Om transparante oppervlakken zoals glasoppervlakken, glazen deuren, enz. voor iedereen visueel herkenbaar te maken en botsingsongevallen te voorkomen, moeten deze contrasterend worden gemarkeerd. Hierbij moeten de verschillende licht- of verlichtingsomstandigheden (bijv. dag en nacht, tweezijdige beschouwing) in overweging worden genomen.
Door een speciale schuine markering aan de openingszijde van de deur grijpen ook niet-zichtgehandicapten intuïtief in de richting van de aflopende markering en dus naar de juiste greep- of openingszijde, wat vooral in gevaarlijke situaties een enorme hulp biedt.
Sterke merken hebben veel kracht en tijd nodig. Van u. Van uw medewerkers en alle belanghebbenden. Want rondom uw merk ontstaat een beeld, een verhaal en emoties. We roepen antwoorden en reacties op. U zult uw merk eerst zien – en dan: voelen.
De inrichting van openbare buitenruimtes, paden en gebouwen met uniforme tactiele vloermarkeringen voor slechtziende en blinde mensen is een belangrijke voorwaarde voor het verhogen van de veiligheid en het vergemakkelijken van hun oriëntatie en zelfstandige mobiliteit.
Door ribbel- of nopachtige oppervlakken ontstaan aandachtvelden, die zowel binnen als buiten worden toegepast. Door het afvoelen met de blindenstok of de voeten is de nodige oriëntatie mogelijk en is de toegang tot de bijbehorende voorzieningen gewaarborgd. Vanwege een verhoogd contrast zijn de vloermarkeringen ook visueel goed waarneembaar. De vloermarkeringen voldoen aan de ÖNORM. Standaard worden vloermarkeringen aangebracht in de vorm van leidestrepen of aandachtvelden.
Wij geloven in de kracht van een holistische benadering: dit betekent dat onze experts in digitale strategie, UX, technologie en content samen aan tafel zitten om de gebruikerservaring van uw website vanaf het begin als een geheel te beschouwen.
Met zijn elegant gevormde voetcassette en verchroomde zijkapjes biedt de RollUp Gold een zeer aantrekkelijke uitstraling, waardoor hij ideaal is voor beurzen, informatiestands, enz.
Een goede campagne kan bedrijven, producten en diensten voor altijd zichtbaar maken. Denk groot! Wij helpen met de juiste strategie en de essentiële stappen op weg naar het succes van uw campagne. Ook bij de lancering, PR-activiteiten en de voortdurende optimalisatie.
Uw voertuig is een uitstekende reclame-uiting. U heeft een groot oppervlak tot uw beschikking waarop u uw reclame kunt plaatsen. De reclame wordt dagelijks door honderden mensen gezien, is mobiel en er zijn geen extra kosten verbonden aan de reclameplek. Bovendien is de reclame op uw voertuig vergunningvrij.
CarWrapping is momenteel het populairst bij onze klanten, omdat we bij volledige foliering een breed scala aan folies kunnen aanbieden – van eenkleurige folies tot speciale effectfolies met verschillende oppervlaktestructuren.
De glasoppervlakken kunnen worden gebruikt als reclameoppervlak met speciale raamfolies, zonder dat de verkeersveiligheid in het gedrang komt. Een bijkomend voordeel van foliering is de lakbescherming, waardoor een hogere verkoopwaarde van het voertuig gewaarborgd is.