Producten voor aleesar-groep (8)

Technische Ondersteuningsdiensten

Technische Ondersteuningsdiensten

De technische ondersteuningsdienst van Assis.Ter. Tech Solutions biedt onderhoud en assistentie, zowel ter plaatse als op afstand, voor alle verkochte en geïnstalleerde machines. Ons team van gekwalificeerde technici is beschikbaar om binnen 48 uur na ontvangst van de melding in te grijpen, en garandeert gerichte en nauwkeurige oplossingen voor een snelle herstelling van de machines. De diensten omvatten actieve technische ondersteuning 24/7, installatie, debugging en advies voor de update of personalisatie van bestaande systemen. Dankzij deze complete technische ondersteuning kunnen bedrijven de levensduur en efficiëntie van hun machines waarborgen, wat de operationele capaciteiten in het algemeen verbetert. Een van de specialisaties van Assis.Ter. Tech Solutions is ook het ingrijpen op industriële lasersnijmachines, waarvoor we professionele reparaties en gerichte technische oplossingen aanbieden. Met meer dan dertig jaar ervaring zijn we betrouwbare leveranciers van industriële artikelen en ondersteuning voor bedrijven van elke omvang. Onze technici grijpen in bij storingen van mechanische, elektrische en thermohydraulische aard en voeren functionele tests uit op alle machines na elke reparatie of installatie. Voor situaties die geen fysieke interventie vereisen, bieden we advies op afstand via telefonische en telematische ondersteuning, met gekwalificeerd personeel dat altijd beschikbaar is.
Interpretatie groepscommissies - Tolken groepscommissies

Interpretatie groepscommissies - Tolken groepscommissies

De sociale dialoog binnen een bedrijf met dochterondernemingen buiten Frankrijk – en dus werknemers van verschillende nationaliteiten – is een delicate communicatieve oefening. De onderhandelingen binnen een CGE vereisen de opzet van een echte taalkundige samenwerking, een gebied waarin Alto International een lange ervaring heeft. Onze tolken, vertalers en technici zorgen voor de complexe organisatie van deze evenementen en garanderen de regelmaat en de soepelheid van de uitwisselingen tussen de verschillende actoren, van het management tot de werknemers.
Retourmanagement door professionals inclusief inspectie en boeking

Retourmanagement door professionals inclusief inspectie en boeking

Bij ons worden retouren snel verwerkt en gecontroleerd. Waar verzonden wordt, ontstaan er altijd retouren of terugzendingen. Afhankelijk van de sector kan dit oplopen tot meer dan 60%. Er zijn verschillende procedures voor de omgang met retouren. Hierbij houden we altijd rekening met de sector en de wensen van de betreffende klant. Gewoonlijk controleren we binnenkomende retouren volgens de afgesproken criteria en brengen we onberispelijke goederen weer terug in het magazijn. Retouren worden snel verwerkt en gecontroleerd. Uiteindelijk kunnen de bestellers alleen financieel worden ontlast als de goederen onberispelijk en herbruikbaar zijn. Deze controles, met alle bijbehorende boekingen, voeren we altijd binnen de afgesproken tijdsvensters uit.
Analyse van de commerciële prestaties - Strategie en commerciële prestaties

Analyse van de commerciële prestaties - Strategie en commerciële prestaties

We voeren een grondige analyse uit van uw verkoopafdeling om sterke en zwakke punten, kansen en uitdagingen te identificeren. We beoordelen uw verkoopprocessen, leadbeheer, onderhandelingstechnieken, enz.
Ronde boorkoppen

Ronde boorkoppen

Ronde boorkoppen
Opslagoplossingen

Opslagoplossingen

De prestaties en de opslagdiensten voor chemicaliën van de Groupe Blondel worden regelmatig geëvalueerd in het kader van het SQAS-programma (Safety & Assessment for Sustainability) en tijdens de ISO 9001-certificeringsaudits. Deze evaluaties omvatten kwaliteit, veiligheid, beveiliging, milieu en MVO (maatschappelijk verantwoord ondernemen).
Professioneel Retourbeheer

Professioneel Retourbeheer

Retouren worden bij ons snel verwerkt en gecontroleerd. Uiteindelijk kunnen de bestellers alleen financieel worden ontlast als de goederen in perfecte staat en herbruikbaar zijn. Waar verzonden wordt, ontstaan er altijd retouren of terugzendingen. Afhankelijk van de sector kan dit oplopen tot meer dan 60%. Er zijn verschillende procedures voor de omgang met retouren. Hierbij houden we altijd rekening met de sector en de wensen van de betreffende klant. Gewoonlijk controleren we binnenkomende retouren volgens de afgesproken criteria en brengen we onberispelijke goederen weer terug in het magazijn. Retouren worden snel verwerkt en gecontroleerd. Uiteindelijk kunnen de bestellers alleen financieel worden ontlast als de goederen in perfecte staat en herbruikbaar zijn. Deze controles met alle bijbehorende boekingen voeren we altijd binnen de afgesproken tijdslimieten uit.
Freesmachines

Freesmachines

Freesmachines