Producten voor deze verkoop (4)

Geïntegreerde Verkoopoplossingen

Geïntegreerde Verkoopoplossingen

Als uw lading niet genoeg ruimte biedt voor volledige ladingen, helpen we u ook graag met het ophalen van kleine zendingen. Op deze manier optimaliseren we de kosten van uw zending zoveel mogelijk, maar kunnen we u ook een verscheidenheid aan combinaties voor het verzenden van vracht praktisch over de hele wereld aanbieden.
Verkoop van originele auto-onderdelen

Verkoop van originele auto-onderdelen

Wij kopen originele auto-onderdelen bij verschillende vertrouwde bedrijven in de Europese Unie. Wij verkopen deze hoogwaardige auto-onderdelen aan onze klanten, die altijd tevreden zijn met onze producten.
WMS@SmartBit - Oplossingen voor logistiek in verkoop en productie in ERP Pantheon

WMS@SmartBit - Oplossingen voor logistiek in verkoop en productie in ERP Pantheon

WMS@SmartBit is een add-on die werkt op handterminals en volledig geïntegreerd is met ERP Pantheon. Het ondersteunt Windows- en Android-terminals en werkt zowel op online als offline systemen. Manipulaties met goederen worden goed beheerd en nauwkeurige traceerbaarheid wordt gegarandeerd, van het niveau van ontvangst, de leverancier, productie, verzending naar de klant, vrijgave voor productie en overdrachten tussen magazijnen en/of locaties. Identificatie vindt plaats op het niveau van de batch of andere parameters die verband houden met opslag (vervaldatum, andere kenmerken van de goederen) kunnen worden gebruikt. WMS@SmartBit vermindert fouten tijdens verzendingen, zorgt voor traceerbare goederen in het magazijn, optimaliseert de ruimte en maakt een betere transparantie en efficiëntie van het magazijn mogelijk.
CRM@SmartBit - Zakelijke en verkoopfuncties op één plek.

CRM@SmartBit - Zakelijke en verkoopfuncties op één plek.

CRM@SmartBit is een add-on die werkt op computers of smartphones. Het biedt inzicht in uitgebreide basisgegevens van klanten, financiële gegevens, gerealiseerde verkopen, open en gesloten verkoopkansen, klantactiviteiten en hun gewoonten. De informatie die je krijgt in het post-verkoopproces is cruciaal voor het bereiken van je doelen. CRM kan je helpen om vragen te beantwoorden zoals: Hoe tevreden was de klant met het product of de dienst? Heb je een geweldig product maar een knelpunt in de service/implementatie? In CRM kun je enquêtes maken en snel en gecontroleerd communiceren met de klant via het ticketsysteem.