• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • personeelsadministratie

Resultaten voor

Personeelsadministratie

BelgiëAntwerpen en omgeving
  1. INTERFISC BELGIË

    België

    Interfisc is uw persoonlijke, lokale en meertalige zakenpartner, als u grensoverschrijdende ambities heeft. Het is onze missie om u de beste oplossingen te bieden voor de veelal complexe aangelegenheden omtrent personeel dat internationaal werkzaam is. Interfisc biedt: full-service salarisadministratie in diverse landen, inclusief uitbetaling netto salaris en afdracht van sociale verzekeringen en belastingen; juridisch advies m.b.t. in- en uitdiensttreding, arbeidsvoorwaarden en sociale zekerheid; internationaal fiscaal advies, boekhouding en belastingaangiftes; verzekeringen voor werkgevers en werknemers; ziekteverzuimbegeleiding en preventie; zakelijke faciliteiten, zoals het plaatsen van personeelsadvertenties, bemiddeling in lease-auto’s en vaste of mobiele telefonie.

  2. WAGE WATCHER

    België

    Wage Watcher is een applicatie om de loonadministratie binnen de horeca te vereenvoudigen. Denk maar aan dimona aangeven, personeelsplanning en tijdsregistratie van personeel, de aanmaak en het beheer van arbeidsovereenkomsten, de aanwezigheidsregistratie voor RSZ. Onze applicatie is bovendien web-based. Dat betekent dat je geen software op je computers hoeft te installeren, want je kan direct via een webbrowser gebruikmaken van het programma. Een internetconnectie, dat is zowat het enige dat je nodig hebt. Vandaag besteed je als zaakvoerder dagelijks minstens een uur aan je personeelsadministratie. Het is namelijk een uiterst omslachtige procedure om alles wettelijk in orde te krijgen. Zo zijn er verschillende systemen die veelal niet op elkaar zijn afgestemd, wat zorgt voor grote inefficiëntie. Daarbovenop verandert de wetgeving continue. Denk maar aan het statuut van flexijobbers, studenten en gelegenheidswerknemers. Vele regeltjes en nog meer papierwerk. Je ziet haast door de bomen het bos niet meer. Wage Watcher digitaliseert en automatiseert je personeelsadministratie in één applicatie. Daardoor bewaar je een handig overzicht en krijg je inzichten in de werking van je zaak. En bovenal: je wint kostbare tijd.

  3. VERSCHAEREN & MERTENS

    België

    Accountantskantoor Verschaeren en Mertens BVBA is reeds meer dan 30 jaar actief in de boekhouding en fiscaliteit. Wij adviseren ons cliënteel niet enkel op boekhoudkundig vlak maar zijn tevens actief als belastingconsulent en verstrekken advies met betrekking tot vennootschapsrecht en accountancy topics (zoals overdracht van handelszaken zowel onder de vorm van handelsfonds of aandelen; waardebepaling van aandelen; verwerven van onroerend goed; successieplanning, ....). Het bedrijf realiseert ook personeelsadministratie en HR. Het doel van Accountantskantoor Verschaeren en Mertens is de klant tijdens de gehele levensloop van zijn onderneming te begeleiden en te adviseren.