Producten voor verzekering bedrijf (18)

Manager of een bedrijfsdirecteur zijn: de risico's van het vak

Manager of een bedrijfsdirecteur zijn: de risico's van het vak

Het vervullen van de functie van manager of bedrijfsadministrator brengt belangrijke verantwoordelijkheden en potentiële risico's met zich mee. Leiders moeten navigeren door een complex juridisch kader, zorgen voor naleving van regelgeving en strategische beslissingen nemen die een aanzienlijke impact op het bedrijf kunnen hebben. Het begrijpen van deze risico's en het implementeren van passende beheersmaatregelen is essentieel om de belangen van het bedrijf en de belanghebbenden te beschermen.
Verzekeringsmakelaar - voor bedrijven

Verzekeringsmakelaar - voor bedrijven

Het kantoor Arc En Ciel Assurances, uw specialist in professionele verzekeringen. Als verzekeringsmakelaar sinds 2009, bestaat het kantoor Arc En Ciel Assurances uit een professioneel team dat volledig toegewijd is aan zijn klanten. Het kantoor Arc En Ciel Assurances is een verzekeringsmakelaarsbedrijf gevestigd in het 93 en biedt zijn verzekeringsoplossingen aan voor bedrijven en particulieren. Als professional in verzekeringsbemiddeling in Saint-Denis en de Plaine Saint-Denis, biedt Arc En Ciel Assurances zijn verzekeringsdiensten op aanvraag en helpt u bij het vinden van de dekkingen voor uw autoverzekering, motorverzekering, woonverzekering of zorgverzekering. ARC EN CIEL ASSURANCES biedt u een gratis verzekeringsofferte, verzekeringsbemiddelingsdienst op aanvraag. De beste deal in verzekeringen is niet bij het afsluiten van het contract, maar bij de schadevergoeding van een eventueel schadegeval.
Professioneel Retourbeheer

Professioneel Retourbeheer

Retouren worden bij ons snel verwerkt en gecontroleerd. Uiteindelijk kunnen de bestellers alleen financieel worden ontlast als de goederen in perfecte staat en herbruikbaar zijn. Waar verzonden wordt, ontstaan er altijd retouren of terugzendingen. Afhankelijk van de sector kan dit oplopen tot meer dan 60%. Er zijn verschillende procedures voor de omgang met retouren. Hierbij houden we altijd rekening met de sector en de wensen van de betreffende klant. Gewoonlijk controleren we binnenkomende retouren volgens de afgesproken criteria en brengen we onberispelijke goederen weer terug in het magazijn. Retouren worden snel verwerkt en gecontroleerd. Uiteindelijk kunnen de bestellers alleen financieel worden ontlast als de goederen in perfecte staat en herbruikbaar zijn. Deze controles met alle bijbehorende boekingen voeren we altijd binnen de afgesproken tijdslimieten uit.
FINANCIEEL WELZIJN IN FRANKRIJK EN INTERNATIONAAL - Individuele ondersteuning, schuldenoplossing

FINANCIEEL WELZIJN IN FRANKRIJK EN INTERNATIONAAL - Individuele ondersteuning, schuldenoplossing

Als u te maken heeft met financiële problemen zoals overmatige schulden, kan onze schuldhulpverlening u helpen haalbare en duurzame oplossingen te vinden om uit de impasse te komen. We werken samen met u om uw financiële situatie te evalueren, te onderhandelen met uw schuldeisers en een realistisch terugbetalingsplan op te stellen dat u in staat stelt uw financiële stabiliteit te herwinnen. Bij Financisi geloven we dat financiële welzijn essentieel is voor een vervullend en evenwichtig leven. Sluit u vandaag nog bij ons aan en ontdek hoe onze persoonlijke benadering van financieel welzijn u kan helpen uw financiële doelen te bereiken en in alle gemoedsrust te leven.
E-maildatabase voor verzekeringen - Verzekeringen

