerd. Molcon Interwheels gebruikt GKN componenten om wielen op maat van de klant te maken. Men produceert ondermeer de eigen merken Masterfit Topline, Masterfit Economy Line en de Rondofix.

  2. ONTEX GROUP

    België

    We produceren, verkopen en verdelen onze producten in meer dan 110 landen via toonaangevende retailmerken, en onder onze eigen merknamen Als ’s werelds meest toonaangevende producent van wegwerpartikelen voor persoonlijke hygiëne, zijn we er trots op dat het verschil kunnen maken voor het dagelijks leven van mensen in alle leeftijdscategorieën. Wij ontwerpen, vervaardigen en leveren wegwerpluiers en -broekjes, onderleggers, tampons en inlegkruisjes aan retailers en zorgverleners in meer dan 110 landen. Er werken meer dan 8 000 mensen verdeeld over onze 17 productievestigingen wereldwijd en we hebben in 2015 een omzet gegenereerd van € 1, 69 miljard. Twee derde van onze producten is op maat gemaakt voor de eigen merken van retailers en we hebben inmiddels de reputatie dat we de grote spelers op de markt helpen om snel op nieuwe trends in de sector te reageren. Onze consumenten en de retailers vertrouwen erop dat wij te allen tijde de hoogste graad van bescherming en comfort bieden. Hoewel waarde onze drijfveer is, zullen we nooit inleveren op kwaliteit. Dankzij onze gespecialiseerde ontwikkelingsteams en geavanceerd productonderzoek, gestimuleerd door uitgebreide consumenteninzichten, beschikken we over de flexibiliteit om onze klanten te helpen om in te spelen op de snel veranderende markt en aan de behoeften van de bevolking tegemoet te komen.

  3. LASHING TGV

    België

    Lashing tgv is meer dan 25 jaar actief in verkoop en verhuur van ondermeer heftrucks en toebehoren, graafmachines, hoogwerkers, schaarliften , wielladers, compactladers, traktoren, bulldozers, kranen, dumpers, walsen, stroomgroepen, lichtmasten, veegmachines, golfwagens, ... lashing tgv is gespecialiseerd in verkoop van rechtstreeks uit Japan ingevoerde jonge machines met merken zoals Komatsu, Toyota, Tcm, Nissan, Mitsubishi, Nychiyu, Shinko, ... Wij beschikken over een goed uitgeruste werkplaats, eigen transport en depannagedienst. Lashing tgv heeft een uitgebreide stock machines en wisselstukken, zowel voor verkoop als verhuur.

  4. NEW HARO NV

    België

    De belangrijkste criteria voor een succesvol promotieartikel of eindejaarsgeschenk, zijn de dagelijkse gebruikswaarde, de kwaliteit van het promotieartikel, en het ontwerp van de personalisatie. Daarnaast moet je promotieartikel of relatiegeschenk aansluiten bij uw eigen waarden en normen. Het is voor de meerderheid van de mensen een leuke beleving om een geschenk te krijgen. Ze zien het als een waardering voor hun loyaliteit. We weten dat het belangrijk is dat u uw zakenpartner laat blijken dat u de relatie sterk waardeert met een promotioneel artikel of relatiegeschenk. Uit onderzoek blijkt dat de helft van de ontvangers van promotionele artikelen de schenker sneller en langer herinnert, dan wanneer er geen geschenk is gegeven. In de online shop van harogifts heeft u een keuze uit meer dan 10.000 promotieartikelen en relatiegeschenken, die u bij elke promotiecampagne kunt inzetten. Je vindt beslist wat u nodig hebt om enerzijds uw zakenrelatie het gevoel te geven dat u hem/haar waardeert, en anderzijds uw naambekendheid te vergroten. Er zijn veel mogelijkheden om gepersonaliseerde promotionele artikelen of relatiegeschenken in te zetten. Bij beurzen, evenementen, festivals, sportwedstrijden en eindejaar. Steeds kunt u promotionele artikelen verdelen om uw merk te promoten. Promotionele artikelen en relatiegeschenken moeten een vaste plek hebben in de marketingmix van uw bedrijf of organisatie.