AmoneyPay voldoet aan een basisbehoefte van elke winkelier: de mogelijkheid om de meest voordelige bank voor zijn incasso's te kiezen. En deze op elk moment eenvoudig te kunnen wijzigen.
Hier is AMoneyPay voor winkels, restaurants of supermarkten:
- Vrije keuze van de bank zonder enige hardware-infrastructuurbeperkingen
- Monitor de betalingsstromen via ons speciale webportaal (AMoneyPortal)
- Archiveer digitaal de bon en de handtekening van uw klant (geen bonnen meer om te bewaren)
- Bekijk in realtime alle uitgegeven bonnen, ook die gerelateerd aan maaltijdcheques
- Maakt het mogelijk om meerdere bankprofielen te activeren waarnaar betalingen kunnen worden geleid op basis van het bedrag, het tijdsvenster of de dag van de week
- Garandeert operationele continuïteit, dankzij een externe replicatie van het hele systeem, altijd klaar om geactiveerd te worden.
Ongeacht de sector waarin u werkt, kies voor een ERP voor het beheer van uw gehele bedrijf. Dit bespaart u tijd, zodat u zich kunt concentreren op uw core business.
Wij werken met Odoo, een oplossing die meer dan 80 modules omvat en dus de mogelijkheid biedt om de verschillende onderdelen van uw bedrijf in één software te bundelen, zoals verkoop, inkoop, productie, CRM, sociale marketing, boekhouding,...