Producten voor zeewiellagervet (2)

Dichtringen en afdichtingen - Gelenklagerafdichtingen, industriële afdichtingen en speciale afdichtingen

Dichtringen en afdichtingen - Gelenklagerafdichtingen, industriële afdichtingen en speciale afdichtingen

Onze materialen zijn vanwege hun bijzondere technische eigenschappen in staat om in veel toepassingen van de afdichtingstechniek te worden gebruikt. Hoge snij- en scheurweerstand, elasticiteit zonder weekmakers, en een zeer goede bestendigheid tegen oliën, vetten en omgevingsinvloeden kenmerken onze materialen in dit segment. Of het nu gaat om afdichtingen in afsluiters, in de pomptechniek, als behuizingsafdichtingen, afschrapende hydraulische afdichtingen, als stof- en vuilafweerders, voor geluids- en trillingsisolatie tot aan afdichtingen voor motorentestbanken en scheepsaandrijvingen – het toepassingsgebied is zeer uitgebreid. Maatwerkoplossingen voor bijzondere inbouwsituaties, evenals speciale omgevingsinvloeden en technische vereisten zijn realiseerbaar.
Koppelmotoren - Koppelmotoren zijn compact en bieden een hoog koppel bij lage snelheden.

Koppelmotoren - Koppelmotoren zijn compact en bieden een hoog koppel bij lage snelheden.

CEDS Torque-motoren bieden u bijzondere voordelen: - Licht en compact ontwerp - Zeer hoge koppelwaarden mogelijk - Hoge snelheidconstantie - Hoge positioneringsnauwkeurigheid - Laag vastloopmoment - Lage nominale snelheid - Grote holle as - Zeer stil - Weinig traagheid, dus zeer dynamisch - Zeer hoge kracht-dichtheid - Lange levensduur Torque-motoren kenmerken zich door een zeer compact ontwerp in combinatie met een zeer hoog koppel bij lage snelheid. Een hoge kracht-dichtheid in verhouding tot de inbouwruimte en een laag vastloopmoment zijn verdere punten die een torque-motor kenmerken. CEDS DURADRIVE Torque-motoren zijn ruimtebesparend ontworpen en beschikken over een hoge positioneringsnauwkeurigheid. Deze motoren worden zeer vaak in plaats van tandwieloplossingen gebruikt en minimaliseren de slijtage en het speling bij de positionering.