Het bureau kan samenwerken met het bedrijf om een socialmediastrategie te ontwikkelen die de doelstellingen, de doelgroep, de te gebruiken kanalen en de belangrijkste prestatie-indicatoren definieert.
Tegenwoordig is het essentieel voor een bedrijf om aanwezig te zijn op sociale media. Facebook, Instagram, LinkedIn en TikTok zijn onmisbaar geworden om een online aanwezigheid te waarborgen en de merkidentiteit te beheersen.
3 redenen om aanwezig te zijn op sociale media:
- Vergroten van zichtbaarheid en uw merk bekendmaken bij een breder publiek
- Een gemeenschap verzamelen en ermee interageren
- Uw e-reputatie in de gaten houden en uw online aanwezigheid versterken
Hoe kan UPARTNER u helpen?
- Keuze van relevante platforms voor uw bedrijf
- Creatie en optimalisatie van uw account
- Ontwikkeling van een strategie (persona, redactiekalender, moodboard...) die is afgestemd op uw bedrijf en het (de) betreffende netwerk(en)
- Creatie van kwalitatieve content (foto's, video's, teksten...)
- Volgen van prestaties en aanpassingen waar nodig