... bevoorrading garanderen, terwijl ze de risico's die verband houden met de toeleveringsketen verminderen.
Bovendien helpt de leveranciersbeheer bedrijven om gunstige voorwaarden te onderhandelen en hun kosten te optimaliseren. Deze service is essentieel voor bedrijven die hun leveranciersnetwerk willen versterken en een effectief beheer van hun aankopen willen waarborgen. Dankzij een proactieve en strategische aanpak kunnen bedrijven hun concurrentievermogen en winstgevendheid verbeteren.
De leveranciersonderhandelingsdienst is gericht op het verkrijgen van de beste inkoopvoorwaarden bij leveranciers. Door het aanbieden van onderhandelings- en evaluatietools stelt deze dienst bedrijven in staat om hun besparingen te maximaliseren, terwijl de kwaliteit van producten en diensten behouden blijft. Bedrijven kunnen zo hun relaties met leveranciers versterken en een constante en kwalitatieve bevoorrading garanderen.
Bovendien helpt de leveranciersonderhandelingsdienst bedrijven om hun kosten te optimaliseren en hun winstgevendheid te verbeteren. Deze dienst is essentieel voor bedrijven die hun operaties willen stroomlijnen en hun winstgevendheid willen maximaliseren. Dankzij een proactieve en strategische aanpak kunnen bedrijven hun concurrentievermogen en positie op de markt verbeteren.
Wdb Expo stelt u een gekwalificeerd en getraind team ter beschikking om een soepel verloop van uw projecten te waarborgen. Onze expertise in teammanagement garandeert een effectieve en harmonieuze samenwerking.
Negocept is uw vertrouwde partner voor internationaal goederenvervoer vanuit China. Wij bieden complete en op maat gemaakte diensten om de gehele supply chain te beheren, van de fabriek tot de eindbestemming. Dankzij onze expertise en strategische partnerschappen optimaliseren we de kosten en zorgen we voor een efficiënte afhandeling van het transport van uw producten, of het nu gaat om zee-, lucht- of spoorvervoer.
Topbeveiliging voor uw processen
Kwaliteit is geen toeval. Profiteer van de hoogste procesbetrouwbaarheid, van het idee tot de ontwikkeling tot het eindproduct. Meer dan 14 jaar ervaring, intensieve knowhow op het gebied van gasvulling en gekwalificeerde medewerkers vormen de basis voor succesvolle toepassingen. Als team werken we eraan om u te inspireren - met competentie, betrouwbaarheid en kwaliteit.
Kwaliteitsmanagement met de nieuwste technologie
Een continu kwaliteitsmanagement documenteert alle processen: Uw bestellingen worden beheerd door het ERP-systeem, Microsoft AX, alle kwaliteitsgerelateerde gegevens worden opgeslagen in Share Point-bibliotheken voor veilige opslag, evaluatie en documentatie. Bijna het gehele kwaliteitsmanagement is IT-gebaseerd. Koppelingen naar eigen softwareontwikkelingen maken externe verbindingen met kwaliteitsgerelateerde gegevens mogelijk - de hoogste transparantie voor u en uw processen.
Gedocumenteerd
Betrouwbare batchtraceerbaarheid: consistent, van de bron tot de fles. Onze momenteel unieke cilinderdatabase slaat alle import
Externe ondersteuning voor het uitvoeren van uw audits, GAP-analyses en assessments. Ook beschikbaar als remote audits. Neem contact met ons op.
Als onafhankelijke derde partij voeren wij interne audits, GAP-analyses en assessments in uw bedrijf uit. We controleren de normconformiteit van uw managementsysteem, helpen bij het optimaliseren van uw processen en controleren in leveranciersaudits de betrouwbaarheid van uw leveranciersketen. Met de resultaten van onze praktijkgerichte dienstverlening kunt u direct beginnen met het verbeteren van uw managementsysteem en uw werkprocessen.
Onze experts helpen uw bedrijf de meest geschikte variant van logistieke oplossingen te kiezen, op basis van de analyse van gegevens en projectparameters, rekening houdend met de zakelijke taken in de geselecteerde markt.
