Elektrische kettingtakel met hangschakelaar en besturingskabel, volledig gemonteerd en klaar voor aansluiting met kettingopslag, ingetrokken lastketting en netaansluitstekker.
Eénbalkloopkat in compacte uitvoering met zeer gunstige afmetingen en met twee directe aandrijvingen voor het onderstel
Touwtrekker ABUS - type E
- Compacte uitvoering
- Twee directe aandrijvingen voor het onderstel
- Loopkat is instelbaar op verschillende flensbreedtes
Draagvermogen: 1 t tot 16 t
Eénbalkloopkat in compacte uitvoering met zeer gunstige afmetingen en met twee directe aandrijvingen voor het onderstel. De loopkatten zijn instelbaar op verschillende flensbreedtes. Kosteneffectieve oplossing, meest voorkomende uitvoering in het draagvermogen bereik van 1 t–16 t.
Gewapend of ongewapend beton, doorlopend of onderbroken beton, geborsteld, gedeactiveerd (gestript), gebouchardeerd, bedrukt of gekleurd… Het aanbod van TRBA is zeer breed en kan toegepast worden op verschillende ondergronden zoals: wegen, snelwegen, luchthavens, rotondes, fietspaden, etc.
Met onze slipvormklinkers kunnen in één keer rijstroken tot 15,50 meter breed worden aangelegd. De machines worden gevoed door beton uit strategisch geplaatste vaste of mobiele centrales. Dit verkleint de transportafstand en verhoogt de kwaliteit van het aangeleverde beton. De door ons ontworpen trilbalken maken het mogelijk om het watergehalte van het beton te minimaliseren.
Door onze ervaring kunnen we beton in variabele breedtes machinaal verwerken. Het gebruik van onze vooruitstrevende en instelbare afwerkingen garandeert een kwaliteitsuitvoering, ongeacht de complexiteit van het project.
Pick & Carry Elektrische Mobiele Kraan Type Valla 30 Evo - Maximale Laadcapaciteit 3.500 kg
Maximale Laadcapaciteit: 3.500 kg
Totaal Gewicht: 2.400 kg
Bereik: 6,0 m
Draai Radius: 2.270 mm
In zijn draagkrachtklasse geeft de Demag AC 130-5 de toon aan: Met slechts 14,45 meter totale lengte en 2,75 meter onderwagenbreedte is er geen andere kraan compacter gebouwd dan hij. Toch toont hij met zijn 60-meter hoofdmast en zijn maximale systeemlengte van 86,50 meter op de bouwplaats indrukwekkende prestaties.
Draagkrachtklasse: 130 t
Max. hoofdmastlengte: 60 m
Max. systeemlengte: 86,5 m
Assen: 5
De LTM 1250-5.1 kenmerkt zich door enorme hijscapaciteiten. Met VarioBallast biedt de kraan maximale hijscapaciteiten met een grote ballaststraal en geoptimaliseerde inzetmogelijkheden op krappe bouwplaatsen met een kleine ballaststraal. De kraan kan worden uitgerust met een multifunctionele klapkop of een lange vaste kop. Met de Liebherr-innovaties VarioBase® en ECOmode is de LTM 1250-5.1 bijzonder veilig en efficiënt.
Max. hijscapaciteit: 250 t
Telekopische giek: 60 m
Max. hijshoogte: 108 m
Max. reikwijdte: 96 m
Aantal assen: 5
Een compacte all-terrain kraan in de 30 ton klasse
Max. laadcapaciteit: 30 t
Reikwijdte: 38 m
Bedrijfsgewicht: 22 t
Volledig hydraulische telescoopmast: 25 m
Vouwtop: 13 m
Laadcapaciteit bij 10 m reikwijdte: max. 5,8 t
De TEREX AC 40 CITY is de meest compacte stadskraan in de 40-ton klasse. Ideaal voor tal van gespecialiseerde taken.
Max. draagvermogen: 40,0 t
Giek: 31,2 m
Systeemlengte: 44,2 m
Assen: 3
De LTC 1045-3.1 biedt de uitstekende rij-eigenschappen van klassieke all-terrainkranen en is dankzij zijn compacte ontwerp tegelijkertijd een ideaal hefapparaat voor gebruik op krappe locaties, bijvoorbeeld voor kraanwerkzaamheden in industriële hallen.
Max. draagvermogen: 45 t
Reikwijdte: 40 m / 0,8 t
Assen: 3
De compactste in zijn draagvermogenklasse: Met een totale lengte van 14,49 meter, 5-assige besturing en onafhankelijke achterasbesturing, evenals dynamische startondersteuning.
Net als alle Demag 5-assige kranen is ook de grootste in deze serie de compactste in zijn draagvermogenklasse: Met een totale lengte van 14,49 meter, 5-assige besturing en onafhankelijke achterasbesturing, evenals dynamische startondersteuning, is hij enorm wendbaar en daardoor ook uitstekend inzetbaar op krappe bouwplaatsen.
