• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • acts

Resultaten voor

Acts - Fabrikant Producent - België

BelgiëFabrikant/producent
  1. ACT RESEARCH

    België

    In 1994 richtte Michiel Kaag de firma ACT op: inrichter, ver- en ombouwer van bedrijfsvoertuigen. Zijn filosofie was om zich niet te specialiseren in een bepaald produktgamma, maar zich te profileren als one-stop-shop die alle mogelijke produkten en aanpassingen aan kan bieden op en voor bedrijfsvoertuigen. Nu, ruim 15 jaar later, is ACT gegroeid tot een belangrijke speler op de markt, en mag grote namen zoals Coca-Cola Entreprises, Fluxys, Belgacom, Aquafin, Eandis, Heymans, Bergerat, Leaseplan, ALD, KBC Lease ... tot zijn klanten rekenen. In ACT´s klantenportefeuille zitten ook diverse buitenlandse klanten zoals VW France, Porsche Romania, VW Sonderwagenbau (PL), etc. De ACT-groep bestaat uit de volgende ondernemingen: ACT Research te Kortenberg waar alles in 1994 begon, stelt momenteel 38 man tewerk: naast de transformaties van voertuigen gebeurt hier ook de ontwikkeling en prototyping van eigen produkten.

  2. DALI DIAMOND CO

    België

    Dali Diamond is one of the leading diamond companies in the world, with a pedigree going back to the middle of last century. Strongly rooted in Antwerp (Belgium), the world’s diamond capital, Dali Diamond has developed into a global, vertically integrated diamond company. With offices, manufacturing operations and partners in most continents, Dali acts as a true multinational company, flawlessly blending the experiences from existing markets with those from the world’s emerging economies.

  3. ACT DESIGN

    België

    Act Design, de esthetische chirurg voor al uw technische ontwerpen We verkeren momenteel in zeer moeilijke, economische tijden waar de concurrentie bikkelhard is op alle vlakken. Een nieuw product lanceren kan dus zowel uw bedrijf maken als kraken, wat ervoor zorgt dat mensen minder en minder gaan innoveren en investeren. Men is namelijk bang dat nieuwe investeringen en ontwikkelingen niet zullen slagen en dus veel meer geld zullen kosten dan dat ze zullen opbrengen. Toch is er een manier om te investeren en te innoveren zonder daarbij al te grote risico’s te nemen. Men kan bijvoorbeeld vooraf eerst een conceptanalyse uitvoeren van het product of een marktonderzoek starten. Op die manier vermindert men het risico op verlies bij nieuwe investeringen. Bij ACT design kan u terecht voor het ontwikkelen van een aantrekkelijke verpakking van uw nieuw, technisch product. Bovendien voeren wij indien gewenst de nodige marktonderzoeken uit zodat u een perfect beeld krijgt van vraag en eventueel aanbod van concurrenten. Samen met de opdrachtgever werkt ACT Design een concept op maat zodat uit zodat men op die manier het product echt succesvol kan maken. De voordelen hiervan zijn niet te overzien want in een snel evoluerende en zeer competitieve markt moet men kort op de bal spelen en de klanten blijven verrassen en aantrekken.