eBDX Cloud biedt u een scala aan webservices: communicatie, vertaling, validatie, archivering en audit. Deze webservices, georganiseerd in Workflows (verwerkingsketens), stellen u in staat om precies te voldoen aan uw eisen voor elektronische uitwisseling (EDI) en leiden tot de gewenste oplossing.
eBDX Cloud integreert alle internationale normen en standaarden, evenals alle communicatieprotocollen die zijn gedefinieerd in de "interoperabiliteitscharter". Onze diensten zijn gebaseerd op de diensten van Amazon Web Services ® (AWS), de leider in de Cloud, en garanderen u zo een hoog niveau van veiligheid.
Semantische normen: EDIFACT, XML, ODETTE, EANCOM, VDA, enz.
Formaat: tekst, excel, XML
ERP: SAP, X3, Dynamics, BAAN, CLIPPER, SYLOB, ABAS, DIVALTO, INFODEV, SILVER-CS, enz.
Met de redactiedienst en proeflezen van de Algemene Voorwaarden (AV) van Bizflow, zorgt u ervoor dat uw online platform beschermd is en voldoet aan de wettelijke normen.
Onze experts zorgen ervoor dat de AV duidelijk, nauwkeurig en afgestemd op uw activiteit zijn, waardoor een transparante en eerlijke relatie met uw gebruikers wordt gegarandeerd. Vertrouw ons de redactiewerkzaamheden en proeflezen van uw AV toe om het vertrouwen van uw klanten te versterken en uw belangen te beschermen.
Voor een alles-in-één aanbod, ontdek ook onze diensten voor Websitecreatie, Onderhoud, Beveiliging, Domeinnaam, Marketing.
Bizflow, Bouw uw aanwezigheid, Stuw uw handel.
Het ISO 27001-systeem is gericht op de bescherming van niet alleen persoonlijke gegevens, maar van alle gegevens van de onderneming. Daarnaast beschermt het systeem allerlei soorten informatie in verschillende vormen, inclusief online informatie en papieren gegevens. Een belangrijk punt hierbij is dat het topmanagement erin gelooft en het zich eigen maakt, en dat alle medewerkers deelnemen.
In het ISO 27001-systeem is risicobeoordeling centraal. De risicobeoordelingsactiviteiten omvatten een reeks activiteiten om risico's te behandelen, te voorkomen, te beheren en te verminderen. Deze activiteiten moeten geoptimaliseerd worden op basis van de risicovoorwaarden en doelstellingen van de onderneming. Om de effectiviteit van risicobeoordelingen te waarborgen, is voortdurende verbetering noodzakelijk.
Waarom een prognose opstellen?
- Om de te bereiken doelstellingen te kwantificeren
- Om de levensvatbaarheid van een project te schatten (lancering van een nieuwe activiteit, een nieuw product, verovering van een nieuwe markt, verwerving van grond of apparatuur)
- Om de benodigde financiële middelen in te schatten (vooral als de sanitaire en/of economische horizon somberder zou worden)
- Om het risico van financiële moeilijkheden te identificeren, zodat deze snel kunnen worden opgelost (het is belangrijk om deze moeilijkheden tijdig aan te pakken en niet "met een mes op de keel", onderhandelingen over kredietfaciliteiten, het verkrijgen van een lening, uitstel van een project)
- Om de afwijkingen tussen uw resultaten en uw prognoses te identificeren (door dit aan te pakken, optimaliseert u het beheer van uw bedrijf)
Om al deze redenen, vertrouw ons de uitvoering van uw financiële prognose toe, die u binnen 48 uur ontvangt.
Het zegelrecht bepaalt de bevoegdheid en de referenties van het gerechtelijk arrondissement op basis van het adres van de debiteur, bereidt het register voor om het recht te betalen, commandeert en erkent de uittreksels van de Federale Dienst voor de Registratie van de Staat, het Kadaster en de Cartografie, genereert en dient de aanvraag in om een bevel / de rechtszaak online bij de rechtbank in te dienen, met gebruik van de digitale handtekening. Daarna volgt hij de gerechtelijke stukken en ontvangt de statuten die hij op het platform plaatst en hun geschiedenis bijhoudt, waarna hij de debiteur in de module 'executieprocedure' plaatst om de gegevens in te dienen bij de Federale Dienst van Gerechtsdeurwaarders, de Federale Belastingdienst en de banken.
De geautomatiseerde generatie van het bevel, het betalingsformulier voor het zegelrecht: De indiening van het bevel online bij de rechtbank, met gebruik van de digitale handtekening
De automatische generatie van de gerechtelijke beslissing en het hoger beroep: De automatische opvolging van de status van de uitgesproken uitspraak
De automatisering van het proces van ontvangst van de uitgesproken gerechtelijke beslissing en de verzending ervan naar de debiteur: Alle soorten schulden
De geautomatiseerde berekening van de vertragingstoeslag: De geautomatiseerde berekening van de schuld
Het geautomatiseerde systeem voor de voorbereiding van de boekhouding: Het vereenvoudigde operationele proces
De toepassing van kunstmatige intelligentie en kunstmatige neurale netwerken voor het uitoefenen van de a: De totale automatisering van de processen
In welke vorm informatie ook wordt gepresenteerd of in welke betekenis deze ook wordt gedeeld of verzameld, deze moet altijd op een passende manier worden beschermd. Terwijl het verlies van veel activa mogelijk kan worden gecompenseerd, heeft verloren informatie geen financiële waarde. Daarom neemt het belang van informatie en de noodzaak om deze te beschermen in de veranderende en ontwikkelende omstandigheden van vandaag de dag steeds meer toe.
Informatie kan in verschillende vormen worden gebruikt en opgeslagen; schriftelijk in elektronische omgevingen, mondeling, in het geheugen van werknemers en in vele andere vormen. Informatiebeveiliging beschermt informatie tegen een breed scala aan gevaren en bedreigingen om de commerciële continuïteit te waarborgen, commerciële verliezen tot een minimum te beperken en het rendement op commerciële kansen en investeringen te maximaliseren. Informatie kan in vele vormen voorkomen. Het kan op papier zijn geschreven en gedrukt, elektronisch zijn opgeslagen, per post of via elektronische middelen worden verzonden, in films worden getoond of mondeling worden uitgedrukt tijdens een gesprek.
Louis Pro Formations biedt professionals een gratis beoordeling en vaardighedenanalyse in IT van een uur aan.
Na deze uitgebreide beoordeling bieden we u verschillende tools aan die zijn afgestemd op uw profiel en situatie.
Eigenlijk is de ISO 13485-certificering geen absolute vereiste voor CE-gemarkeerde medische hulpmiddelen volgens de richtlijnen van de Europese Unie. Desondanks wordt het erkend als een geharmoniseerde norm door de Europese Commissie.
Voor de overgang naar de ISO 13485:2016 versie is er een overgangsperiode tot 28 februari 2019 voor bedrijven die medische hulpmiddelen produceren. Producenten moeten aan de voorwaarden van de ISO 13485:2016 versie voldoen om hun huidige ISO 13485-certificaten te behouden vóór deze datum. Deze laatste versie is in overeenstemming met de richtlijnen voor medische hulpmiddelen van de Europese Unie. Normharmonisatie stelt producenten in staat om hun conformiteit met de norm te gebruiken als bewijs van naleving van de relevante wettelijke vereisten. Bedrijven die medische hulpmiddelen naar de landen van de Europese Unie verzenden, zullen vanaf 1 april 2019 worden beoordeeld volgens de EN ISO 13485:2016 versie.