E-maildatabase voor verzekeringen - Verzekeringen

Aankoop van het e-mailbestand van verzekeringsagenten 24.139 gerichte en actuele adressen en e-mails van verzekeringsmaatschappijen in heel Frankrijk voor BtoB prospectiecampagnes. E-maildatabase van verzekeraars, verzekeringsfondsen - NAF-code Het e-mailbestand van mutualiteiten, pensioenfondsen en verzekeringsmaatschappijen is gereserveerd voor bedrijven voor BtoB prospectie die direct verband houdt met deze sector. Hoeveelheid en verstrekte gegevens: 24319 E-MAILS 15720 Bedrijf, adres, Postcode, Stad, Vast telefoonnummer, beroepsactiviteit 14244 Website 6685 Hoofdkantoor 11296 KVK-nummer 804 Mobiel telefoonnummer 3748 Juridische vorm 7.021 Aantal werknemers 11296 SIRET-nummer 11296 NAF-code 4913 Maatschappelijk kapitaal 4844 Naam van de hoofdverantwoordelijke Aantal e-mails per beroepscategorie: 5655 Activiteiten van agenten en makelaars 11094 Algemene agenten 283 bedrijven 88 Andere aanvullende activiteiten en pensioenfondsen 301 Andere verzekeringen
Klaar voor Professionals - Hoe we uw bedrijfs groei kunnen ondersteunen?

Klaar voor Professionals - Hoe we uw bedrijfs groei kunnen ondersteunen?

Wij ondersteunen u bij de financiering van uw professionele projecten. Onze leendoeleinden zijn ontworpen om te voldoen aan de uiteenlopende behoeften van bedrijven en professionals. Onze diensten omvatten : Vastgoedleningen : Financiering voor de aankoop, bouw of renovatie van professionele onroerend goed. Apparatuurleningen : Financiering voor de aanschaf van materieel en apparatuur die nodig zijn voor uw activiteit. Kasleningen : Oplossingen voor het beheren van kasbehoeften en het ondersteunen van de groei van uw bedrijf. Waarom kiezen voor BENETFILS CONSEILS ? Concurrentiële Rentevoeten : Voordelige financieringsvoorwaarden met aantrekkelijke rentepercentages. Flexibiliteit in Terugbetaling : Terugbetalingsopties die zijn afgestemd op de kasstroom van uw bedrijf. Persoonlijke Begeleiding : Begeleiding en advies in elke fase van uw financiële project. Realiseer uw professionele projecten met passende en effectieve financieringsoplossingen.
Beste referentie werkgevers in Tunesië

Beste referentie werkgevers in Tunesië

Een referentiewerkgever in Tunesië verwijst naar een bedrijf of organisatie die zich onderscheidt door zijn voorbeeldige praktijken op het gebied van personeelsbeheer, zijn respect voor sociale normen en zijn ondersteuning van professionele ontwikkeling. Deze werkgevers worden vaak geprezen om hun sociale verantwoordelijkheid, hun vermogen om jongeren op de arbeidsmarkt te integreren en hun aandacht voor het welzijn van de medewerkers. Het kan gaan om grote groepen, openbare instellingen of bedrijven die gecertificeerd zijn voor hun inzet op het gebied van management en arbeidsomstandigheden.
Consultancydiensten

Consultancydiensten

Voldoe aan de huidige regelgeving en regels op het gebied van logistiek en forwarding.
Wervingsbureau

Wervingsbureau

Van technicus tot leidinggevende, wij vinden de parels voor jou. Experts die jouw uitdagingen en jouw realiteit begrijpen. Een transparant model, zonder verrassingen, aangepast aan jouw behoeften en budget.
IT-ondersteuning

IT-ondersteuning

No Panic in Nantes biedt een uitgebreide diagnose aan om de storing van uw computerapparatuur te identificeren. Onze experts analyseren snel de oorzaak van het probleem, of het nu hardware- of softwarematig is, en bieden u passende oplossingen aan. Profiteer van een service aan huis om uw PC of Mac te repareren.
Productie

Productie

Met onze interne professionele prototyping en een netwerk van onze productiepartners, hoeft u niet verder te zoeken. Wij hebben een compleet assortiment van metaal- en kunststofbewerking, additive manufacturing, gieten, spuitgieten, lassen en producttesten beschikbaar.
Consultancy

Consultancy

Security Global Ltd fungeert als een vertrouwde adviseur op het gebied van beveiliging, inlichtingen, reputatiebescherming en bescherming van immateriële activa. Gedurende 12 jaar hebben we met succes honderden opdrachten uitgevoerd voor een diverse groep klanten, waaronder grote bedrijven en andere entiteiten in verschillende sectoren zoals energie, financiën, bouw en transport en navigatie. Onze klantenkring omvat ook verschillende overheden en openbare diensten, wat onze reputatie als een betrouwbare partner in de beveiligingsconsultancy onderstreept. Onze uitgebreide ervaring en toewijding aan uitmuntendheid stellen ons in staat om op maat gemaakte oplossingen te bieden die inspelen op de unieke behoeften van elke klant, waardoor hun beveiligingspositie en operationele efficiëntie worden verbeterd.
Intellectueel Eigendom

