Ons bedrijf EMART GROUP, opgericht in 2020, blijft sinds zijn oprichting de meest geprefereerde keuze in Turkije en de wereld in de exportsector. Tegelijkertijd zijn we een productiebedrijf dat camera junction boxes en CCTV-accessoires vervaardigt met kwaliteitsmaterialen. Ons bedrijf, dat wereldwijd en in Turkije diensten verleent, heeft consumenten in meer dan 48 provincies in Turkije. Ons bedrijf, dat zowel de buitenlandse als de binnenlandse markt domineert, heeft dealerschappen in veel landen. Dit zijn Rusland (Kazan en Krasnoyarsk), Palestina, Israël, Oezbekistan, Egypte, Algerije, Kazachstan, Kenia en Irak.
We hebben innovatie aan onze productie toegevoegd door in 1999 het ontwerpcentrum op te richten. We zijn ons bewust van het belang van snel ontwikkelende technologie in combinatie met innovatie in onze ontwerpen en hebben de capaciteit bereikt om gemiddeld 25.000 monsters per jaar te ontwerpen met ons deskundige team in het ontwerpcentrum.
Als Doktor van het Bedrijf® ondersteunen wij onze klanten in hun organisatorische ontwikkeling door middel van onze werkzaamheden op het gebied van Financieel Management Modellering. Dit doen we door de veranderende wereldwijde omstandigheden en de wensen en verwachtingen van klanten te begrijpen, en door onze ervaringen met zowel wereldwijde bedrijven als lokale firma's. We helpen bedrijven door de juiste economische gegevens te interpreteren en samen te brengen.
Als Doktor van het Bedrijf® ondersteunen wij onze bedrijven met onze werkzaamheden op het gebied van Strategisch Marketingmanagementmodellering. Door in te spelen op de veranderende wereldwijde omstandigheden en door de wensen en verwachtingen van klanten te begrijpen, bieden wij ondersteuning voor de juiste economische en organisatorische ontwikkeling, gebaseerd op de ervaringen die we hebben opgedaan bij zowel wereldwijde bedrijven als lokale ondernemingen.
Als Doktor van het Bedrijf® ondersteunen wij onze bedrijven in hun organisatorische ontwikkeling door middel van onze werkzaamheden op het gebied van Verkoopmanagementmodellering. Dit doen we door de veranderende wereldwijde omstandigheden en de wensen en verwachtingen van klanten te begrijpen, en door de ervaringen die we hebben opgedaan bij zowel wereldwijde bedrijven als lokale firma's, terwijl we de juiste economische gegevens lezen en samenbrengen.