Syntech HAG Iniettore
Deze rubberen en stalen injectoren moeten in lijn met de schade, scheuren, losse funderingen, voegen, holtes, enzovoort worden geplaatst, en vervolgens waterdicht worden gemaakt door het gebruik van Syntech HAG Eco en Syntech HAG Flex hydro-expansieve polyurethaanharsen, specifiek voor het onmiddellijk stoppen van waterinfiltratie. Voorzien van een "platte kop" met terugslagklep, wordt het gebruikt in combinatie met de Syntech HAG Connettore. Verkrijgbaar in twee verschillende maten: Syntech HAG Iniettore 120 = 120x13 mm; Syntech HAG Iniettore 170 = 170x16 mm.
Stop de infiltratie van onder druk staand water in gebouwen door gerichte injectie van hydro-expansieve polyurethaanharsen SYNTECH H.A.G. of vloeibare epoxyharsen (Syntech IC 55).
De oppervlakken van toepassing moeten schoon en vrij zijn van verontreinigingen, afbrokkelende en niet-hechtingse delen, poeder, mossen, schimmels, enzovoort...
Boor gaten op de vooraf bepaalde injectiepunten. De injectiegaten worden eerst gemaakt met een boor, die de vereiste en bedoelde diepte binnen de muur moet bereiken. Vervolgens, alleen voor de laatste oppervlakkige 10 cm, wordt een tweede boring uitgevoerd in hetzelfde gat, met een grotere boor om de zitplaats te creëren waar de rubberen punt van de injector zal worden geplaatst.
Plaats de SYNTECH H.A.G. INIETTORE in de bedoelde gaten. Schroef het eindgedeelte van de injector met een geschikte sleutel vast. Het indraaien van de injector zal de rubberen punt samenpersen, waardoor deze opzwelt en zo de vereiste mechanische en hydraulische afdichting creëert. Op dit punt is de injector klaar voor gebruik.
Zorg ervoor dat de afdichting van de injectoren die in de steunen zijn geplaatst, veilig is. Gezien de hoge injectiedrukken die door de pompen worden bereikt, bestaat er bij injectoren die niet veilig en correct zijn gepositioneerd een reëel risico dat ze met hoge snelheid uit hun zitplaats komen (met het risico op verwondingen voor de operators!).
Bestudeer zorgvuldig de positionering van de injectoren nabij de metselwerk discontinuïteiten die geïnjecteerd moeten worden. Slechte positionering, te dicht bij de te vullen scheur, kan leiden tot het breken van de steun zelf onder de druk van de pomp.
Product te kopen naar behoefte (ongeveer 4 stuks per meter bij reguliere scheuren).
Bulkmateriaal 120 mm - Bulkmateriaal 170 mm
Set van 20 spiegelglazen tegels van 25 cm x 25 cm of 30 cm x 25 cm.
Elke tegel is handmatig verzilverd en verouderd, en de vorming van vlekken is een natuurlijk proces. Het decoratieve patroon is daarom uniek op elke tegel en niet te herhalen.
De tegels kunnen samen worden geplaatst om composities van verschillende vormen te creëren, naar eigen wens en fantasie (rechthoeken, vierkanten, letters, abstracte vormen, en nog veel meer).
In de foto's enkele ideeën over hoe een spiegelwand te maken met 20 tegels. De foto's 3-4-5 hebben als enige doel een mogelijke plaatsing van de tegels te presenteren, en om die reden is de typische spiegelreflectie verwijderd. De kleur van de tegels is het zilveren van de ongekleurde spiegel, zoals weergegeven in de foto's 1-2.
4 mm dikke glazen tegel in antiek spiegel, handgemaakt (gemiddeld verouderd). Maten 25x30 cm of 25x25 cm. Met glanzende rand. Bruikbaar voor composities.
4 mm dikke glas tegel in antiek spiegel, handgemaakt. Intensiteit van veroudering: sterk. Afmetingen 25x30 cm of 25x25 cm. Met glanzende rand. Bruikbaar voor composities.
De Matterhorn-rit bestaat uit een cirkelvormig ontwikkelingsspoor met depressies en twee "kattenruggen". Het spoor wordt ondersteund door een stalen paardenstructuur, verbonden met het centrale lichaam door middel van radiale liggers en trekstangen. De gehele metalen structuur is heetverzinkt. Twintig wagens rijden over het spoor, verbonden met een centrale rotor door radiale armen (vegen). De wagens zwaaien door de centrifugale kracht tijdens de rotatie van de rit. De voetplanken die naar de wagens leiden, bestaan uit een aluminium antislipplaat. Alle elektrische en pneumatische apparatuur is ingebouwd in het centrale lichaam, waarop de centrale rotor is bevestigd. Elektronisch bediende verlichting bestaat uit cabochons. Het dekzeil is gemaakt van brandwerend materiaal (klasse 2) en de panelen van de wagens zijn van glasvezel gemaakt.
De rit beweegt door middel van één zelfremmende A.C. tandwielmotor die aan de centrale rotor is bevestigd en wordt geregeld door een frequentieomvormer.
maximale afmetingen: Breedte m. 18,3 (60’) – Diepte m. 17,25 (56’8”) - Hoogte m. 7 (23’)
Maximale capaciteit: 40/40 passagiers (Volwassenen/Kinderen)
Maximale passagiers/uur: 800 passagiers/uur (3 min. cyclus)
Vermogenseisen: 40 kW (10 kW Led-verlichting - 30 kW Motorkracht)
Set van 16 spiegelglazen tegels van 25 cm x 25 cm of 30 cm x 25 cm.