Intellectueel Eigendom

Wij bieden onze klanten ondersteuning bij IP-projecten op verschillende gebieden: bescherming, registratie, overdracht van IP, gebruik van intellectuele eigendomsrechten, waaronder auteursrechten, handelsmerken en uitvindingen. Wij hebben uitgebreide ervaring in het werken met klanten die actief zijn in innovatieve IT-ontwikkelingsgebieden. We begrijpen alle aspecten van bedrijfsbescherming in termen van commerciële geheimhouding en de nuances van het veiligstellen van eigendom van privé-ontwikkelde software. Daarnaast voeren we due diligence uit van IP, bereiden we een contractueel kader van elke complexiteit voor onder Russische en buitenlandse wetgeving (inclusief franchiseovereenkomsten, licentieovereenkomsten en contracten met ontwikkelaars), bieden we ondersteuning bij onderhandelingen en geschillen, en adviseren we over regelgevende zaken. Onze mogelijkheid om de beste specialisten uit verschillende praktijkgebieden samen te brengen in projectteams biedt onze klanten geïntegreerde IP-oplossingen onder de wetten van verschillende rechtsgebieden, met optimale regelgevende en fiscale regelingen en rekening houdend met de specifieke aard van de gegeven...
Rechterlijke Opening van Woningen door Autoriteitsbevel

Rechterlijke Opening van Woningen door Autoriteitsbevel

Clar Cerrajeros biedt juridische openingdiensten voor woningen aan op basis van een bevel van de bevoegde autoriteiten. Deze service wordt uitgevoerd in overeenstemming met de wettelijke procedures en garandeert een veilige en professionele toegang in Valencia. Ons team van experts is voorbereid om elke situatie met discretie en efficiëntie te beheren, waarbij ervoor gezorgd wordt dat aan alle wettelijke vereisten wordt voldaan. Door te kiezen voor Clar Cerrajeros, profiteert u van een betrouwbare partner in de juridische processen voor het openen van woningen.
SaaS-platform voor het runnen van een microfinancieringsinstelling - Brainysoft vervult de functies van een geautomatiseerde volledige kredietpijplijn

SaaS-platform voor het runnen van een microfinancieringsinstelling - Brainysoft vervult de functies van een geautomatiseerde volledige kredietpijplijn

Cloudsoftware voor financiële en technische bedrijven die kredietverlening uitvoeren, banken, microfinancieringsinstellingen, kredietcoöperaties, leasing- of hypotheekbedrijven en pandhuizen. Het SaaS Brainysoft-platform vervult de functies van een geautomatiseerde kredietcyclus: van de aanvraag voor krediet en het beheer van de krediet gedurende de levenscyclus tot het indienen van rapporten bij de toezichthoudende autoriteiten. Functioneel automatiseert het systeem de processen van het verstrekken van leningen/kredieten op afstand en op kantoor, leasing- en hypotheekleningen, POS-kredietverlening. Concurrentievoordelen: • De uitgebreide functionaliteit biedt de mogelijkheid voor een snelle lancering door instellingen (vanaf 1 maand) • Industriële transactievolumes: goedgekeurde hoge prestaties, met meer dan 3 miljoen kredietnemers • Antifrauduleus module • Flexibele instelling van kredietproducten • PLUG&PLAY-technologie tijdens de integratie met externe gegevensbronnen om de informatie over de klant te verrijken • Ontwikkelde API • SDK Alle functies om het volledige leningsproces uit te voeren: Leningspijplijn, Scoring, Gateway, Boekhoudintegratie, Leningenadministratie, Betalingsverwerking Soorten kredietverlening: Online, Leasing, Hypotheek, POS-kredietverlening, abonnementsproducten, kredietlijnen, islamitisch bankieren Integratie van externe fintech-diensten via API: KYC-diensten, Kredietbureaus, SMS-providers, Betalingsverwerking, Leadgeneratie, enz. Instelling van kredietproducten: volgens 134 parameters De uitgebreide functionaliteit biedt de mogelijkheid voor een snelle lancering door instellingen: vanaf 1 maand De interface is aangepast in 2 talen: Engels, Russisch Technische documentatie online beschikbaar: Meer dan 1000 pagina's Goedgekeurd industrieel transactievolume: Meer dan 3 miljoen contracten
Kredietrisico overdragen - als onderdeel van factoring