Zoekt u leveranciers voor staalconstructies uit Centraal- of Oost-Europa (CEE-regio)?
Wij vinden de juiste aanbieder voor u – gratis en vrijblijvend!
Zo werkt het:
1. Beschrijf uw project en uw eisen aan de leverancier.
2. Een technicus zal uw aanvraag beoordelen en mogelijke leveranciers contacteren.
3. Wij vragen offertes aan bij maximaal 3 onafhankelijke gekwalificeerde leveranciers.
4. U kunt direct bij de leveranciers bestellen.
Indversis heeft aan 20 projecten gewerkt.
Onze ervaring in business development in India biedt ons kennis en zekerheid om bedrijven te ondersteunen in de introductie- en consolidatiefase op de Indiase markt.
Onze missie is om onzekerheid, tijd en kosten te verminderen, door wendbaarheid en oplossingen te bieden om fouten te voorkomen die voortkomen uit gebrek aan kennis en ervaring.
SRM.Net stelt u in staat om al uw leveranciersrelaties systematisch te beheren op basis van vrij definieerbare harde en zachte feiten, betekenisvolle kerncijfers en actuele gegevens.
Door IT-ondersteunde, directe toegang tot het douanesysteem voldoen wij aan uw behoeften op een economische, veilige en efficiënte manier.
Exportaangifte (AES)
Importafhandeling (ATLAS)
Fiscale vertegenwoordiging (§22a ff. UStG)
Verhuizingsgoederenafhandeling
Organisatie van douanecontroles
Opstellen van preferentiedocumenten (EUR 1)
Transitprocedures (NCTS)
Ons team bij Easybuyrpc is gespecialiseerd in het ondersteunen van de import van goederen uit China. We begrijpen de uitdagingen die gepaard gaan met het vinden van een betrouwbare en kwaliteitsvolle leverancier in China. Daarom zijn we hier om u te helpen.
Onze expertise in de sector en onze aanwezigheid ter plaatse in China stelt ons in staat om voor u de beste fabrieken te vinden voor de productie van uw volgende product. We werken nauw samen met onze partners om de kwaliteit van uw producten te waarborgen, van begin tot eind.
We kunnen u ook helpen met kwaliteitscontrole in China, het internationale transport van uw goederen vanuit China, monstername en productieopvolging.
Bij Easybuyrpc zijn we vastbesloten om uw importproces te vergemakkelijken en u een zorgeloze aankoop in China te garanderen. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie over onze diensten.
De elementen van leveranciersmanagement omvatten in wezen leveranciersselectie, beoordeling en ontwikkeling. Daarnaast zijn er aspecten van risicomanagement en een geschikte toolondersteuning. We ontwikkelen samen met u de systematiek, implementeren deze en behalen al in het project de eerste echte resultaten.
Ons logistiek concept biedt u maximale veiligheid en ontlasting. Voor flexibele en vraaggestuurde verzendbeheersing maken we gebruik van een verscheidenheid aan logistieke modellen zoals WoW, VMI, vrachtwagentracking, pendelverpakkingen of interne opslag.
Wij leveren uw goederen op de dag nauwkeurig. Zonder als en maar.
Volautomatische assemblagelijnen voor contactsystemen
Ontwerp en constructie van volautomatische assemblagelijnen voor contactsystemen, batterijbeheer en vergelijkbare componenten met SolidEdge en SolidWorks.
Van nul naar held in inkoop- en supply chain-diensten namens onze klanten, inclusief:
Analyse van de inkoopmarkt & Sourcing
Validatie en ontwikkeling van technische specificaties
Inkoopplanning en strategie
Waarde-engineeringstudie om het doel onder budget te halen.
Voorbereiden van RFP/RFQ-pakketten, met inbegrip van zowel technische als commerciële vereisten
Uitgeven van de RFP/RFQ-pakketten aan de leveranciers en tijdige verzameling van biedingen
Reageren op verduidelijkingen voor en na indiening
Formuleren van de commerciële biedingsbeoordeling en aanbeveling om te schatten, om te selecteren en te onderhandelen, en voor toewijzing
Herstellen van de betalingsvoorwaarden in overeenstemming met de financiële normen van de klant.
