Nosycom is een ervaren outsourcingbedrijf met meer dan 20 jaar ervaring, dat samenwerkt met Franstalige en competente teams. Het bedrijf biedt u kwaliteitsdiensten aan met een hoog niveau van professionaliteit, maar tegen zeer aantrekkelijke kosten. Telefonische ontvangst is inderdaad het eerste contactkanaal van een bedrijf met zijn klanten. Denk er dus aan om ons de beheer van uw inkomende oproepen toe te vertrouwen.
Met meer dan 20 jaar ervaring in telefonische ontvangst, biedt Nosycom u eenvoudige oplossingen voor het beheren van uw agenda. Wij bieden een verscheidenheid aan uitbestedingsdiensten in telefonische secretariële ondersteuning in verschillende sectoren. Uw telefonische ontvangst is het eerste contact met uw klanten, partners en leveranciers, dus aarzel niet om ons de afhandeling van uw inkomende oproepen toe te vertrouwen voor een goede uitstraling van uw bedrijf.
De telefooncentrale speelt een essentiële rol in het goed functioneren van een bedrijf. In zakelijke relaties zorgt een goede afhandeling van uw telefonische ontvangst voor een positieve uitstraling van uw onderneming. Nosycom is een offshore bedrijf met meer dan 20 jaar ervaring in telefonische permanentie, aarzel niet om contact met ons op te nemen om uw project te waarborgen.
Ongeacht de activiteit van uw bedrijf, of u nu arts bent of een professional in de vastgoedsector, vertrouw de afhandeling van uw inkomende gesprekken toe aan een professionele telefoniste, zodat u zich kunt richten op uw activiteiten en de groei van uw bedrijf kunt bevorderen door uw klanten te behouden. Samenwerken met Nosycom is een voordelige optie.
Kies voor een gepersonaliseerde telefonische ontvangst die aansluit bij uw behoeften en eisen. Nosycom is een callcenter dat een uitbestedingsdienst voor inkomende oproepen kan bieden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen en ons de ontvangst van uw oproepen toe te vertrouwen. Wij zullen uw telefonische secretariaat met precisie en efficiëntie beheren.