De communicatie tussen een bedrijf en externe partijen moet worden benadrukt. Het speelt een belangrijke rol voor het imago van het merk. Nosycom is een bureau dat gespecialiseerd is in telefonische callcenters, met rijke en diverse vaardigheden. Laten we samenwerken aan de verbetering van uw klantenservice.
Vénitienne nieuwe – Binnenstore
La Vénitienne biedt al meer dan 30 jaar een compleet assortiment op maat gemaakte zonweringen aan een professionele klantenkring. Meer dan 1000 installateurs, monteurs en groothandels door heel Frankrijk. We ontwerpen, fabriceren en assembleren onze producten in Jarnac (Charente).
Opgericht in 1987, heeft La Vénitienne geprofiteerd van de expertise van trouwe teams en van een recente en efficiënte productieomgeving om een hoogwaardige fabricage en een onberispelijke reactietijd te bieden. Altijd op zoek naar verbetering van onze producten en de tevredenheid van elke klant. We worden vandaag de dag nationaal erkend voor onze deskundigheid en onze reactietijd.
Voor binnen- en buitententoonstellingen - Wij nemen de bouw van tentoonstellingsstands op ons en bieden ook de mogelijkheid om de benodigde apparatuur voor tentoonstellingsruimtes en evenementen te huren.
Onze ervaring in de bouwsector stelt ons in staat om speciale constructies te ontwerpen en te realiseren, waarbij we ons committeren aan directe en uitstekende service, de betrouwbaarheid van de materialen en het naleven van de vastgestelde tijdschema's en budgetten.
Professionele vertaaldiensten, beëdigde vertalingen en interpretatie in meer dan 50 taalkombinaties.
Professionele ontwerp- en opmaakdiensten voor technische, commerciële documenten en websites.
Professionele ondertitelingsdiensten voor video en transcriptie van audio.
Technische, juridische, commerciële, medische, wetenschappelijke en algemene vertalingen.
Nosycom is een ervaren bureau op het gebied van telefonische permanentie en offshore invoer. Als u uw telefonische secretariële diensten wilt uitbesteden, aarzel dan niet om Nosycom in te schakelen. MKB's en kleine bedrijven kunnen profiteren van kwalitatieve en efficiënte telefonische ontvangstservices. Het imago van uw bedrijf wordt bepaald door uw eerste contact met de klant.