Kredietrisico overdragen - als onderdeel van factoring

Het kredietrisico overdragen? Reken op Svea! Want met factoring neemt Svea ook het kredietrisico over. Zo ben jij 100% verzekerd van je geld. En profiteer je zelfs van een 3-in-1 financiering op maat: 1. Directe betaling facturen: verkoop je facturen aan Svea. Voor 12.00 uur ingediend? Vandaag betaald! 2. Overname debiteurenbeheer: Svea beheert je debiteuren op tijd. Zo krijg jij direct extra slagkracht. 3. Géén kredietrisico: je werkkapitaal is beschermd. Want Svea draagt het risico als je klant niet betaalt of failliet gaat. De kosten van factoring zijn 2-5% per factuur. Afhankelijk van het factuurbedrag, aantal, de betaaltermijn en kredietwaardigheid van je klant. En je voldoet al met: nieuwe zakelijke facturen, voor afgeronde prestaties op kredietwaardige debiteuren. Nieuwsgierig naar factoring? Probeer het al met de facturen van 1 klant. Schakel snel met Svea.nl. Of neem direct contact met ons op via 0182 - 62 44 00 of info@svea.nl. Want op Svea kun je rekenen!
Antalya Huis-tot-Huis Verhuizingen - Antalya Verzekerde Huis-tot-Huis Verhuisdiensten Antalya Verhuizingen

Antalya Huis-tot-Huis Verhuizingen - Antalya Verzekerde Huis-tot-Huis Verhuisdiensten Antalya Verhuizingen

Antalyalı Nakliyat stelt klanttevredenheid altijd op de eerste plaats. We bieden effectieve diensten door gebruik te maken van moderne technologie, hoogwaardige materialen en ons professionele team. U kunt ons kiezen voor elke soort woningverhuizing en van huis naar huis transport; wat uw behoefte ook is, we zorgen ervoor dat uw verhuizing gemakkelijk en veilig verloopt. Elke klant is waardevol voor ons en ons doel is om aan de volledige behoeften van iedereen die een perfecte service verwacht te voldoen. Door voortdurend de laatste innovaties in de transportsector te volgen, verbeteren we onze diensten en onszelf. Antalyalı Nakliyat biedt een breed scala aan diensten. Met verschillende diensten zoals van huis naar huis verhuizing, binnenlandse en internationale transport, verhuislift, opslag van goederen, kantoormoving en beursstandverhuizing, beantwoorden we de behoeften van onze klanten. Bovendien vergemakkelijkt het aanbieden van een gratis expertise service voor de verhuizing het verhuisproces voor onze klanten.
SaaS-platform voor Microfinancieringsinstellingen

SaaS-platform voor Microfinancieringsinstellingen

De cloudgebaseerde software voor fintech-bedrijven die zich bezighouden met kredietverlening, banken, microfinancieringsinstellingen, kredietcoöperaties, leasing- of hypotheekbedrijven en pandhuizen. De SaaS-platform van Brainysoft vervult de functies van een geautomatiseerde full-cycle kredietverstrekker - van de kredietaanvraag tot de kredietondersteuning gedurende de levenscyclus en rapportage aan de toezichthouders. Functioneel automatiseert het systeem de processen van kredietverlening op afstand en op kantoor, van leasing- en hypotheekleningen, POS-kredietverlening, klantproducten op abonnementsbasis en islamitisch bankieren. Concurrentievoordelen: • De uitgebreide functionaliteit maakt een snelle start mogelijk op het gebied van implementatie - vanaf 1 maand. • Industriële transactievolumes - bewezen hoge prestaties bij een volume van meer dan 3 miljoen kredietnemers. • Antifrauduleus module. Alle functies voor het uitvoeren van het volledige proces van kredietverlening: full-cycle kredietverstrekker, beoordeling, systeem, boekhoudintegratie, kredietboekhouding. Soorten kredietverlening: online, leasing, hypotheek, POS-kredietverlening, abonnementsproducten, kredietlijnen. Financieel-technologische diensten van derden die via een software-interface worden aangeboden: financiële en technologische diensten van derden die binnen het programma worden geleverd. Instelling van het kredietproduct: volgens 134 parameters. De uitgebreide functionaliteit maakt een snelle start mogelijk op het gebied van implementatie: vanaf 1 maand. De interface is aangepast aan 2 talen: Engels, Russisch. Technologische documentatie is online beschikbaar: meer dan 1000 pagina's. Bewezen industriële transactievolumes: meer dan 3 miljoen contracten.