Fastcool R 410A koelmiddel is bewezen een beter koelmiddel te zijn dan R 22, omdat het tijdens verschillende tests een 5 tot 6% hogere energie-efficiëntieclassificatie (EER) heeft getoond in vergelijking met R-224. Dit stelt de OEM-fabrikanten in staat om compacte airconditioningapparatuur te ontwerpen, en dat is de reden waarom miljoenen compacte airconditioningsunits over de hele wereld worden verkocht waar Westron R 410A als koelmiddel wordt gebruikt. Fastcool R410A koelgas kan worden gebruikt met Polyolester (POE) en niet met minerale olie of alkylbenzeen als smeermiddel, aangezien het niet mengbaar is met koelmiddelen. POE-olie absorbeert snel vocht wanneer het aan de atmosfeer wordt blootgesteld. Daarom is het belangrijk om dit zeer voorzichtig te hanteren en langdurige blootstelling aan lucht te vermijden.
SKU:THMCA36G718716
CAS No:811 97-2
MF:CH2FCF3
EINECS No:212-337-0
Zuiverheid:99
Uiterlijk:kleurloos niet troebel
Toepassing:koelgas
Merknaam:Fastcool
Modelnummer:R410A Koelgas
De Fullgear Serie is een minerale autotransmissieolie die is ontwikkeld voor alle soorten tandwielen die onder normale omstandigheden werken. Het bevat geen extreme druk (EP) additieven, waardoor het geschikt is voor gebruik in tandwielsysteem, gesynchroniseerde transmissies en differentiëlen die niet onder hoge belasting werken.
Metal M-32 Kızak Yağı is een speciaal geformuleerd olie die superieure prestaties en bescherming biedt voor de bewegende slede en glijoppervlakken van industriële machines. Dankzij de hoge hechting, lage wrijving en uitstekende smeringseigenschappen verhoogt het de machine-efficiëntie en voorkomt het slijtage van de oppervlakken.
Cortec VpCI-337: Spray vs. Trommel.
Cortec VpCI-337 biedt twee manieren om roest te bestrijden: een 400 ml aerosol en 55-gallon vaten. Beide maken gebruik van Cortec's Vapor phase Corrosion Inhibitor (VpCI) technologie.
De aerosol is perfect voor kleine klussen. De compacte grootte maakt het ideaal voor gereedschap, onderdelen en snelle bijwerkingen. Gemakkelijk te gebruiken, richt het zich op specifieke gebieden. Geweldig voor bescherming onderweg. Bedekt tot 150 vierkante voet.
Vaten zijn voor grootschalige roestpreventie. Perfect voor apparatuur, machines en grote opslagruimtes. Toepassen door onderdompelen, spuiten of nevelen. Bedekt tot 27.500 vierkante voet per vat, wat het kosteneffectief maakt. Biedt langere bescherming (tot 24 maanden) dan de aerosol (tot 12 maanden).
Beide producten gebruiken VpCI om een beschermende laag op metaal te vormen, waardoor roest en oxidatie worden voorkomen. VpCI is niet-toxisch, niet-ontvlambaar en laat geen residu achter. Kies de aerosol voor kleine, draagbare klussen en het vat voor grootschalige, langdurige bescherming.
Het is een hoogwaardig, volledig synthetische versnellingsolie die is ontwikkeld voor gebruik in synchromesh/non-synchromesh versnellingsbakken en differentiëlen van personenauto's, zware voertuigen en grondverzetmachines die een smering vereisen op het prestatieniveau van API GL-5. Het biedt uitstekende prestaties gedurende alle vier seizoenen dankzij de hoge viscositeitsindex. Terwijl het schakelen vergemakkelijkt bij zeer lage temperaturen, biedt het ook hoge smering en weerstand tegen oxidatie bij zeer hoge temperaturen. Het biedt bescherming tegen slijtage, zelfs onder plotselinge belasting, dankzij de uitstekende drukken (EP) eigenschap, en verlengt de levensduur en minimaliseert de onderhoudskosten.
Het gekookte kwartelsei is een gourmetproduct dat klaar is voor consumptie, perfect voor hapjes, salades en gourmetgerechten. Dit product biedt een unieke culinaire ervaring, met een delicate smaak en een aantrekkelijke presentatie die elk menu verbetert. Dankzij het gebruikte kook- en pelproces behoudt het ei zijn uiterlijk, geur en smaak, wat een superieure kwaliteit in elke hap garandeert.
Beschikbaar in verpakkingen van 170 stuks, is het gekookte kwartelsei een ideale keuze voor chefs en koks die op zoek zijn naar exclusieve en hoogwaardige ingrediënten voor hun culinaire creaties. De veelzijdigheid en het gebruiksgemak maken het een essentieel onderdeel voor elk etablissement dat innovatieve en heerlijke gerechten aan zijn klanten wil aanbieden.
