Gemini: technologie en personalisatie. De meerlaagse, met hars gecoate beukenhouten frame creëert elegante afwerkingen. De lattenbodem en de TSS verhogen de schoonheid van dit bedframe.
Alle lattenbodems kunnen in twee verschillende hardheden worden ingesteld. In het schoudergebied en de rugzone van het bed zorgt de TSS voor 360° oscillatie en een onafhankelijk effect voor elk afzonderlijk element.
Veel latten zijn bedekt met melaminepapier en hun bijzondere textuur resulteert in minder contact tussen de matras en de latten, wat de ventilatie verhoogt.
Het schouder- en ruggebied is uitgerust met TSS, een onafhankelijk en verstelbaar ophangingssysteem dat je in staat stelt de rigiditeit aan te passen en in te spelen op de behoeften van het lichaam. Hardheidsaanpassing: In de lendenregio is het bedframe gemaakt met een speciaal systeem van dubbele latten en schuifregelaars die werken om de hardheid te reguleren.
De botsauto's van Bertazzon zijn ontworpen om te worden bediend op een geschikte stalen vloerbaan, omgeven door een bumperprofiel.
Alle auto's zijn uitgerust met een opgeblazen rubberen bumper rondom de omtrek, speciaal ontworpen om de impact tussen voertuigen en met de omheining te verminderen.
Deze voertuigen hebben een capaciteit van twee passagiers elk en zijn uitgerust met vaste veiligheidsgordels.
De aandrijving bestaat uit een door Bertazzon zelfgemaakte gepatenteerde koppelingsloze gelijkstroommotor die werkt op een variabele spanning van 60-110 Volt. Een laagspanningsmotor is ook beschikbaar voor "Vloer stroomafname" installaties.
Zitplaatsen: 2 Passagiers
Motor: DC Elektrische Motor 60-110V (25-50V Vloerafname)
Rijvermogen: 0,8 kW
Verlichting: 0,3 kW
Token capaciteit: 15 N (3,3 Lbs)
Bandendruk: 1,8 bar
Totaal gewicht: 2,2 kN (480 Lbs) Leeg
Frontale ballistische bescherming: plaat van composietmateriaal; - Frontale ballistische bescherming: - Dichtheid Kg/Mq. +/- 5% 40Kg. Referentie EN ISO 2286-2
Alumina+PE Plaat: 2,900 Kg
Siliciumcarbide Plaat: 2,650 Kg