Producten voor centraal beheer bedrijfsverzekering (5)

Retourmanagement door professionals inclusief inspectie en boeking

Retourmanagement door professionals inclusief inspectie en boeking

Bij ons worden retouren snel verwerkt en gecontroleerd. Waar verzonden wordt, ontstaan er altijd retouren of terugzendingen. Afhankelijk van de sector kan dit oplopen tot meer dan 60%. Er zijn verschillende procedures voor de omgang met retouren. Hierbij houden we altijd rekening met de sector en de wensen van de betreffende klant. Gewoonlijk controleren we binnenkomende retouren volgens de afgesproken criteria en brengen we onberispelijke goederen weer terug in het magazijn. Retouren worden snel verwerkt en gecontroleerd. Uiteindelijk kunnen de bestellers alleen financieel worden ontlast als de goederen onberispelijk en herbruikbaar zijn. Deze controles, met alle bijbehorende boekingen, voeren we altijd binnen de afgesproken tijdsvensters uit.
Personeelsbeheer

Personeelsbeheer

Ontwikkeling van employer branding en bedrijfscultuur onderwerpen, evenals organisatieontwikkeling
Interim Management

Interim Management

Gekwalificeerde ondersteuning door QMB Service, Interim Management en Troubleshooting. Geef uw QM-thema's uit handen aan externe experts. De redenen om een externe QM-ondersteuning in te schakelen zijn divers. Wat is uw reden? Heeft u behoefte aan een tijdelijke ontlasting van uw eigen QM-personeel, specifieke QM-kennis voor een lastig probleem of is het winstgevender om uw QM-thema's aan een externe QM-specialist over te dragen? Wat uw drijfveer ook is om uw kwaliteitsmanagement uit te besteden: Met jarenlange ervaring, een praktijkgerichte werkwijze en veel vakkennis ondersteunen wij u graag bij uw kwaliteitsmanagement.
Professioneel Retourbeheer

Professioneel Retourbeheer

Retouren worden bij ons snel verwerkt en gecontroleerd. Uiteindelijk kunnen de bestellers alleen financieel worden ontlast als de goederen in perfecte staat en herbruikbaar zijn. Waar verzonden wordt, ontstaan er altijd retouren of terugzendingen. Afhankelijk van de sector kan dit oplopen tot meer dan 60%. Er zijn verschillende procedures voor de omgang met retouren. Hierbij houden we altijd rekening met de sector en de wensen van de betreffende klant. Gewoonlijk controleren we binnenkomende retouren volgens de afgesproken criteria en brengen we onberispelijke goederen weer terug in het magazijn. Retouren worden snel verwerkt en gecontroleerd. Uiteindelijk kunnen de bestellers alleen financieel worden ontlast als de goederen in perfecte staat en herbruikbaar zijn. Deze controles met alle bijbehorende boekingen voeren we altijd binnen de afgesproken tijdslimieten uit.
Bedrijfsadvies

Bedrijfsadvies

Integrale advies over alle onderwerpen met betrekking tot personeelszaken en bedrijfsontwikkeling