Max. draagvermogen: 250 ton
Werkhoogte: 91
Max. hoofdmastlengte: 70 m
Vouwpunt: 21 m
Assen: 5
Max. systeemlengte: 108,7 m
bij 10 m uitslag: max. 66,0 t
De LTM 1050-3.1 is ontworpen als een economische taxikraan. Tijdens het rijden op openbare wegen is de dubbele klappunt en een groot deel van het ballast ingeschakeld. De actieve achterasbesturing en luchtgeperste schijfremmen verhogen de veiligheid en efficiëntie tijdens het rijden.
Max. draagvermogen: 50 t
Telescooparm: 38 m
Max. hijshoogte: 54 m
Max. reikwijdte: 44 m
Aantal assen: 3
Deconstructie is de eerste stap om rekening mee te houden bij het uitvoeren van een nieuw project in een reeds verstedelijkt gebied. De toenemende verdichting van de verstedelijking versterkt deze trend. Bij steeds meer bouwplaatsen moeten bestaande infrastructuurelementen of gebouwen afgebroken worden. Het is daarom essentieel om deze aanvullende dienst aan te bieden naast onze andere werkzaamheden.
Wij werken met slipform paving machines die de meest innovatieve technologieën combineren met een solide en betrouwbaar ontwerp. Bovendien zijn onze teams enthousiast en houden ze van een uitdaging.
Wij gebruiken ook beton met precies de juiste consistentie en samenstelling, want dit is de enige manier om een kwaliteitsresultaat te garanderen.
Het personeel dat onze betonfabrieken beheert, is zich volledig bewust van deze vereisten, wat ons in staat stelt een product te leveren met optimale verwerkbaarheid en duurzaamheid.
Onze 3 asfalteerteams beschikken over de nodige knowhow om een optimale service te garanderen en u een kwalitatief hoogwaardig resultaat te garanderen. De vele referenties, gaande van de snelweg- of luchthavensite tot het industriële of private project, tonen aan dat TRBA ten dienste staat van haar klanten.
Als u portaalkranen met profiel zoekt, dan bent u bij Peter-Hebetechnik GmbH in Neurenberg aan het juiste adres.
Peter - Hebetechnik portaalkranen met profiel of met automatisch gelaste kastliggers zijn veelzijdig en praktisch overal inzetbaar.
De NOVA L enkelsporige kat in korte uitvoering overtuigt met optimale componenten en gemakkelijk toegankelijke elektrische en slijtageonderdelen. Het ontwerp van de elektrische takel bestaat uit een modulaire opbouw, die zonder lasdelen kan. De constructie maakt onder andere een optimale motorkoeling mogelijk, zelfs bij de hoogste prestaties. Natuurlijk bieden we op verzoek ook elektrische takels van andere fabrikanten aan.
De vrachtwagen met kraan van FR AUTOTRASPORTI M&G SNC biedt uitstekende prestaties, zowel bij het heffen met een korte arm met een maximaal laadvermogen van 6,5 ton, als bij de totale 4 uitschuifbare delen (plus eventuele verlenging) die tot 2 ton kunnen tillen op een hoogte van 15 meter... bovendien kan hij met een maximaal transportvermogen van 12 ton enkele operaties uitvoeren voor het laden, transporteren en lossen van zware goederen waar de klant om vraagt.
TRBA's gezonde ambitie heeft geleid tot de opening van een dochteronderneming in Frankrijk. Dit vergroot ons bereik buiten onze nationale grenzen. Hierdoor zijn we altijd dicht bij uw bouwplaatsen. De operationele locatie van onze Franse dochteronderneming TRBA SAS, gelegen in het industrieterrein van Douai-Dorignies, is een belangrijke troef en stelt ons in staat om uw werkzaamheden op de best mogelijke manier te coördineren en uit te voeren.
Onze eigen asfaltmenginstallatie 'Les Enrobés du Centre' biedt ons maximale autonomie en flexibiliteit. Deze hightech installatie, die ook de recycling van warm asfalt mogelijk maakt, garandeert de beste prijs-kwaliteitverhouding voor al uw projecten. Ons team van laboratoriummedewerkers staat tot uw beschikking om samenstellingen te ontwikkelen die aan uw verwachtingen voldoen en kan het productieproces van A tot Z verzorgen.
De MC 32S Radiogestuurde Elektrische Zelfrijdende Kraan, met een capaciteit van 32 quintalen en een hefhoogte van 7 meter, is ideaal voor het manoeuvreren in kleine ruimtes zonder in te boeten op uitstekende prestaties.
CAPACITEIT: Max 3200kg
LENGTE: 2425mm
BREEDTE: 980mm
HOOGTE: 1695mm
Tijdens de projectstudiefase kunnen onze technische teams u helpen bij het optimaliseren van materiaalmovements. Dankzij onze eigen stabilisatieworkshops kunnen we kalk, cement of een andere hydraulische bindmiddel toepassen, zodat u uw overtollige grond kunt hergebruiken als opvulling, onderfundering of funderingsmateriaal. De dosering van het bindmiddel wordt vooraf bepaald door ons laboratorium om het project zo kosteneffectief en milieuvriendelijk mogelijk te maken.