Contracteren van leveranciers en contractbeheer
Voorbereiding van ''Inkoop Cashflow'' binnen het kader van betalingsvoorwaarden
Definitie en implementatie van kwaliteitsborging en inspectie
Organisatie van transport en inspectie
Logistiek beheer
Om korte levertijden voor onze klanten te realiseren, hebben we in 2010 een magazijn gebouwd en daarmee ons dienstenportfolio voor onze klanten uitgebreid.
We zijn hierdoor in staat om binnen 24 uur na aanvraag de goederen te leveren.
Vasileiadis Shipping Agency biedt diensten voor supply chain management aan, waaronder het ontwerpen van logistieke processen en het vinden van transportbedrijven en 3PL. De diensten voor supply chain management zorgen voor een soepele en efficiënte overdracht van uw ladingen, met als doel de efficiëntie en winstgevendheid te verhogen.
Een paar woorden over ons…
Hago-Tec GmbH, gevestigd in de regio Würzburg, biedt zijn klanten als DIN ISO 9001:2015 gecertificeerde industriële dienstverlener een uitgebreid productassortiment in de regio Mainfranken aan.
De industriële diensten richten zich op kwaliteitsdiensten voor de auto-industrie, logistieke diensten voor de productie-industrie, evenals fulfillment en e-commerce diensten voor start-ups en natuurlijk ook voor volwassen bedrijfsformaten, die op de afzonderlijke pagina's verder worden beschreven.
Met onze hulp vermindert u uw klachten-, voorraad- en loonkosten en kunt u zich volledig concentreren op uw kerncompetenties. Ons kwaliteitsmanagement richt zich op een langdurige zakelijke relatie met onze klanten en hun leveranciers.
De QAD Supplier Relationship Management-oplossing voor het beheer van leveranciersrelaties biedt fabrikanten en hun leveranciers een uniek toegangspunt om de communicatie in real-time te vergemakkelijken, de processen in de supply chain te verbeteren en de risico's van inkomende leveringen te verminderen. Deze oplossing verbetert naast het beheer van de kwaliteit van leveranciers ook het contractbeheer en de prestaties van leveranciers.
Inkoop (of procurement) houdt in dat een bedrijf de producten en/of diensten aanschaft die nodig zijn voor zijn werking. De inkoop moet regelmatig zijn (voorraadbeheer) en moet de prijzen beheersen (inkoopbeleid). De functie van inkoop is een sleutelcomponent van de concurrentiekracht van een bedrijf door de impact die het kan hebben op de productiekosten.
De supply chains vertalen zich in de omzetting van aanvragen (behoeften) naar vaste inkooporders en het volgen van de leveranciers tot aan de levering van de producten, in overeenstemming met de voorwaarden van het inkoopcontract. Het uitvoeren van het proces voor de functie "inkoop" houdt in dat er een formele aanpak wordt gevolgd door de taken of operaties van elke stap in het inkoopproces uit te voeren.
Sourcing richt zich op het zoeken, lokaliseren en evalueren van leveranciers door middel van zorgvuldige prospectie.
De sourcingmodule, gericht op de voedingsmiddelenindustrie, maakt het mogelijk om leveranciers, grondstoffen en verpakkingen te registreren en technische gegevens vast te leggen via het leveranciersportaal. Nieuwe artikelen worden onderworpen aan een collaboratief validatieproces dat automatisch wordt beheerd door workflows. In geval van wijzigingen worden de artikelgegevens eenvoudig bijgewerkt en zijn ze beschikbaar voor de formulering van producten. De sourcingmodule stelt gebruikers in staat om het inkoopreferentiekader te creëren en te beveiligen.
PAXLY zorgt voor duidelijke zichtbaarheid en biedt u diepgaande inzichten in uw verpakkingsgegevens. Dit geeft u maximale controle en optimalisatiemogelijkheden.
BIM – Het Bossard Inventory Management maakt het mogelijk om leveringen te bundelen bij het C-onderdelenbeheer, zodat C-onderdelen van Bossard en derden gelijktijdig kunnen worden verwerkt.
