• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • proces data

Resultaten voor

Dienstverlener - Proces data

Dienstverlener
  1. RELAYTER

    Nederland

    At Relayter we automate the design & production process of large volume marketing content for retailers. Wether they work with weekly ad folders, product brochures & magazines, daily product banners or regularly changing POS material. We help them generate it quickly and efficiently. Everything in one platform Stay on track, reduce production costs, focus on what really matters by improving your internal processes and manage everything from one place with our true SaaS solution for Retail. Campaigns & Briefing Process large data sets from your ERP, DAM or PIM into clear briefings and collaborate on it with your team. Products & Assets Only use and manage the data you need to create great marketing materials, don’t clutter your workflow with unnecessary product data. Templates & Content From data to layout without legacy InDesign plugins or custom made software. Easily create templates in your own formats. Generate files you can really work with. Workflows & Proofing Collaborate with your team, setup workflows. Generate layouts, review them, proof materials efficiently and publish amazing work as a team with less effort and faster time-to-market.

  2. DEEPSIGHT

    Duitsland

    Verified by europages badge

    Het bedrijf DEEPSIGHT, is een Dienstverlener, en actief in de sector Marketing - onderzoek. Het is tevens aanwezig in de sectoren marktonderzoeken, marktonderzoeken, en analyse van competitieve strategieen. Het is gevestigd in Osnabrück, Duitsland.

  3. AFB SOCIAL & GREEN IT

    Duitsland

    Verified by europages badge

    AfB social & green IT. Aankoop en remarketing van zakelijke hardware.De IT-refurbisher AfB social & green IT is gespecialiseerd in datavernietiging, verwerking en remarketing van gebruikte bedrijfshardware. Bedrijven, banken, verzekeringsmaatschappijen en overheden waarderen ons gecertificeerde en bekroonde proces en leveren een belangrijke bijdrage aan inclusie en klimaatbescherming. AfB staat voor “Arbeit für Menschen mit Behinderung (werken voor mensen met een beperking)”.Bijna de helft van de 500 werknemers is ernstig gehandicapt.Wij kopen gebruikte ICT en mobiele apparatuur in, wissen alle data auditproof, maken de hardware gereed en verkopen deze in onze AfB shops of in de AfB webshop. We kunnen jaarlijks twee derde van de 500.000 IT-apparaten opnieuw op de markt brengen.Het resterende derde deel wordt professioneel gerecycled in Europa.Door de levensduur te verlengen, verminderen we de impact op het milieu en het klimaat en laten we aan onze IT-partners zien dat hulpbronnen worden bespaard op basis van gedetailleerde kengetallen.

  4. VIACRYP

    Nederland

    Als Trusted Third Party (TTP) biedt Viacryp software-oplossingen en persoonlijk advies met betrekking tot de bescherming en beveiliging van gegevens van uw organisatie of klanten. Gevoelige gegevens worden optimaal beschermd, zodat ze kunnen worden gebruikt voor anonieme data-analyse. Viacryp pseudonimiseert uw klantgegevens conform de wettelijke eisen, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Wilt u meer weten over de mogelijkheden binnen uw organisatie? Viacryp biedt u de mogelijkheid tot persoonlijk advies van een van onze ervaren privacy-specialisten. Als Trusted Third Party hebben we geen belang bij de inhoud van de data. Door versleuteling is de data voor ons niet in te zien. Afgezien van de betekenisloze pseudoniemen bewaren we geen versleutelde gegevens. De pseudoniemen slaan we voor een afgesproken periode op, om bij een volgende levering binnen dezelfde verwerkingsstraat dezelfde pseudoniemen te kunnen uitleveren. Dit maakt het voor onze klanten mogelijk historische analyses te doen of gegevens te archiveren na afloop van de wettelijke bewaartermijn. Het grote voordeel van de inzet van een Trusted Third Party voor het pseudonimiseren van data, is dat u aan al uw stakeholders (zoals toezichthouder en klanten) eenvoudig kunt aantonen dat pseudonimisatie technisch op de juiste manier gebeurt en het proces buiten de invloedsfeer van uw organisatie plaatsvindt.

  5. YAZZOOM

    België

    We verbeteren bedrijfsprocessen door dataverwerking. Wij zijn top experts op het vlak van digitale signaalverwerking, machinaal leren, computer modellering, software ontwikkeling, data analyse en regeltechniek. Onze missie is deze expertise in te zetten om de uitdagingen van onze klanten mee te helpen oplossen. Onze kennis is nuttig voor het aanpakken van heel verschillende uitdagingen uit totaal verschillende toepassingsdomeinen. Gelieve één van de toepassingsdomeinen hieronder te selecteren om enkele voorbeelden te vinden van projecten die we gerealiseerd hebben en van de software producten die we aanbieden. Aarzel niet en ontdek via deze referentieprojecten wat we kunnen betekenen voor u. Yazzoom is a software development and engineering company with as mission to improve company processes by means of algorithmic software that processes data. Yazzoom personnel has PhD-level expertise in search algorithms, optimization algorithms, machine learning, process- and machine control, and (big) data mining. We use this expertise to find solutions for the challenges of our customers: 1) auditing and improving industrial production processes, including the realization of advanced process control; 2) realizing “smart machines”: automatic sorting machines, inspection robots and measurement equipment 3) predictive and prescriptive analytics. Yazzoom’s strengths are the combination of PhD-level expertise with the practical know-how and experience

Office Building Outline icon
Een pagina voor uw onderneming
Kunt u dit zien? Uw potentiële klanten ook Word ook lid van europages en word gezien!
  1. TAXADATA

    Nederland

    Alle vastgoedinformatie in één oogopslag, de taxateur ontzorgd. Wij verzorgen de complete informatievoorziening rondom uw taxatie proces. Meer taxeren, minder administreren Wij hebben alle versnipperde vastgoeddata in ons centrale loket samengebracht. Hierdoor heeft u als taxateur alle verplichte bijlagen en stukken direct bij elkaar en bent u minder tijd aan administratie kwijt. Middels slimme koppelingen met alle officiële bronhouders kunt u real-time alle benodigde data voor een gevalideerd taxatierapport opvragen. Wij leveren alle benodigde data van Kadaster, Bodemloket, Bestemmingsplan, Energielabel en meer.

