Onze siliconen turboladerslangen zijn ideaal voor verbindingen tussen motoronderdelen van het intercoolsysteem. Ze zijn verkrijgbaar in verschillende rechte, gevormde of gebogen vormen. De gebogen vormen zijn nodig wanneer er tijdens de installatie of werking lichte uitlijnfouten optreden. De slangen zijn flexibel genoeg om de trillingen als gevolg van uitlijnfouten/compressies/3-axiale bewegingen te weerstaan.
Ook turboslangen met metalen aansluitingen en geperste uiteinden kunnen op uw wensen worden ontwikkeld.
URM beschikt over een eigen testbank voor levenscyclus testen van de slangen (cyclische drukken tussen 0 en 3 bar, bij temperaturen tot 220 °C, binnen en buiten de slang.)
De turboslangen zijn ideaal voor verbindingen tussen motoronderdelen van het intercoolsysteem.
•Installatie en Configuratie van Servers: Implementatie en configuratie van fysieke en virtuele servers om te voldoen aan de behoeften van het bedrijf.
•Virtualisatie: Gebruik van virtualisatietechnologieën zoals VMware of Proxmox om het gebruik van hardwarebronnen te optimaliseren.
•Opslagoplossingen: Implementatie van betrouwbare opslagoplossingen, inclusief netwerkopslag (NAS) en SAN-netwerkopslag.
•Back-up en Herstel van Gegevens: Configuratie van back-upsystemen om de beschikbaarheid en het herstel van gegevens te waarborgen.
•Migratie naar de Cloud: Overgang naar publieke cloudomgevingen (AWS, Azure, Google Cloud) of private clouds.
•Oplossingen voor Hoge Beschikbaarheid: Implementatie van oplossingen voor hoge beschikbaarheid om de continuïteit van de operaties te waarborgen.
•Beheer van Besturingssystemen: Beheer van besturingssystemen zoals Windows Server, Linux, Unix, enz.
•Beheer van Directory Services
De voertuigkerende constructies combineren hoge veiligheidseisen met een modern design, waardoor ze geschikt zijn voor omgevingen met specifieke esthetische criteria. De extreem lage krachtoverdracht naar de brug maakt ons gamma ideaal voor herstellingen van oude bruggen.
Onze road barriers zijn beschikbaar in diverse performantielevels, nl. H2 en H4b, en in verschillende werkingsbreedtes,
nl. W2, W3, W4 en W5, volgens norm NBN EN 1317. Door de verschillende afmetingen en voordelige krachtoverdrachten kunnen we steeds de gepaste oplossing bieden.
Onze siliconenslangen voor turboladers zijn ideaal voor verbindingen tussen op de motor gemonteerde laadluchtkoelsysteemonderdelen. Ze zijn verkrijgbaar in meerdere varianten recht, voorgevormd of gedraaid, zoals gevraagd door de klant. De gedraaide varianten zijn nodig wanneer er sprake is van een licht afwijkende uitlijning tijdens de montage of de werking. De slangen zijn voldoende flexibel om de trillingen veroorzaakt door deze uitlijningsafwijkingen/compressiebewegingen/3assige bewegingen op te vangen.
Turboladerslangen worden uitgevoerd met metalen fittingen en opgekrimpte uiteinden, tevens kunnen ze volgens uw vereisten worden ontworpen
. URM beschikt over een eigen proefstand voor het testen van de levensduur van de slangen (cyclische drukken tussen 0 en 3 bar, bij behoud van een temperatuur tot 220 °C zowel binnenin als buiten de slang).
Turboladerslangen zijn ideaal voor verbindingen tussen op de motor gemonteerde laadluchtkoelsysteemonderdelen.
Een efficiënt computersysteem vereist een betrouwbaar en stabiel netwerk. Zo hebt u altijd toegang tot uw bronnen, applicaties en bestanden. En dit op een veilige manier.
De stalen voertuigbeveiligingssystemen combineren hoge veiligheidsvereisten met modern design, waardoor ze geschikt zijn voor omgevingen met specifieke esthetische criteria. De extreem lage krachtoverdracht op de brug maakt ons productassortiment ideaal voor de renovatie van oude bruggen.
Onze geleiderails en veiligheidsbeveiligingssystemen zijn verkrijgbaar in verschillende prestatieniveaus, namelijk H2 en H4b, evenals in verschillende werkbreedtes zoals W2, W3, W4 en W5 volgens de norm NBN EN 1317. Dankzij hun verschillende afmetingen en gunstige krachtoverdrachten kunnen we altijd de juiste oplossing bieden.
De voertuigbarrières combineren hoge veiligheidsvereisten met een modern ontwerp, waardoor ze geschikt zijn voor omgevingen met specifieke esthetische criteria. De extreem lage krachtsoverdracht naar de brug maakt ons assortiment ideaal voor de renovatie van oude bruggen.
Onze verkeersbarrières zijn beschikbaar in verschillende prestatieniveaus, namelijk H2 en H4b, en in verschillende operationele breedtes, namelijk W2, W3, W4 en W5, volgens de norm NBN EN 1317. Dankzij de verschillende afmetingen en de gunstige krachtsoverdrachten kunnen we altijd de juiste oplossing bieden.