• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • media online

Resultaten voor

Media online

BelgiëGent en Oost-VlaanderenDienstverlener
  1. TREVI

    België

    Reclameregie Trevi nv werd opgericht in 1975. Wij zijn gespecialiseerd in reclamewerving voor toonaangevende business media. Doorheen de jaren is Trevi uitgegroeid tot een vaste waarde binnen de advertentiewereld. Als enige reclameregie, 100% gefocust op business media, weet Trevi zich tot op vandaag duidelijk te onderscheiden binnen de sector. Door jarenlange ervaring evolueerde Trevi tot een absolute expert inzake reclamewerving. Deze expertise vertaalt zich in een uitgebreide kennis van de business media, een sterke band met de advertentiemarkt en een natuurlijk aanvoelen van de kansen en noden van een medium. Anno 2014 beschikt Trevi over een sterke en coherente klantenportefeuille binnen het B2B segment. Die bestaat zowel uit print media (magazines & kranten), online media (websites & e-zine) als eventsponsoring. Sinds 2008 wordt Trevi nv hierin bijgestaan door haar zusterbedrijf Trevi plus bvba. Dat richt zich in eerste instantie tot de B2C markt.

  2. LM PRINT SERVICES

    België

    DRUKWERK Met een minimum aan inspanning kunt u maximaal renderend, persoonlijk drukwerk realiseren. Die verpersoonlijken we volgens uw wensen met uw gegevens (logo, website, …). Dankzij de FOLDERCOMPOSER® ligt persoonlijk drukwerk binnen ieders (hand)bereik. INTERNET De markt vraagt om digitaal communiceren. Marketing & communicatie betekent vandaag vooral aanwezig zijn in een Omni Channel Media landschap! Uw gedrukte folder plaatsen wij in een praktische viewer op uw site. Straks bladeren uw klanten door úw folder via úw website. Van uw online folder naar een e-shop is dan nog maar een kleine stap. Nooit eerder maakten uw klanten zo gemakkelijk kennis met uw producten. E COMMERCE België staat aan de rand van een inhaalbeweging op vlak van e-commerce en webwinkels. Ondernemers worden meer dan ooit geconfronteerd met een veranderd koopgedrag en totaal nieuwe consument. Zowel eindconsumenten (B2C) als aankopers (B2B) willen 7/7, 24/24 producten en diensten kunnen vergelijken, kiezen & kopen!