Producten voor neti-kanoplossing (2)

ISO 27001 - ISO 27001 Informatiebeveiligingsmanagementsysteem

ISO 27001 - ISO 27001 Informatiebeveiligingsmanagementsysteem

Het ISO 27001-systeem is gericht op de bescherming van niet alleen persoonlijke gegevens, maar van alle gegevens van de onderneming. Daarnaast beschermt het systeem allerlei soorten informatie in verschillende vormen, inclusief online informatie en papieren gegevens. Een belangrijk punt hierbij is dat het topmanagement erin gelooft en het zich eigen maakt, en dat alle medewerkers deelnemen. In het ISO 27001-systeem is risicobeoordeling centraal. De risicobeoordelingsactiviteiten omvatten een reeks activiteiten om risico's te behandelen, te voorkomen, te beheren en te verminderen. Deze activiteiten moeten geoptimaliseerd worden op basis van de risicovoorwaarden en doelstellingen van de onderneming. Om de effectiviteit van risicobeoordelingen te waarborgen, is voortdurende verbetering noodzakelijk.
UFI / PCN - UFI (Unieke Formule Identificator) Unieke Formule Identificator

UFI / PCN - UFI (Unieke Formule Identificator) Unieke Formule Identificator

In de EU is vanaf 2021 een nieuw etiketonderdeel vereist op bepaalde productetiketten, namelijk een 16-cijferige code die bekend staat als de unieke formule-identificator (UFI). Importeurs en downstreamgebruikers die dergelijke producten op de markt brengen, zullen specifieke productinformatie, inclusief de UFI, moeten verstrekken voor het gebruik door de antigifcentra. Hulpmiddelen en ondersteuning voor het genereren van UFI's zijn beschikbaar op de ECHA-website van de antigifcentra. WAT IS UFI? De unieke formule-identificator, afgekort als UFI, is een code die vereist zal zijn op het etiket van uw producten die een gevaarlijke mengsel bevatten. Naast de UFI moet u ook andere informatie verstrekken over uw mengsel en relevante producten voor gebruik door de antigifcentra, zoals samenstelling, handelsnaam, kleur, verpakking, productcategorie en toxicologische informatie. De UFI is bedoeld om een duidelijke verbinding te leggen tussen het product dat u op de markt brengt en de informatie die u verstrekt.