Minder verstoring en schade aan oppervlakken die het waard zijn om te behouden (wegdek, waterlopen, spoorwegembankments, enz.) en minimale herstelwerkzaamheden – wat economische voordelen oplevert.
Laag sociaal impact omdat omleidingen, eenzijdige barrières, verkeerssignalering, enz. worden vermeden.
Erkend pijpinstallatietechniek.
Korte opzet- en installatie tijden.
De dynamische impact bij het rammen kan obstakels verwoesten en gemakkelijk moeilijke startweerstanden na stilstand overwinnen. De richtnauwkeurigheid verbetert omdat de dynamische impact verschillende bodemformaties binnen het diameterbereik doordringt en obstakels niet in één stuk hoeven te worden verplaatst of opzij geduwd.
Geen duwsteun, geen boorkop nodig, die vast kan komen te zitten.
De bodemkern blijft in de pijp tijdens het rammen, dat wil zeggen, er is geen waterstroom wanneer rivieren of gebieden met een hoge grondwaterstand worden gekruist.
Minimale grondbedekking, dat wil zeggen, geen grootschalige putten.
Eenvoudige bedienings techniek.
Aanpassing aan alle pijpdiameters met