• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • idee

Resultaten voor

Idee

BelgiëGent en Oost-VlaanderenDienstverlener
  1. IDEE FIKS

    België

    Idee Fiks bedenkt en creëert creatieve concepten voor kinderen van 3 tot 12. En we brengen die ideeën ook graag tot leven, tot in het kleinste detail. Dat doen we met een gedreven team van strategen, creatievelingen, pedagogen en andere marktonderzoekers. Al onze campagnes, projecten en communicatieconcepten streven een dubbel doel na: uw merk of product zo dicht mogelijk bij de kids brengen én die kinderen een interessant en pedagogisch verantwoord project voorschotelen. Idee Fiks is geen nieuwkomer. We bedenken, plannen en creëren al jaren creatieve en verrassende evenementen en campagnes voor merken die kinderen willen bereiken. En dankzij die ervaring weten we ook precies welke drie onderdelen essentieel zijn voor een geslaagd traject.

  2. IMALINK

    België

    Direct zonder omwegen. Er gaat niets boven rechtstreekse verbindingen - en niet alleen in onze hersens. U verkiest toch ook een shortcut tussen uw bedrijf en de perfecte ICT-oplossing? Of tussen uw ICT-talent en het geknipte project? In dat geval bent u aan het juiste adres. Of u nu op zoek bent naar een ICT-partner, een boeiende freelance-opdracht of een inspirerende job: Imalink legt altijd een directe link. Consultancy Onze consultants helpen ondernemingen bij het uitbouwen van ICT-projecten op maat. Hun expertise leidt ook complexe structuren in goede banen. U weet met wie u te maken heeft, want ‘onze’ consultant brengt ‘uw’ project tot een goed einde en kijkt met plezier uit naar uw volgende opdracht. Project development Intensieve ondersteuning tijdens elke fase van uw ICT-project is alvast waar Imalink het verschil maakt. Van idee tot implementatie tot follow-up.

  3. JURI

    België

    Juliaan was een eind in de dertig toen hij in 1985 zijn eigen bedrijf oprichtte. Juri, jawel. Met eerst één werknemer.Niet veel later werden dat er twee. Drie. Vier. Kort daarvoor was hij gestopt als CEO avant-la-lettre bij de firma Vehent. Juliaan was er tien jaar eerder vol enthousiasme in de bouwvijver gedoken. Hij zwom en werkte hard. Onvermoeibaar. Een doordrammer was hij. Juliaan verdiende bij Vehent zijn strepen en hij leerde er lessen. Tot hij pen en papier nam om ideeën en wensen op een rijtje te zetten. Schrijvend kwam hij hindernissen en heikele punten tegen, maar ook ongekende mogelijkheden en nieuwe dromen. Juliaan was streng voor zichzelf. Hij herschreef zijn plan tot alles op één blad paste, van idee over aanpak tot conclusie. De dag erna kroop hij opnieuw in de pen. En opnieuw, tot hij dacht dat het goed was. Daarna liet hij zijn A4 een week wachten op een allerlaatste evaluatie. Stond het plan dan nog steeds als een huis, dan zou hij Juri oprichten. De rest is geschiedenis…

  4. BLUE LINES BV

    België

    Grensverleggende copywriting en vertalingen / Blue Lines Copywriting: van jouw idee een succesverhaal maken, dát is de uitdaging die onze copywriters iedere dag opnieuw aangaan. Wat je mag verwachten? Meer conversie, meer leads en meer resultaat. SEO-copywriting: schrijven om te converteren Wil je vlotter gevonden worden met een website die scoort? Dan zetten we onze gespecialiseerde SEO-copywriters aan het werk. Zij schrijven online teksten die relevant zijn voor jouw doelgroep én voor zoekmachines zoals Google. Het resultaat? Meer bezoekers, meer leads, meer verkoop. Vertaling: heb je niet alle nodige talen in huis om je idee met succes de wijde wereld in te kunnen sturen? Leg jezelf vooral niet aan de ketting. Met een goede, commerciële vertaling vlieg je over alle taalgrenzen heen. Transcreatie & lokalisatie: een creatieve boodschap kan niet letterlijk vertaald worden. Die moet in de doeltaal grondig herdacht worden, met aandacht voor de cultuur en eigenheden van de doelmarkt. Revisie: niet zeker of je zelfgeschreven Engelse tekst wel helemaal correct is? Wij zetten met plezier de puntjes op de i. Een native speaker blinkt je tekst op tot hij van A tot Z schittert. SEA-vertaling: investeren in Google Ads-campagnes is een goede manier om gemakkelijker gevonden te worden door potentiële klanten. Als je campagnes in meerdere talen wil lanceren, heb je een goede vertaling van je SEA-copy (Search Engine Advertising) nodig.

  5. ALL ROUND SCREEN

    België

    Uw partner voor al uw publiciteit Wij zijn een - zoals de naam al zegt - allround bedrijf. Bij ons kan je terecht vanaf een idee tot een uitgewerkt product en dit zowel voor zeefdruk, offset, textiel en belettering.