Het is een veelzijdige professional, een echte Zwitserse zakmes voor het bedrijf, die kan worden belast met uiteenlopende taken zoals het aansturen van administratieve operaties, algemene diensten, het opstellen van rapporten of zelfs de interne organisatie.
Gezien de verscheidenheid aan taken zijn de vereiste vaardigheden zeer divers, variërend van veelzijdigheid tot autonomie, evenals reactievermogen, organisatorisch inzicht en flexibiliteit.
De office manager moet ook beschikken over goede sociale vaardigheden en een grondige kennis van de verschillende functies binnen het bedrijf, aangezien het een cross-functionele rol is die kan samenwerken met de afdeling personeelszaken en de administratieve en financiële afdeling, en zelfs als interim-directeur kan optreden.
Ons ervaren team kan u helpen effectieve bedrijfsstrategieën te ontwikkelen om uw langetermijnsucces te waarborgen. We zullen nauw met u samenwerken om op maat gemaakte oplossingen te ontwikkelen.
Met onze HR-Engels cursussen:
verwerf een professionele woordenschat die specifiek is voor uw functie en uw vakgebied
leer mondeling te communiceren en vergroot uw zelfvertrouwen tijdens uw gesprekken
leer professionele documenten lezen en schrijven met behulp van onze schrijfmethoden
In staat zijn om de sociale context te beschrijven
De afdeling personeelszaken beschrijven, zijn organisatie, zijn activiteiten, zijn belang binnen het bedrijf
De sociale beleidslijn van het bedrijf uiteenzetten
Een opleidingsplan toelichten en de prioriteiten rechtvaardigen
De context van werving beheersen, de definitie van profielen, de interviews, de standaardbrieven, de verslagen
Salarisonderhandelingen voeren
Een sociaal plan verdedigen
9u - 17u: een volledige onderdompelingsdag, inclusief de lunch met de consultant.
Vereisten:
Niveau: CEFR B1
De toekomstige uitdagingen zullen zijn om het bedrijf te blijven transformeren en te profiteren van veerkracht. Human Resources binnen een organisatie zijn essentieel.