Freeze R404a Koudemiddel is een HFC-mengsel dat veel wordt gebruikt in koeltoepassingen met lage en gemiddelde temperaturen, zoals die in commerciële koeling. Hoewel het de algemeen aanvaarde vervanger van CFC R502 is geworden, staat R404A onder grotere druk vanwege zijn hoge Global Warming Potential, wat leidt tot een verhoogde focus op alternatieven met een lagere GWP, zoals R407A, R407F en R442A. R404A is geschikt voor gebruik in nieuwe apparatuur als vervanging voor oudere R502-toepassingen. Het kan ook worden gebruikt om enkele oude R22-systemen te retrofitteren met een oliewissel. Gefabriceerd en geleverd volgens internationaal erkende normen.
SKU:TH043YCKT13755
MF:CH2FCF3
EINECS No:212-377-0
Zuiverheid:>99,5%
Verpakking:30L3/13.6KG
Vloeistofdichtheid:1291.2kg/m2
Modelnummer:R404a
Uiterlijk:r134a gascilinder, kleurloos en t
R600 koelmiddel degradeert niet en beschadigt de compressor en andere onderdelen van de condensatie-eenheid of koelunit omdat het geen onzuivere stoffen bevat. De algehele fysieke eigenschappen zijn ook zeer standaard. R600a koelmiddel heeft een moleculair gewicht van 58,1. -11,7 °C kooktemperatuur. 135 °C kritische temperatuur en 0 °C van glijtemperatuur. De mogelijkheid dat R600a koelgas zich mengt met olie is zeer laag, aangezien er een uitstekende aanpassing is met olie en smeermiddelen.
SKU:TH89ECCXK18666
CAS No:811-97-2
MF:C4H10
EINECS No:200-857-2
Kwaliteitsnorm: Industriële Kwaliteit. Reagentia Kwaliteit
Zuiverheid: meer dan 99,9%
Toepassing: koeling
1,1-Dichloor-1-fluorethaan is een haloalkaan met de formule C2H3Cl2F. Het is een van de drie isomeren van dichloorfluoroethaan. Het wordt voornamelijk gebruikt als koelmiddel onder de namen R-141b of HCFC-141b. R1410 koelmiddel is ook een schuimmiddel als alternatief voor CFC-11. en precisieKoelmiddel R-141b. Gebruikt voor het reinigen van koelsystemen, het wordt over het algemeen gebruikt bij het vervangen van een verbrande compressor, slechte olie of onzuiverheden binnen het systeem. We kunnen verzendingen maken op kosten van de koper.
SKU:THNP65D5H18911
MF:CH3CCl2F
EINECS No:4438719
Kwaliteitsnorm: Industriële Kwaliteit
Zuiverheid: >99,9%
Vochtigheid PPm: <50
Kookpunt C: -26,1
Moleculaire Gewicht: 102,03
Kritieke Temperatuur C: 101,1
Kritische Druk Mpa: 4,05
GWP: 0,13
Het is synthetische motorolie, die wordt bereid door geavanceerde technologische additiefpakketten toe te voegen aan synthetische basisoliën. Het is geschikt voor alle soorten benzine- en dieselpersonenvoertuigen.
Kenmerken en Voordelen
• Het biedt besparingen op brandstofkosten en een lange levensduur dankzij de uitstekende viscositeitscontrole.
• Het biedt extra bescherming tegen corrosie door speciale additieve componenten die het bevat, en behoudt zijn prestaties onder alle soorten bedrijfsomstandigheden.
• Het vergemakkelijkt de werking bij koude temperaturen door zijn viscositeit bij lage temperaturen.
Het is een extra hoog presterende dieselmotorolie die helpt de levensduur van de motor te verlengen in de meest extreme on- en off-highway toepassingen, terwijl het uitstekende prestaties levert in moderne, krachtige, low-emissie motoren, inclusief die met uitlaatgasrecirculatie (EGR) en nabehandelingssystemen met dieseldeeltjesfilters (DPF) en dieseloxidatiekatalysatoren (DOC). Het is een unieke formulering die de nieuwste technologie in dieseladditieven combineert om superieure slijtagebescherming, anti-corrosie, anti-oxidant bescherming en uitzonderlijke roetcontrole te bieden. Deze unieke mix bevat synthetisch versterkte basisoliën om de duurzaamheid van de motor en de oliebestendigheid bij hoge temperaturen te verbeteren.
Het is een hoogwaardig, volledig synthetische versnellingsolie die is ontwikkeld voor gebruik in synchromesh/non-synchromesh versnellingsbakken en differentials van personenauto's, zware voertuigen en grondverzetmachines op prestatie-niveau van API GL-5. Het biedt uitstekende prestaties gedurende alle seizoenen dankzij de hoge viscositeitsindex. Terwijl het schakelen vergemakkelijkt bij zeer lage temperaturen, biedt het ook hoge smering en weerstand tegen oxidatie bij zeer hoge temperaturen. Het biedt bescherming tegen slijtage, zelfs onder overmatige belasting door de eigenschap van hoge druk (EP), en verlengt de levensduur van versnellingssystemen en minimaliseert onderhoudskosten.