WERELDWIJD, SNEL, PROFESSIONAL EN ABSOLUUT TRANSPARANT
Naast uitgebreide consultatie beoordelen we vooraf de kansen op succes voor uw uitstekende internationale vorderingen en schakelen indien nodig onze experts ter plaatse in om uw eisen snel te realiseren. We fungeren als tussenpersonen tussen u en uw klant, waarbij we hen benaderen in hun moedertaal en denkwijze. Dit vergroot de kans op succes aanzienlijk en voorkomt in de meeste gevallen een tijdrovende en kostbare procedure.
Wij leveren software voor het beheren van risicomanagement op het gebied van cyberbeveiliging. Ook voor algemeen risicomanagement.
Wij kunnen processen digitaliseren - interne audits, risicomanagement, GRC, enz.
Met het concept "JOB-CAR" is de werkgever beschermd tegen de gebruikelijke problemen die gepaard gaan met een leaseovereenkomst en de arbeidsovereenkomst voor terbeschikkingstelling. De werkgever is vrijgesteld van de aansprakelijkheid van de houder en alle kostenrisico's. De boekhoudplicht volgens IFRS 16 vervalt. De afhandeling van schadegevallen en de facturering van onderhoudskosten en brandstofverbruik gebeurt rechtstreeks tussen AMS en de werknemer.
De voordelen op een rij:
- geen houderaansprakelijkheid voor de werkgever
- geen leaseverplichting voor de werkgever
- geen afwenteling van de materiële en prijsrisico's
- geen arbeidsrechtelijke risico's
- geen kosten bij beëindiging van het recht op loon
- geen meerkosten bij vervroegde beëindiging van het contract
- geen boekhoudplicht volgens IFRS 16
- geen CO2-boekhoudplicht volgens Scope 3
Bedrijfs- of dienstauto voor alle medewerkers? Met ons leaseconcept voor JobCar en een salarisomzetting is dat geen probleem. De werkgever houdt de leasebetalingen, die hij aan AMS betaalt, in op het bruto-salaris van de werknemer. Als er geen salarisinhouding mogelijk is, vervallen de leasebetalingen. De werkgever wordt nooit achteraf belast. Ook niet bij verhoogde slijtage of kilometrage, bij schade of bij vervroegde beëindiging van het contract of teruggave. De afhandeling van storingen gebeurt uitsluitend tussen AMS en de werknemer.
Anfix is een cloudgebaseerd platform voor bedrijfs- en boekhoudbeheer, ontworpen om het dagelijks leven van mkb's, zelfstandigen en boekhoudprofessionals te vergemakkelijken. Met een intuïtieve interface en geavanceerde tools stelt Anfix gebruikers in staat om de boekhouding, facturering en financiën efficiënt en veilig vanaf elke locatie te beheren.
Onder de belangrijkste kenmerken valt de automatisering van repetitieve taken zoals het aanmaken van facturen, bankafstemming en het genereren van financiële rapporten, wat helpt om tijd te besparen en menselijke fouten te verminderen. Het platform is ontworpen om te voldoen aan fiscale regelgeving en biedt actuele informatie in real-time, waardoor gebruikers volledige controle hebben over hun inkomsten en uitgaven.
Bovendien biedt Anfix tools voor samenwerking met boekhouders, waardoor het uitwisselen van informatie wordt vergemakkelijkt en de communicatie in het boekhoudproces wordt vereenvoudigd. Met de focus op eenvoud en flexibiliteit is Anfix een ideale oplossing geworden voor degenen die de efficiëntie van hun boekhoudkundige en administratieve processen willen verbeteren, zonder technische complicaties.
Samenvattend combineert Anfix technologie en ervaring om een geïntegreerde oplossing voor bedrijfsbeheer in de cloud te bieden, waarmee bedrijven weloverwogen beslissingen kunnen nemen, hun middelen kunnen optimaliseren en met vertrouwen kunnen groeien.
Wij adviseren u uitgebreid en praktijkgericht over gegevensbescherming.
In het kader van onze gegevensbeschermingsadvies ontwikkelen we samen met u bedrijfsprocessen die voldoen aan de privacywetgeving. Hiervoor ontwikkelen we oplossingen zonder onnodige extra inspanning, waarmee u, in overeenstemming met alle wettelijke vereisten op het gebied van gegevensbescherming, uw doelen efficiënt kunt bereiken.