• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • telesecretariaat

Resultaten voor

Telesecretariaat - Dienstverlener - België

BelgiëDienstverlener
  1. RINGPHONE

    België

    Ringfoon heeft zich door de jaren heen geprofileerd als volwaardig telesecretariaat partner voor zowel de medische sector als naar bedrijven toe. Door onze ruime ervaring en ons uiterst professionele Online Agenda zijn we één van de koplopers op de Belgische markt. Onze operatoren zijn de hoofdreden van succes. Ze zijn allen vast in dienst - er wordt niet met interims of stagiaires gewerkt - professioneel, discreet en viertalig. Onze diensten : Ringfoon Telesecretariaat, TranScriptie van dictaten, Tarieven Telesecretariaat, Telefoon permanentie, B2B Telemarketing, Ringfoon Online Agenda, …

  2. ASSETS

    België

    Telefoonpermanentie en office support voor KMO's, zelfstandigen en vrije beroepen. Kleinschalig en persoonlijk inbound contactcenter waar sinds 1987 stem en service elk telefoontje sieren. Telefonisch onthaal is het 'gezicht' van uw bedrijf/praktijk/organisatie. Niemand houdt ervan om op een antwoordapparaat of wachtroutering terecht te komen. Daarom is Assets voor u de oplossing in outsourcing van uw receptie. Opgestart in januari 1987 als eerste Vlaams telesecretariaat weten we als geen ander wat een positieve impact een vriendelijk telefonisch onthaal heeft. Telefoneren is dan ook een Kunst !

  3. AT24

    België

    AT24 Telesecretariaat biedt u de meest uitgebreide oplossingen voor uw telefonisch onthaal en dienstverlening. Wordt u niet graag gestoord tijdens uw familiale activiteiten of tijdens de raadplegingen? Wenst u niet te worden geconfronteerd met de administratieve en financiële gevolgen van een administratief personeelslid? AT24 heeft ook voor uw bedrijf of praktijk de gepaste oplossing!

  4. IPG

    België

    IPG benut het hele scala van contactcenter diensten. Door de juiste combinatie van mensen en technologie brengen we elk project tot een succesvol einde. Hoe die combinatie er in de praktijk uitziet, is voor elk project en elk bedrijf verschillend. We creëren unieke oplossingen op maat van onze unieke klanten.

  5. OFFITEL

    België

    Reeds 20 jaar zegt Offitel het met een smile! Telefoontjes plegen of ontvangen, ervaart u dat als een tijdrovende bezigheid? Dan kan u een beroep doen op de telefonische diensten van Offitel. Naargelang de aard van de opdracht kunnen uw klanten of patiënten ons bellen (inbound) of bellen wij hen (outbound). Offitel is de vriendelijke stem die de afspraken voor uw praktijk regelt. Dankzij de online en publieke agenda beheert u vlot uw agenda en kan u het opvangen van telefonische oproepen overlaten aan uw professioneel telesecretariaat. Al méér dan 15 jaar is Offitel dé referentie op het vlak van telefonische dienstverlening. Onze medewerkers zijn meertalig en behandelen met de glimlach al uw vragen! Offitel werkt conform het Iso 9001-kwaliteitssysteem, uw garantie voor een correcte service!