Bossard biedt verschillende Kanban-systemen aan. Of het nu gaat om Bossard SmartBin, 2bin, Code, SmartCard of een combinatie van deze systemen, het kan worden toegepast, zodat het perfect kan worden afgestemd op de specifieke klantbehoeften. SmartBin is vooral geschikt voor het C-onderdelenbeheer.
Wanneer de minimumvoorraad is bereikt die een herbestelling vereist, worden de gegevens automatisch uitgelezen en door Bossard naar de betreffende leverancier gestuurd, die in het C-onderdelenbeheersysteem is geïntegreerd.
De C-onderdelenleveranciers bereiden de gewenste leverhoeveelheden voor en labelen deze volgens de opslaglocatie van de klant.
Bossard verenigt de goederenstroom en stelt een verzamelfactuur op. De levering vindt plaats op de gebruiksplaats of de goederenontvangst.
Wij realiseren projecten snel en zonder kwaliteitsverlies. U heeft kortlopende projecten, wat helpt om de kosten te verlagen en een snelle return on investment te behalen.
Neem contact met ons op voor een eerste gesprek!
Onze projecten combineren vaak technische en regelgevende vraagstukken:
• Technologie & technologieoverdracht (aanpassen, verbeteren van technologieën)
• productie optimaliseren
• Kwaliteitsprojecten (Quality by Design "QbD", Process Analytical Technology "PAT", testontwerpen, validaties, kwalificaties)
• korte doorlooptijden in de administratie
• verbeteren van de toeleveringsketen
Wij optimaliseren de toeleveringsketens, ontwikkelen leveranciers, rondom/met:
• verkorten van de "lead times".
• de leverancier reageert snel
• uitbreiden van de leveranciersbasis
• nieuwe leveranciers vinden
• productie verplaatsen
Wij nemen technische projecten op ons zoals:
• "Scale up" in de biotechnologie
In het kader van de AMOA waarborgen we alle stappen van ontwerp, bouw en implementatie die betrokken zijn bij projecten voor de herstructurering van informatiesystemen op basis van softwarepakketten:
- De definitie van het masterplan, ondersteuning bij de keuze van de oplossing, organisatie van het project en impactanalyse van het project die specifiek zijn voor de ontwerpfase
- Assistentie aan de afdelingen bij de implementatie van de oplossing (beheer van de relatie met de integrator, formulering van de behoeften, ondersteuning bij de acceptatietests, opstellen van functionele specificaties, training van gebruikers) evenals de voorbereiding van de dagelijkse werking (organisatie van de functionele administratie en interne ondersteuning, keuze van de onderhoudsdienstverlener)
- Het opstellen van een evaluatie en het terugkoppelen van een ervaringsoverzicht in de post-projectfase
ITECO Oilfield Supply Group is gekwalificeerd om Raamovereenkomsten te beheren namens onze klanten. Dit verwijdert de verantwoordelijkheid voor OCTG-beheer van de Operator.
Een typische Raamovereenkomst (Leveringsovereenkomst) zou de volgende elementen omvatten:
- Initiële boorplanning in samenwerking met de klant
- Aankoop van buizen voorafgaand aan de boorbehoefte
- Opslag en beheer van buizen, hetzij op onze eigen locatie of op de door de klant gekozen locatie
- Inspectie van buizen vóór levering aan de klant
- Bundeling en uitladen van buizen
- Fabricage van accessoires en afwerkings 'apparatuurjuwelen'
- Verzameling en opslag van documentatie die verband houdt met het project voor latere indiening bij de klant
- Reparatie en renovatie
- Herbevoorrading
- Beheer van restanten en verwijdering om de kosten voor de operator te minimaliseren
- Wereldwijde inkoopcapaciteit voor niet-contractuele 'specials'
Registratie van merken en logo's voor bedrijven
SCM (supply chain management)
CRM
Managementtrainingen
Ondersteuning bij PNRR-aanbestedingen en financiering voor bedrijven en de overheid
Management- en organisatorische ondersteuning voor bedrijven en de overheid in het kader van PNRR