Médiphone Téléservices is een toonaangevend bedrijf in klantrelaties en gegevensverwerking en -invoer. Met 28 jaar ervaring beschikt het bureau over competente en gekwalificeerde teams die zich inzetten voor het beheer van uw telefonische secretariaat: ontvangst of uitgaande oproepen. Wij kunnen u helpen de economische groei van uw bedrijf te vergroten. Vertrouw op onze expertise en professionaliteit.
Wij voeren telefonische onderzoeken uit in Frankrijk vanuit onze vestigingen in Lissabon (Portugal).
Onderzoeken en enquêtes bij particulieren (B2C):
- Klanttevredenheidsonderzoeken voor bedrijven (banken, verzekeraars, mutualiteiten).
- Gebruiksonderzoeken in de detailhandel.
- Barometers en opzegonderzoeken (telecommunicatie, elektriciteit, gas, energie).
- Barometers van naamsbekendheid en merkimago in de e-commerce en de verkoop op afstand.
- Tests (pre-tests en post-tests) van communicatie.
Onderzoeken bij professionals en bedrijven (B2B):
- Tevredenheidsonderzoeken van producten en diensten (transport, betaalsystemen).
- Barometers van naamsbekendheid en merkimago (bouw, constructie, vastgoed).
- Tests en recalls (apotheken, zorgprofessionals).
- Gebruikbarometers (web, e-commerce).
- Perceptie-, ontvankelijkheids- en acceptatiestudies voor nieuwe producten of diensten (bank, energie, transport, verzekeringen).
De Telefonische Risicoanalyse is een innovatieve dienst die bedrijven in staat stelt om gedetailleerde financiële informatie over een onderneming te verkrijgen met slechts één telefoontje. Dit instant rapport biedt aanbevelingen over het goedkeuren, herzien of afwijzen van een zakelijke transactie, evenals suggesties voor de kredietlimiet. Deze dienst is ideaal voor bedrijven die snel beslissingen moeten nemen over hun zakelijke relaties.
Met de Telefonische Risicoanalyse kunnen bedrijven een snelle en nauwkeurige beoordeling van de financiële solvabiliteit van een onderneming krijgen, waardoor ze het risico op wanbetalingen kunnen minimaliseren en hun cashflow kunnen beschermen. Deze dienst is een onschatbaar hulpmiddel voor elk bedrijf dat veilige en winstgevende zakelijke relaties wil onderhouden.
Maschinenonderdelen kunnen worden gemaskeerd om alleen specifieke oppervlakken te coaten.
Voor een succesvolle coating moeten de volgende punten in acht worden genomen:
- Onderdelen worden hangend gecoat, gelieve ophanggaten in te plannen
- Onderdelen moeten elektrisch geleidend en hittebestendig tot 220°C zijn
- Onderdelen moeten schoon zijn zonder enige resten (lijm, siliconen, vet, olie, markeringen, roest, plamuur, …)
- Geen scherpe randen
De onderdelen worden door ons professioneel voorbereid voor de coating. Niet te coaten oppervlakken kunnen worden gemaskeerd.
Ons coatingaanbod varieert van enkelstuks tot series. Door onze flexibiliteit zijn zowel snelle kleurwissels als kortlopende opdrachten mogelijk.
NIEUW: Wij accepteren opleidingscheques!!
De competentie van de individuele deelnemer, zijn persoonlijkheid en zijn vaardigheden vormen de basis van onze concepten.
Een potentieelanalyse vooraf garandeert u als opdrachtgever een maximum aan kwaliteitsborging. Om wat geleerd is succesvol en duurzaam in de dagelijkse werkzaamheden te kunnen overdragen, bieden wij individuele en teamcoaching op locatie aan.
Net zo uniek als elk bedrijf met zijn medewerkers is, zijn onze taktikom-workshops specifiek. Inhoudelijk op maat gemaakt voor de specifieke behoeften van de klant, bieden ze vaktechnische kennis over de huidige digitale en analoge communicatie in de zakenwereld.
Bij dit alles wordt de persoonlijke identiteit van de deelnemer in combinatie met zijn competenties in overweging genomen en verder ontwikkeld. Alle aanbiedingen zijn bedoeld als hulp bij zelfhulp om de persoonlijke werk- en levenskwaliteit te verbeteren.
NIEUW: Wij accepteren ook opleidingscheques!!!!