• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • plus marketing

Resultaten voor

Agent Vertegenwoordiger - Plus marketing

Agent/Vertegenwoordiger
  1. DR LABEL

    Frankrijk

    Verified by europages badge

    Dr. LABEL is een laboratorium gespecialiseerd in de productie van precisiecosmetica, gevestigd in Parijs (Frankrijk). Wij selecteren de meest edele grondstoffen en garanderen een perfecte traceerbaarheid. Tijdens het hele productieproces leven wij de goede praktijken op het gebied van de fabricage van cosmetica perfect na. Wenst u een nichemerk, een biologisch merk of een gespecialiseerd luxemerk voor cosmetica te creëren? Ons deskundig team onderzoekt uw project en de specifieke kenmerken van uw markt. Hand in hand samenwerken met Dr. Label maakt uw werk gemakkelijker! Wij verzorgen alles wat de productie betreft en u hoeft alleen maar te verkopen! Een eigen merk creëren is voor velen een oude droom… Ons concept? U een assortiment innovatieve witte producten bieden waarvoor u alleen nog de marketing-elementen hoeft te kiezen om in geen tijd uw eigen merk te creëren. Om unieke producten te creëren biedt Dr. Label service op maat voor de formulering van producten: we werken inderdaad samen uitgaande van uw wensen wat betreft de actieve bestanddelen, textuur en visuele aspecten. Het is een goed middel om u van de concurrenten te onderscheiden met een uniek assortiment voor uw klanten. Wij bieden een compromis rond de kwaliteit van onze producten aan de hand van tests en evaluaties, het concept en de reglementering, design en packaging, en fabricage en verpakking.

  2. BDMA

    België

    La BDMA (Belgian Direct Marketing Association) est l’association professionnelle du marketing direct en Belgique. La BDMA promeut, défend et diffuse les connaissances et l’utilisation éthique du marketing direct. La BDMA informe ses membres sur les techniques de MD les plus récentes, la protection de la vie privée et la législation en vigueur. Organisatrice d’événements, d’Inspirational Journeys, de workshops et d’enquêtes, la BDMA apporte des éclaircissements sur les toutes dernières tendances dans le ‘direct marketing journey’, des fondements du MD (c’est-à-dire la législation, la technologie et les data) aux outils de mesure du MD, en passant par la création et les canaux. La BDMA garantit ainsi une relation de confiance à long terme avec le consommateur et contribue en permanence à la croissance du secteur du DM.