Diverse IT-diensten, waaronder: advies over organisatie, IT-technologie en software, loon- en contractwerk in de IT-sector, databeveiliging, en nog veel meer...
Ondersteuning voor online portalen en IT-diensten
Voor digitale klantenportalen en IT-diensten of interne ondersteunings- en adviesplatforms is het van belang dat onze servicedesk zijn beloftes waarmaakt: het aanpakken van vragen en problemen, gebruikers een veilig gevoel geven en oplossingen organiseren. Gewoonlijk wordt er al bij het eerste contact, door het gebruik van FAQ's of remote desktopverbindingen, direct een oplossing gevonden. Als Single Point of Contact houden we alle processen in de gaten tot het probleem is opgelost.
De software herkent barcode-standaarden zoals GS1, HIBC, Industrie, enz., extraheert en verwerkt de gegevensinhoud en levert deze voorbewerkt, specifiek afgestemd op de vereisten van uw systeem.
Service en ondersteuning voor Smart Energy-klanten
Al 30 jaar ondersteunen wij bedrijven in de energiemarkt met op maat gemaakte diensten. De energiebranche is als het ware een onderdeel van onze bedrijfs-DNA. Maak gebruik van onze ervaring voor verkoop- en aftersalesdiensten, evenals voor technische remote support op de markt voor hernieuwbare energie, zoals voor e-mobiliteitsaanbiedingen, smart home-oplossingen, hernieuwbare energie-invoeding of energieopslag.