  2. HEADMORE B.V.

    Nederland

    De wereld van recruitment ondergaat een transformatie. Het vinden van de beste kandidaten is een mix van menselijke interactie en het innovatief gebruiken van technologie en data. Wij combineren de nieuwste technologieën met de vaardigheden, de deskundigheid en de persoonlijke relaties van een recruiter. Ons platform is toonaangevend voor werkgevers die op zoek zijn naar toptalent en voor recruiters die dit toptalent moeten aanleveren. Het Headmore-platform ondersteunt je bij het vinden, selecteren en aantrekken van de beste kandidaten met een kortere doorlooptijd en tegen lagere recruitmentkosten. Door intelligent gebruik te maken van data verbeteren wij het recruitment proces. Werkgevers gebruiken het platform om vacatures sneller in te vullen met het beste talent. Recruitmentbureaus sluiten zich bij ons aan om efficiënter samen te werken met organisaties. Headmore is een online recruitment platform. Dagelijks ondersteunen wij werkgevers en recruiters in het recruitment-proces. Het resultaat - sneller het beste talent vinden. Het logo van de onderneming is een beeldmerk wat staat voor "mens"​.

  3. LEADERSHIPPING - V.O.F. MOBILNOVA

    Nederland

    LeaderShipping provides expert services in Agile Kanban and Scrum Training, Coaching and Management. We mature businesses by Agile transformations. Our mission is to support the businesses in their movement to the next maturity level by adoption of Agile and Lean ways of thinking and working. We believe that any organization will deliver better products and services to its customers after the adoption of Agile and Lean practices in their value chain - starting form research, development, and production; and finishing with human resources and finances.In order to achieve that we educate and coach the leaders of organizations using industry proven methodologies like the Kanban Method and Scrum, success stories, and personal experience. We also train the employees in all details of the Kanban Method and Scrum Agile approaches by offering certified basic, intermediate and advanced classes.We do emphasize the need of data-driven decision making using objective information provided by a minimal set of Agile metrics.Unlike others, we strive to stick not only to the letter but also to the Spirit of Agile, we do not cut the corners during the transformaiton process, and work individually with every client and always tailor our approach to achieve maximum possible improvement. While we're located in Eindhoven, North Brabant, The Nerherlands, our services span worldwide.

  4. SPENDLAB

    Nederland

    Het controleren van administraties op onvol- komenheden en onverschuldigde bedragen; het adviseren en documenteren van administratieve processen; het geven van adviezen met betrek- king tot administratieve-organisatie en interne controles. Onverschuldigde betaling, AP recovery audit en recovery audit.AP Recovery Audit SpendLab Recovery onderzoekt of crediteuren (accounts payable) onder andere onverschuldigde betalingen hebben ontvangen en vordert deze liquiditeit voor u terug. Liquiditeit dat anders verborgen zou blijven kan nu worden gebruikt voor effectieve bedrijfsdoeleinden. Op basis van ongestructureerde data vanuit meerdere boekjaren, entiteiten en financiële systemen wordt de dataset opgebouwd. Vervolgens start APRA (Accounts Payable Recovery Analyzer) een data-analyse op basis van inmiddels meer dan 400 algoritmen. De openstaande saldo’s worden afgestemd met uw leveranciers en eventueel te veel betaalde btw wordt teruggevorderd. Het gehele proces wordt volledig online uitgevoerd zonder enige belasting voor uw organisatie en binnen alle vereisten van dataveiligheid.Het resultaat van deze analyse is dat er tussen de EUR 0, 50 EUR en EUR 1, 50 wordt teruggevorderd. Door deze resultaten heeft u volledig inzicht in de crediteurenadministratie, zijn er risico’s verminderd en heeft u teruggevorderde liquiditeit dat voor bedrijfsdoeleinden gebruikt kan worden.Tevens wordt er een compliance- en risico rapportage opgeleverd dat risico’s in kaart brengt en aanbevelingen geeft.

  5. VIRTUAL VAULTS

    Nederland

    Organisaties delen data met derden. Dat kan tijdelijk zijn voor een project of transactie. Het kan ook een permanent karakter hebben als onderdeel van een operationeel proces. Virtual Vaults biedt voor beide situaties een veilig en hoogwaardig online platform met diepe functionaliteit en professionele ondersteuning.

  1. EVOQIA

    België

    Een digitale organisatie betekent dat er maximaal gebruik gemaakt wordt van moderne (cloud) technologie. Tijdrovend werk wordt geautomatiseerd, geen dubbele ingave, centrale data en steeds mobiel beschikbaar. Evoqia maakt van uw bedrijf een digital-first business. Wij leveren oplossingen op maat voor CRM-systemen, marketing automation, business process management (BPM) en meer.