• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • ontwikkeling van merken

Resultaten voor

Ontwikkeling van merken

BelgiëAntwerpen en omgevingGroothandelaar
  1. ELITENCY

    België

    Het bedrijf ELITENCY, is een Groothandelaar, en actief in de sector Prêt-à-porter - dames. Het is tevens aanwezig in de sectoren ontwerp en conceptie van haute-couture-modellen, en ontwikkeling van merken. Het is gevestigd in Mechelen, België.

  2. AL-WEGEN

    België

    De firma Al-Wegen is reeds decennia werkzaam in de industriële sector. Ze zijn uitgegroeid tot een middelgrote KMO als totaalleverancier van industriële weegsystemen. Ze bieden industriele wegen: Weegsysteme en Ijkgewichten. Naast hun standaard gamma industriële weegsystemen kunnen ze ook specifieke systemen op maat realiseren. Dit voor speciale afmetingen van weegschalen en weegbruggen als voor het uitwerken van een volledig weegsysteem met gerelateerde software. Software: Hun eigen software afdeling heeft verschillende standaard applicaties, zoals weegbrug, etiketteer en traceer, e-merk software… Daarnaast kunnen ze in samenspraak met U “Tailor made” software ontwikkelen.

  3. MOLEN BELGIUM

    België

    Molen Belgium, sinds enkele jaren gevestigd in Puurs, heeft als dochter van het Franse Precia Molen de alleenvertegenwoordiging van het merk 'Molen' op de Belgische markt, en ook voor de weegapparatuur en weegbruggen van de Franse merken 'Precia' en 'Yernaux' kan u bij ons terecht. Daardoor kunnen wij een uitgebreid productengamma aan u voorstellen, gaande van precisie labo weegschalen, over plateauwegers, weegbruggen, band- en doseerwegers, tot de Heavy Specials tot 200T. Softwarematig beschikken wij over eigen softwarespecialisten die onze UniWin weegbrugsoftware onderhouden en verder ontwikkelen.

  4. RANOBO

    België

    Ranobo is in 1996 opgericht te Lille (Gierle), bij Turnhout, in de provincie Antwerpen. Sinds 2004 is Ranobo gevestigd op de huidige locatie en is de totale oppervlakte uitgegroeid tot bijna 2000m², bestaande uit eigen productieruimte, magazijnen en kantoren.Waar eerder het assortiment bestond uit noten en zuidvruchten in bulk, is het daarnaast ook uitgegroeid tot een compleet productassortiment op vlak van noten, zuidvruchten, crackers en zoetwaren. Met meer dan 200 verpakkingen voor thuis- en horecaverbruiker, onder het merk Ranobo, bieden wij voor iedereen een passende oplossing. Ondanks de groei zijn flexibiliteit en stiptheid dé aandachtspunten van onze bedrijfsfilosofie gebleven. Zo is en blijft private label een sterke troef van Ranobo. Door voordurend in te spelen op de ontwikkelingen van de markt en enkel de beste producten te gebruiken, maken we het onderscheid!