Elke tegel is handmatig verzilverd en verouderd, en de vorming van vlekken is een natuurlijk proces. Het decoratieve patroon is daarom uniek op elke tegel en niet te herhalen.
De tegels kunnen samen worden geplaatst om composities van verschillende vormen te creëren, naar eigen wens en fantasie (rechthoeken, vierkanten, letters, abstracte vormen, en nog veel meer).
Handmatige zilvering van spiegelglas die een lichte, niet-deformerende golvende effect creëert. Gemaakt op vlak, hol, gebogen, gegoten glas, glasblokken en op glazen objecten. Voor binnengebruik. Kan zowel in normale als in antieke afwerking worden geproduceerd.
Set van 6 spiegelglazen tegels van 25 cm x 25 cm of 30 cm x 25 cm.
Elke tegel is handmatig verzilverd en verouderd, en de vorming van vlekken is een natuurlijk proces. Het decoratieve patroon is daarom uniek op elke tegel en niet te herhalen.
De tegels kunnen samen worden geplaatst om composities van verschillende vormen te creëren, naar eigen wens en fantasie (rechthoeken, vierkanten, letters, abstracte vormen, en nog veel meer).
In de foto's enkele ideeën over hoe je een spiegelwand kunt samenstellen met 6 tegels.
De Matterhorn-rit bestaat uit een cirkelvormig ontwikkelingsspoor met depressies en twee "kattenruggen".
Het spoor wordt ondersteund door een stalen paardenstructuur, verbonden met de centrale vierkante structuur die de centrale rotor ondersteunt en alle elektrische en pneumatische apparatuur huisvest.
De hele structuur is heetverzinkt, met uitzondering van de centrale rotor en de radiale armen. De voetplanken die naar de voertuigen leiden, bestaan uit antislip aluminium loopplaten.
Omheininghekken zijn geplaatst langs de buitenrand van de voetplanken (roestvrij staal).
Elektronisch bediende verlichting bestaat uit cabochons.
Zestien voertuigen rijden langs het spoor, verbonden met een centrale rotor door radiale armen (vegen). De voertuigen zwaaien door de centrifugale kracht tijdens de rotatie en worden gestabiliseerd door een pneumatisch bediende rem tijdens het laden en lossen. De rit beweegt door middel van een zelfremmende A.C. tandwielmotor die wordt bestuurd door een frequentieomvormer.
Basisstructuur voetafdruk: Breedte m. 14,55 (47’9”) – Diepte m. 13,7 (45’)
maximale afmetingen: Breedte m. 15,5 (51’) – Diepte m. 14,6 (48’) - Hoog m 6 (19’8”) [m.7,2 (23’7”) Voorzijde signaal)]
Maximale capaciteit: 32 passagiers
Maximale passagiers/uur: 550 passagiers/uur (3,5 min. cyclus)
Vereisten voor stroom: 37 kW (15 kW Led-verlichting - 22 kW Motorkracht)
Verstelbare schoudertas met klittenbandsluiting, praktisch en snel te gebruiken.
Afmetingen: 35 X 30 x 10 cm
Materiaal: 600D polyester
Verpakking: 40 stuks
Beschikbare kleuren: oranje, marineblauw, limoen groen
Platte schoudertas met ritssluiting en verstelbare schouderband, ideaal als documenthouder vanwege de compacte maat.
Afmetingen: 22 X 26 cm
Materiaal: 300D polyester
Verpakking: 100 stuks
Kleur: crème/blauw
Hoogtemperatuur 'gemarmerde' glas tegel met gemiddelde intensiteit antieke spiegelverzilvering. Maten 25x30 cm of 25x25 cm. Met glanzende rand. Bruikbaar voor composities.
De Galleon Race attractie bestaat uit een cirkelvormig ontwikkelingsspoor met depressies en twee "kattenruggen". Het spoor wordt ondersteund door een stalen paardenstructuur, verbonden met het centrale lichaam door middel van radiale lange balken en trekstangen. De gehele metalen structuur is heetverzinkt. Twaalf wagens rijden over het spoor, verbonden met een centrale rotor door radiale armen (vegen). De voetplanken die naar de wagens leiden, bestaan uit een aluminium antislipplaat. Alle elektrische en pneumatische apparatuur is ingebouwd in het centrale lichaam, waarop de centrale rotor is bevestigd.
De attractie beweegt door middel van 1 zelfremmende A.C. tandwielmotor die aan de centrale rotor is bevestigd en wordt aangestuurd door een frequentieomvormer.
maximale afmetingen: Breedte m. 11,2 (36’9”) – Diepte m. 12,3 (40’4”) - Hoogte m. 3,2 (10’6”)
Maximale capaciteit: 24/36 passagiers (Volwassenen/Kinderen)
Maximale passagiers/uur: 480 passagiers/uur (3 min. cyclus)
Vermogenseisen: 27 kW (2 kW Led Verlichting - 25 kW Aandrijfkracht)